Új alapokra helyezi a vásárlók és a kereskedők közötti kommunikációt egy magyar fejlesztésű újdonság
Megkönnyíti a vásárlók és a kereskedők közötti kommunikációt az az NFC technológián alapuló rendszer, amely a héten mutatkozott be az egyik hazai áruházlánc új budapesti boltjában.
A magyar fejlesztő, a TEEG Promotion Kft. szerdai tájékoztatása szerint a rendszerbe regisztráló vásárlók matricát kapnak, amelyben egy NFC (near field communication - rövid hatótávú rádiófrekvenciás szabvány) chip található. A megrendelő igényei szerint logózott matricát a vásárlók bárhová, de célszerűen a telefonjuk hátlapjára helyezhetik.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.