A Cyberoam a világon elsőként nyerte el a nemzetközi ISO 20000 minősítést
A Cyberoam, a világon elsőként, nemzetközi ISO 20000:2011 minősítést szerzett. A minősítésben – melyet az angliai Det Norske Veritas (DNV) Ltd állított ki – elismerik a Cyberoam Global Support Management Centre (GSMC) értékesítés utáni termék- és technikai segítségnyújtását, támogatását.
A Cyberoam az első hálózatbiztonsági és egyedüli UTM szereplőként elnyerte az ISO 20000 tanúsítványt. Ez bizonyítja, hogy a GSMC biztosítani tudja a rendszerek kívánt egységét és nyomon követhetőségét, valamint emellett magas szintű élményt és kiváló technikai támogatást is nyújt az ügyfeleknek. Az ISO 20000 értékelés fókuszterületei a következők: szolgáltatás-menedzsment rendszer kialakítása, bevezetése, működtetése, a rendszer figyelemmel kísérése, átvizsgálása, karbantartása, fejlesztése, valamint a PDCA ciklus biztosításának szigorú betartása.
A radikális IT trendek, mint például a „nagy adatmennyiség”, a mobil vállalkozások, a cloud rendszerek és a közösségi médián alapuló fejlesztések ráébresztették a vállalatokat arra, hogy a hálózati biztonsági rendszerek rendkívüli fontossággal bírnak az IT infrastruktúrák védelmének szempontjából. A vállalatok ezért szélesebb körű támogatást várnak a hálózati biztonságot nyújtó gyártóktól, miközben a technikai- és terméktámogatás a felhasználói élmény szempontjából is igen fontos szerepet játszik.
„Nagyon örülünk ennek a kitűntetésnek. Tisztában vagyunk azzal, hogy egyre több szervezet, méretüktől és üzleti jellegüktől függetlenül, erősebbé és ellenállóbbá szeretné tenni hálózati biztonsági rendszerét. Ez az a rendszer, melynek a legerősebb kapcsolatokkal kell rendelkeznie az informatikai infrastruktúrában, miközben a folyamatos technikai támogatás kihívásainak is meg kell felelnie. Örülök, hogy sikerül eleget tennünk ügyfeleink elvárásainak a megfelelő rugalmasság biztosításával. Büszkék vagyunk arra, hogy a Global Support Management Centre kitűnő munkáját elismerték, és a Cyberoam megkapta a nemzetközi ISO 20000:2011 minősítést” – mondta Harish Chib, a Cyberoam Technologies senior alelnöke.
A ISO 20000:2011 minősítést az IT szolgáltatások világában a nemzetközi „gold standard”-ként tartják számon; ez a minősítés bizonyítja, hogy egy szervezet IT szolgáltatás-menedzsment rendszere megfelel a nemzetközileg elismert szabványnak. A minősítéshez tartozó akkreditációs és tanúsítvány testületeket a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (International Organization for Standardization = ISO) kezeli és tartja fent.
„Az SLA alapú technikai terméktámogatás stratégiai szempontból egyre fontosabbá válik az értékesítés utáni folyamatokban, ez a standard fontos mérce a nemzetközi IT iparágban. A Cyberoam GSMC az értékesítés utáni technikai szolgáltatások támogatása terén megfelelt a ISO 20000:2011 követelményeinek, így megkapta a nemzetközi tanúsítványt.” – tette hozzá Sanat Kumar Chattopadhyay, a DNV vezető auditora, amikor a Cyberoam GSMC csapatát dicsérte.
Egyre több vállalat törekszik arra, hogy hatékony támogatási rendszert dolgozzon ki az IT szolgáltatásaikhoz, és így elnyerje a nemzetközi tanúsítványt, mellyel még jobban hozzájárulhatnak az üzleti és felhasználói bizalom kialakulásához, és növelhetik a partner szervezetek iránti érzékenységét. A Cyberoam GSMC folyamatosan ellenőrzi és értékeli a műszaki és minőségbiztosítási paraméterek szerint az ügyfelek visszajelzéseit, és ezek alapján alakítja ki támogatási stratégiáit, így nyújtva teljes körű támogatási szolgáltatást ingyenes hívások, chat és e-mail formájában. Továbbá a gyorsabb és gördülékenyebb ügyfélszolgálat érdekében a Cyberoam GSMC jól meghatározott, a műszaki hozzáértést figyelembe vevő támogatási szintek szerint különítette el munkacsoportjait.
Ez az eredmény megerősíti a Cyberoam vezető szerepét a hálózati biztonsági rendszerek körében, hiszen a vásárlói élményhez nagyban hozzájárul az értékesítés utáni ügyfélkezelés, támogatás, melyben a Cyberoam a nemzetközi szabvány szerint is az élen jár.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásbiztonság? - A leggyengébb láncszem a hálózatban
- Kilenc hónapja nem talál legyőzőre az Autorun
- Kedvez az informatikának az új kínai növekedési program
- Vállalati stratégiában erősít a Sicontact
- Cyberoam frissítés: egyedi kulcs minden eszközhöz
- Tervrajz-tolvajt leplezett le az ESET
- Az ESET biztonsági tanácsai a LinkedIn incidens kapcsán
- Cyberoam a Sicontactnál - új termékhez új honlap
- A Mac sem támadhatatlan, de van védelem is
- A mobiltelefonok biztonságáért: barcelonai ESET-premier
Biztonságtechnika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már a gyerekünk hangján követelnek tőlünk pénzt: hogyan kerülhetjük el, hogy csalók áldozatává váljunk?
Minden szülő legrosszabb rémálma felvenni egy ismeretlen számról érkező hívást és azt hallani, hogy a gyermeke segítségért kiált. Aztán az állítólagos “emberrabló” szól bele a telefonba, és váltságdíjat követel, ellenkező esetben soha többé nem láthatjuk a fiunkat vagy a lányunkat. Az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint a csalók a jövőben egyre gyakoribbá váló telefonos átverések során a mesterséges intelligenciára támaszkodva súlyos érzelmi és anyagi károkat okozhatnak az áldozatoknak.
Romantika helyett átverés Valentin-napon? Kerüljük el a csalásokat a szerelem ünnepén!
Az online társkeresés elterjedésével alapjaiban változott meg az emberek közötti kapcsolatteremtés: korábban nem ismert módokon keressük a szerelmet. A társkereső alkalmazásoknak 2022-ben világszerte több mint 350 millió felhasználójuk volt. Bár ilyen összetett hazai statisztikai adat nem ismeretes, de például az 1999-es alapítású magyar Randivonal.hu oldalt az évek során több, mint 3 millióan próbálták ki. Akár a telefonunkon is átlapozhatjuk potenciális jelöltjeink online katalógusát – a rémes beszélgetések és a kínos dupla randik ideje lejárt. Persze itt sem mindenki a szerelmet keresi: Valentin-nap alkalmából az ESET szakértői tanácsokat adnak arra vonatkozóan, hogyan akadályozhatjuk meg, hogy a csalók a szívünkön túl az értékeinket is ellopják.
Rendelhetek biztonságosan a Temuról? – Minden, amit tudnunk kell, mielőtt az új webáruházból vásárolunk
Valószínűleg nincs olyan közösségi média használó, aki az elmúlt időszakban ne találkozott volna a világ egyik legnagyobb webáruháza, a Temu hirdetéseivel. 3000 Ft egy pár sportcipőért? Számítógépes billentyűzet 4000 forintért? Látszólag verhetetlen ajánlatok. Köszönhetően a több tízmilliósra becsült termékkínálatnak és a rendkívül alacsony áraknak, az oldal tömegeket vonz, olyannyira, hogy a Temu a világ legtöbbször letöltött vásárlási appja lett. Vajon a Temu előretörése milyen hatással van a környezetre, a termékbiztonságra és jogszerűen működik-e a webáruház?
Érinteni vagy nem érinteni: biztonságosabbak az NFC-fizetések?
A mágnescsíkos bankkártyák nagyjából 20 évvel ezelőtt jöttek divatba, de amellett, hogy az aláírások szükségessége megnehezítette a tranzakciókat, nem rendelkeztek megfelelő adattitkosítással. Biztonsági szempontból egyértelmű előrelépést jelentettek utódaik, a chipalapú kártyák, melyek az adattitkosítás révén fokozott biztonságot nyújtanak. Az ESET kutatói szerint ezek a kártyák továbbra is alkalmasak klónozásra vagy adatlopásra, bár az ilyen bűncselekmények elkövetése nagyobb kihívást jelent a bűnözők számára, mint a mágnescsíkos kártyák esetében. Közben pedig az érintésmentes fizetések egyre gyakoribbak – de vajon biztonságosabbak, mint a hagyományos fizetési módok?
Neked is az az újévi fogadalmad, hogy végre biztonságossá teszed az online életedet?
A január jó alkalom arra, hogy rendet tegyünk nem csak a fizikai környezetünkben, hanem a minket körülvevő virtuális világban is. Az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint ennek épp itt az ideje: ha mindenki tudatosan óvná adatait, akkor az online csalók nem tudnának boldogulni. 2023-ban 10 milliárd forintot csaltak ki magyar károsultaktól – és ez az összeg évről évre csak nő. Ha nem akarjuk, hogy idén tovább emelkedjen a károsultak száma, ideje kézbe venni a kiberbiztonságunkat.