Új ruhába öltözik a Google Play Áruház

Farkas Norman, 2014. július 14. 12:16

Napvilágra került néhány képernyőfotó, melyek az androidos tartalomáruház megújult dizájnjáról árulkodnak. A könnyebb áttekinthetőséget az esztétikummal ötvöző módosítások várhatóan az Android L megjelenésével egyidőben válnak élessé.

Az Android Police jóvoltából kerültek nyilvánosságra az alábbi képek, melyek a Google Play Áruház átszabott felületét mutatják be. A bolt könnyebb áttekinthetőségét, illetve a tartalmak gyorsabb vásárlás előtti megismerését célzó felületi újításokat vélhetően az Android L megjelenésekor vezeti be a Google. Erre utal legalábbis, hogy a vizuális ráncfelvarrás a Google I/O-n bejelentett L Preview látványvilág részét képezi, és igazodik az Android L Material Designjához.

Egyelőre úgy fest, hogy a Google Play asztali – vagyis böngészős – verzióját nem, csak az okostelefonos és táblagépes alkalmazásait érinti.

 

 

A legfőbb változás az egyes tartalmak kifejezőbb megjelenítésében rejlik. Az alkalmazásoknál a háttér és logó karakteresebben jelenik meg, a filmek esetében a háttérképre bökve máris nézhetjük az adott előzetest. Így gyorsan megismerhetjük a tartalmakat, mielőtt betennénk őket a virtuális kosarunkba. Akadnak egyéb módosítások is, például a megosztás gomb új helyre került, s immár lehetőség van a tartalmakhoz tartozó leírások teljes képernyős olvasgatására is.

 

 

 

 [Forrás: Android Police]

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55