Okostelefonos applikáció segíti a vöröskeresztes elsősegélynyújtókat a Balatonnál
Közel háromszáz képzett vöröskeresztes elsősegélynyújtó vigyáz a strandolókra a Balatonon a nyáron. A parton dolgozó fiatalok munkáját idén már egy okostelefon applikáció segíti.
A Magyar Vöröskereszt idén nyolcadik alkalommal indította el Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálatát 13 Balaton-parti település 20 strandján, június 30. és augusztus 22. között. A programban résztvevő közel 300 fiatal önkéntes minden nap délelőtt 10 és este 6 óra között látja el a vízben és vízparton szerzett sérüléseket.
A szolgálat balatonlellei szezonnyitó sajtótájékoztatóján a Vöröskereszt munkatársainak segítségével megelevenedtek a leggyakoribb strandsérülések. A gyakorlaton bemutatták a Magyar Vöröskereszt és a Telenor stratégiai együttműködése részeként bevezetett okostelefon alkalmazást, amely megkönnyíti és meggyorsítja a parton dolgozó önkéntesek munkáját.
Kapcsolódó cikkek
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- Megérkezett a Telenorhoz a Nokia Lumia 620
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Firefox-mobil a Telenornál
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- A Telenornál is kapható a HTC One M8
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- Egyedülálló egészségmenedzsment applikáció a piacon
- Mobilalkalmazással a mentésben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Fujitsu folyamatos oktatási programot indít viszonteladó partnerei számára
A Fujitsu SELECT Expert viszonteladó partnerek mostantól könnyebben bővíthetik és frissíthetik versenyelőnyt biztosító, értékes informatikai ismereteiket. A Fujitsu 1 millió euró beruházással elindított folyamatos oktatási programja új szemléletet képvisel a képzés terén, és három fő pilléren nyugszik: oktatás, eszközök és közösség.
Maximális ügyfélelőny a digitális átalakulásban
A több mint két éve alakult Eplan Partnerhálózathoz időközben mintegy hatvan cég csatlakozott. Az olyan stratégiai partnereket, mint a Phoenix Contact, a Siemens és a Rockwell Automation, valamint a technológiai partnereket – köztük az ABB, a Lapp Kabel, a Wago és a Weidmüller – egyetlen vezérelv köti össze: a legmagasabb fokú integrációs képesség biztosítása az Eplan és saját megoldásaik között. A digitális átalakulás korszakában mindenki egyesíti erőit annak érdekében, hogy a különféle szoftveralkalmazások, például a termékkonfigurátorok, a CPQ-k, PLC-k, PLM/ERP-k ideálisan kommunikáljanak egymással.