A legjobb call centereket díjazták

MTI Sajtóadatbank, 2011. október 22. 11:27

Az MKB Bank, az Allianz Hungária Zrt., a Vodafone és a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt. kapta az idén a legjobb call center díját, a "Kiváló Call Center" címet a különféle kategóriákban - közölte a díjat alapító GfK Hungária Piackutató Intézet.

A díjakat a héten megrendezett "Budapest Calling" című nemzetközi szakkiállításon adták át. 
 
A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) szervezésében megvalósuló, kétnapos Nemzetközi Call Center Szakkiállításon a több mint 30 kiállító standjánál ezernél is több látogató fordult meg - áll az alapítvány MTI-hez eljuttatott közleményében. 
 
A HEA hangsúlyozza, hogy az ügyfélszolgálati iparág közvetlenül mintegy 130-140 ezer embernek biztosít állást, nem számítva az iparág beszállítóinál és partnereinél teremtett munkahelyeket. Call centerekben 65-70 ezren dolgoznak, körülbelül ugyanennyien ügyfél-támogatási területen és személyes ügyfélszolgálatokon - köztük olyanok is, akik más jellegű munkahelyeken bizonyos adottságaik miatt nem tudnának elhelyezkedni - olvasható a közleményben. Kiemelik, hogy ezzel az ügyfélkapcsolati szakma közel négy százalékkal járul hozzá a teljes magyar foglalkoztatottsághoz.
 
A szektor a válság alatt is megőrizte munkaadó potenciálját, és a vállalatok belső működésében is egyre nagyobb szerepet kap. A közlemény idézi Daniel Buriant, az Oracle CRM Sales Consulting senior managerét, aki szerint komoly szemléletváltozás történt az elmúlt években: a contact center már nem kötelező "költségtemetőként" él a vezetők fejében, hanem komoly bevételt termelő részlegként, amelybe érdemes befektetni.
 
A szervező GfK Hungária által 2010-ben útjára indított verseny azért jött létre, hogy a résztvevők bizonyíthassák, sokat tesznek az ügyfélélmény növelésért. A megmérettetés - amelynek keretében közel 4.500 hívással több mint 200.000 kérdést dolgoztak fel - célja a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó telefonos ügyfélszolgálatok teljesítményének összehasonlítása.
Kulcsszavak: call center

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50