Formálódó ENG
A céltudatosan e-business orientált hazai vállalatnak viszont a Budapesti Műszaki Egyetemen 1979-ven végzett, majd a KFKI-Isys-
Digital-Compaq útvonalon végül a Lucent/ENG-be ért Mondvai Gábor szerint minden eszköze és lehetősége meglesz ahhoz, hogy erős piaci pozíciókat építsen ki, és hatékonyabban segítse megrendelőit az elektronikus üzletvitel lehetőségeinek kiaknázásában. A már meglévő (vagy megörökölt) termékportfólió majdnem minden tagja világszerte piacvezető, vagy az elsők között van. Ilyenek a Customer Relationship Management (CRM) és a call center megoldások, az üzenetkezelés, a vállalati telefonrendszerek, valamint az adat- és a konvergens WAN-, illetve VPN-szolgáltatások, a Policy Management, a telefon- és videokonferencia-rendszerek, a Systimax strukturált kábelezés, a telepítés, a karbantartás, a távüzemeltetés és a professzionális szolgáltatások.
A titkosított nevű induló vállalat ugyanis átveszi az eddig a Lucent Technologies Magyarország által forgalmazott telekommunikációs megoldások tervezésének, értékesítésének, telepítésének, támogatásának és karbantartásának feladatait is. Az anyacég szintjén ugyan új vállalatról beszélnek, de mivel a hazai társaság erőforrásai, üzletfelei és alkalmazottai jószerivel alig változnak, így itt valójában csupán névváltozásról lesz szó. Vagyis a régi-új társaság máris dominánsan piacvezető a magyarországi callcenter-piacon, s hasonló pozíciót tölt be az üzenetkezelés és a CRM területén is. A magyar ENG munkáját segíti a világ egyik leghatékonyabb támogatóközpontja, a budapesti Center of Excellence, a CRM-megoldások regionális központja, az ugyancsak a magyar fővárosban működő Adatkommunikációs Támogató Központ.
Mondvai Gábor a hálózati "ősidőkben" a KFKI csapatában részt vett a Matávnál az akkor rendkívülinek számító, 10 csomópontos DECnet hálózat létesítésében. Később a Compaq Computer Magyarország Kft.-nél 1996 és 1997 között meghatszorozta a vezetése alatt álló, hálózati megoldásokat kínáló szervezeti egység forgalmát. Irányító szerepet töltött be a Matáv és a Pannon GSM számára szállított SNOMS- és SAP-projektek sikeres végrehajtásában is. Az ENG új igazgatója 1995-ben és 1997-ben felkerült a Digital Equipment Corp. legjobb üzleti eredményt elért globális élcsapatának listájára. 1998-ban a Digitalnál a Network Systems Integration Services Bajnoka címet nyerte el. 1999-ben a világon az egyik legnagyobb értékű hardverszerződést hozta tető alá Tandem-szerverekre.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- A Ricoh újra a fenntartható vállalatok 100-as listáján
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
7-Zip 24.05
Kitűnő, ingyenes tömörítő Windowshoz. Betömörítés / kitömörítés: 7z, XZ, BZIP2, GZIP, TAR, ZIP és WIM. Csak kitömörítés: ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZH, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR és Z.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.