Yahoo: 800 millió aktív felhasználó
Marissa Mayer, a Yahoo vezérigazgatója a TechChrunch Disrupt konferencián jelentette be, hogy a havi aktív felhasználók száma elérte a 800 milliót, ezek közül pedig 350 millióan mobilról látogatják az oldalt.
A termékek tekintetében úgy nyilatkozott Mayer, hogy a cég gyakorta frissít, beleértve a Sreen Video Streaming App kiadását, valamint partnerkapcsolatait is folyamatos ápolja, fejleszti (többek között a Saturday Night Live-val és a Comedy Centrallal).
Yahoo új logó
A vállalat forgalma pedig igen jónak mondható a 800 millió havi egyedi látógatóval, ami nem tartalmazza a Tumblrt. Korábban már írtunk róla, hogy a Yahoo ezekkel az eredményekkel a rivális Google fölé kerekedett. A felhasználók már közel fele pedig már mobilról használja a Yahoo-t (350 millió), amely Mayer szerint hatalmas potenciált rejt a vállalat számára, és ő is főként erre a területre összpontosít.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Megjelent a világ első ultrabook munkaállomása a HP-től
- Vezetés közben is a telefont nyomkodjuk
- Új Haswell mobil processzorok az Inteltől
- 5 tipp a naprakész vállalati fájlkezeléshez
- A Samsung vezetői babérokra tör a nyomtatópiacon
- SAP: közös fejlesztés a partnerekkel
- UNIT4: a cloud és SaaS egyre népszerűbb
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
- Új ügyvezető a JobGroup élén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.