Gödöllői Királyi Kastély: A megújult terekhez látogatóbarát honlap
Ma már egy olyan patinás épület és a benne működő intézmény, mint a Gödöllői Királyi Kastély irányába is elvárás, hogy használja a modern kor eszközeit. Az 1700-as évek elején megépült gödöllői Grassalkovich-kastély közelmúltbeli fejlesztései és folyamatos megújulása során beépültek az új technikai szolgáltatások a kínálatba. A látogatók érintőképernyős információs táblák, számítógépes játékok, audio guide segítségével ismerkedhetnek meg már most is a kiállításokkal, de 2012 nyarán 3D-s vetítőtermet is nyit a Kastély az uniós elnökségi térként megismert Lovarda alatti pinceszinten.
A népszerű múzeumoknak (is) az egyik legfontosabb, vendégeket elérő csatornájává az internet vált. A Gödöllői Királyi Kastély honlapját (www.kiralyikastely.hu) az idei évben már havonta átlagosan több mint 1 milliószor töltötték le, ennyiszer voltak kíváncsiak annak tartalmára. Hogy az érdeklődők a Kastélyra jellemző eleganciával találkozhassanak a honlapon, és könnyen kezelhető módon – akár mobiltelefonokon, táblagépeken is – elérhessék a számukra fontos információkat, úgy döntöttek Gödöllőn, hogy új honlapot készítenek. Versenyeztetés eredményeként a kastély üzemeltetője a Human Telex Kft.-vel kötött szerződést a weboldal elkészítésére. A munkavégzés elindult, jövő év tavaszától pedig már az új arculattal és szerkezettel találkozhatnak a netezők.
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- dibbuk.hu: Új gasztronómiai portál indult
- Református honlap indult a magyar EU-elnökség alkalmából
- Licitbazár – új aukciós portál
- Spórolásra nevel a PSZÁF új honlapja
- Ismét indíthatnak új weblapot magánszemélyek Kínában
- Vakoknak is elérhető a természetvédelem hivatalos honlapja
- Jelentősen átszabják a Yahoo portálját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.