A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
Bár nem hazai jelentésről van szó, mindenképpen fontos mérföldkő, amit cím is jelez, valamint a Deepfiled internetfigyelő cég adatai is igazolnak, hogy a Google uralja az internetpiacot az USA-ban.
A Deepfield jelentése azt mutatja, hogy az észak-amerikai fogyasztók internetes forgalmának átlagosan közel 25%-a a Google szerverein fut keresztül. Ezzel rekordot állított fel a cégóriás.
A mérés eszközök és felhasználók megoszlása alapján is vizsgálta a forgalmat, ahol ez az arány 60%-ot mutat. A vizsgálatba számítógépeket, mobileszközöket, játékkonzolokat, otthoni multimédiás eszközöket és más beépített eszközöket is bevontak. Ez alapján kijelenthető, hogy a Google ma már nagyobb, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve.
A legutóbbi ilyen felmérés 2010-ben készült. Az akkori számok még igencsak más képet mutattak: az internetes forgalom 6%-át bonyolította akkor a Google, vagyis 3 év alatt megnégyszerezte a forgalmát.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google és Microsoft sem teljesített túl fényesen a második negyedévben
- Könyvek a Google Play áruházban
- Mostantól bárki kiegészítheti a Google Térképet
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- Hazai fesztiváljaink az internet tükrében
- A magyarok egyharmada találkozott online hirdetéssel
- Újabb Street View élmény – Harry Potter világa
- Rekordok a VOLT-on
- A Google Doodle-lel emlékezik a Roswell UFO évfordulóra
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.