A Google mobilkeresője segít megtalálni a megfelelő alkalmazást
A Google mobileszközökön működő kereső segít megtalálni a megfelelő alkalmazást. Jelzi, ha a keresésünknek megfelelő alkalmazás van a telefonunkon, vagy ha még nincs, megkérdezi, nem akarjuk-e letölteni.
A Google újabb segítséget szeretne nyújtani az okostelefonunk keresőrendszeréhez. Ha egy alkalmazást keresünk, a szoftver más, hasonló alkalmazások linkjét is felajánlja.
Ha a keresőben megjelent alkalmazást letöltöttük, a Google automatikusan az alkalmazásnak arra a részére irányít, amely a keresésünknek megfelelő. Például ha egy lasagna receptet keresünk, a Google felajánl egy szakácskönyv alkalmazást, majd annak letöltése után automatikusan a lasagna receptek oldalára ugrik.
A rendszer egyelőre csak Android operációs rendszerű eszközökön fut. A letölthető alkalmazások linkjei a Yelp, Walmart, BuzzFeed, OpenTable oldalairól lehetnek.
A Google a legnépszerűbb keresőprogramot hozta létre az asztali számítógépeken, de jelenléte a mobileszközök világában korántsem ennyire jelentős. Az eMarketer jelentése szerint a mobileszközökön végzett keresésekből származó bevétele 68%-ra esett vissza 2014-ben, a két évvel korábbi 82,8%-ról. Ez azért lehet, mert a mobileszközökön általában konkrét alkalmazásokon keresztül végzik a keresések nagy részét. Az alkalmazások integrálása a keresőrendszerek modernizálását jelenti, melyet a Yahoo és a Facebook alkalmazásokra vonatkozó hirdetésekkel indított el.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo
- Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?
- Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
- 2014-ben felére csökkent az Androidra letöltött kártevő programok száma
- „Megfordult” a Google
- Táblagépeken is használható az Inbox
- A Google megvette az Odysee alkalmazást
- Ingyen letölthető a Google Earth Pro
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
- A Google eltávolította a Pirate Bayhez kötődő tartalmakat a Play Store-ból
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
A European Marketing Confederation (EMC) örömmel jelentette be, hogy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 11. tagként csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek kohéziós európai hálózatához.
Munkaerő-megtartás: díjat kapott az ALDI informatikai cége
Az ALDI International IT Services Kft. (AIIS) az ALDI SÜD vállalatcsoport számára nyújt informatikai támogatást Magyarországról. A közel 700 főt foglalkoztató cég dinamikusan bővült az elmúlt öt év során. Az új munkahelyek létrehozása mellett az AIIS kiemelt figyelmet fordít a munkaerő megtartására annak érdekében, hogy az ALDI SÜD leányvállalatai világszerte magas színvonalon tudják kiszolgálni a vásárlókat. Az egyébként is alacsony fluktuációs rátát a vállalat a felére csökkentette, a munkaerő megtartásáért végzett munkájáért az AIIS a HR-Revolution Díjátadón szolgáltatás kategóriában a legjobbaknak járó elismerést kapta.
Dr. Törőcsik Mária a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) amellett, hogy évente díjazza a legkiválóbb marketing és digitális megoldásokat, a szervezet legfontosabb elismerését, a Tonk Emil Életműdíjat is kiosztja az eredményes szakmai életutak méltatásául. A 2023-as díjazott, Dr. Törőcsik Mária számára Hinora Ferenc az MMSZ elnöke, valamint Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést a szeptember 14-i Marketing Summit keretében, a Várkert Bazárban.
A HMD elindítja az 5G-s okostelefonok európai gyártását
Az új, többmárkás portfolióstratégiájuk bejelentését követően nem sokkal a HMD Global, a legnagyobb európai okostelefon-gyártó ma újabb fontos mérföldkőhöz érkezett: a vállalat megkezdte az 5G-képes okostelefonok európai gyártását – az első Európában készült okostelefont, a Nokia XR21-et pedig már üzleti ügyfelek is megvásárolhatják. A HMD lépései összhangban állnak az általános európai növekedési potenciállal, a Canalys előrejelzése szerint az európai okostelefon-piac 2024-re ugyanis 7%-kal fog növekedni.
Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál
Az e-commerce megoldások felfutása miatt sokan gondolhatták úgy a kereskedelemben, hogy a hagyományos üzleteknek bealkonyul. A vásárlók azonban, úgy tűnik, másként vélekednek és nem hajlandóak lemondani arról az élményről, amit csak a bevásárlóközpontokban élhetnek át. Az igények, az elvárások folyamatosan változnak, a látogatók egyre inkább komplexitásra vágynak, amelybe a vásárlás mellett a szórakozás és a szabadidő eltöltése is egyaránt beletartozik.