A foodpanda kezében a NetPincér

MTI Sajtóadatbank, 2014. december 18. 17:02

A globális online ételrendelő foodpanda felvásárolta a magyar ételfutár NetPincért, melynek kínálata a jövőben tovább bővül.

A Foodpanda kezébe került a Netpincér. A cég az MTI érdeklődésére elmondta, az üzletkötésnek köszönhetően a NetPincér jelenlegi 540 étteremből álló kínálata tovább bővül, a foodpanda rendszerében működő 126 étteremmel már folynak az egyeztetések.


Mint megtudtuk (szerk.), a CsokiMost kínálata is elérhetővé vált a Netpincéren. Ezt Emergency Chocolate néven találjátok meg, ahol kedvetekre böngészhettek a csokikínálatból.

 
Azt is elmondták, hogy a jövőben NetPincér névvel üzemelő cég piaci részesedésének növelése érdekében mobil applikáció fejlesztésén és bevezetésén is dolgozik .
   
 
A magyar üzlettel egy időben a foodpanda azt is bejelentette, hogy Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában és Montenegróban felvásárolta a Donesit, míg Horvátországban a Pauza cégeket, tovább erősítve a vállalt pozícióját a közép-kelet-európai régió hat országában.
   
 
A berlini székhelyű foodpanda a Rocket Internet inkubátorházból indult internetes ételrendelési oldal, 2013 áprilisa óta van jelen Magyarországon, és fogja össze a házhoz szállító éttermek kínálatát.
   
 
A korábban 100 százalékos magyar tulajdonban lévő NetPincér.hu ételrendelési portál 1999-ben indult a magyar piacon. Az Igazságügyi Minisztérium nyilvános adatbázisa szerint a vállalat nettó árbevétele tavaly 6 százalékkal 455,2 millió forintra emelkedett 2012-es évhez képest. Mérleg szerinti eredménye 2013-ra ugyanakkor több mint 90 százalékkal, 2,6 millió forintra esett egy év alatt. A cég nem kívánta kommentálni a pénzügyi eredményeket.
 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke

Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által készített rangsor 16 szektor több mint 3000 vállalatának és azok márkáinak elemzésével a 2021-es pénzügyi év adatai alapján készült. A Huawei egy év alatt négy helyet lépett előre, immár a második legértékesebb kínai, és az ötödik legértékesebb technológiai márka a világon. 

2022. december 1. 09:56

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és to-vábbra is garantálja, hogy az LG egyedi élményt és értéket kínáljon a vásárlók számára.

2022. november 30. 17:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovatív építőipari vállalkozás vezetőit díjazta a FIVOSZ

2022. november 29. 12:39

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55

Iskolák is lehetnek a kiberbűnözők célpontjai?

2022. november 7. 15:56