Piacvezető lett a Samsung az UHD-képernyők gyártásában
A Display Research piackutató vállalat adatai szerint az első negyedévben 28,8 százalékos arányban látta el a világpiacot ultranagy felbontású képernyőkkel, 8,9 százalékponttal növelte piaci részesedését a 2014 első negyedévi 19,9 százalékhoz képest.
A második helyet az idei első negyedévben a szintén dél-koreai LG Display szerezte meg 25,7 százalékos részesedéssel. Egy éve az LG Display részesedése magasabb, 27,9 százalék volt. A 2014 első negyedévében még a világpiac 45,9 százalékát ellátó Innolux Corp. részesedése az idei első negyedévre 23,5 százalékra csökkent.
A Samsung előretörése elsősorban a nagy méretű UHD képernyők gyártásában elért eredményeinek volt köszönhető. Az 55 hüvelyknél nagyobb képernyő átmérőjű monitorok világpiacán 38,7 százalékos részesedést vívott ki magának a Samsung.
Az első negyedéven a Samsung összesen 1,66 millió darab 40 és 85 hüvelyk közötti átmérőjű UHD képernyő panelt gyártott, 24,7 százalékkal többet a 2014 negyedik negyedévinél és 350 százalékkal többet a tavalyi első negyedévi 369 ezernél. Miközben a Samsung növelte termelését, a világpiaci teljes forgalom az idei első negyedévben 14 százalékkal 5,75 millióra csökkent.
Kapcsolódó cikkek
- Indul az első magyar 3D csatorna
- Indul az első magyar 3D csatorna
- Tizen alapokon a Samsung új SUHD tévék
- Tizen alapokon a Samsung új SUHD tévék
- Jótékony célra készült arany borítású UHD TV a Samsungtól
- Jótékony célra készült arany borítású UHD TV a Samsungtól
- A Samsung ívelt termékekkel is készült az IFA-ra
- A Samsung ívelt termékekkel is készült az IFA-ra
- UHD-ben közvetíti a Bécsi Állami Operaház előadásait a Samsung
- UHD-ben közvetíti a Bécsi Állami Operaház előadásait a Samsung
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Chameleon Smart Home a BÉT Xtend piac új belépője
2023-ban első alkalommal szólalt meg a Budapesti Értéktőzsde ikonikus csengője – a BÉT a mai napon az okosotthon-rendszerek fejlesztésével foglalkozó, a tavalyi évben Európában és Kanadában is terjeszkedő Chameleon Smart Home Nyrt.-t köszöntötte középvállalati platformján, a BÉT Xtenden. A Chameleon a sikeres tőzsdei bevezetés érdekében a BÉT középvállalati szolgáltatás-palettájának részét képező, európai uniós forrásból megvalósuló Mentor Programhoz is csatlakozott 2022 első felében. Az év második belépését jelző csengetés egyúttal előrejelzi, hogy az Xtend piac tavaly látott, dinamikus növekedése 2023-ban hasonló ütemben folytatódhat.
Novák Péter érkezett a Httpool by Aleph magyarországi csapatának élére
Megerősíti magyarországi csapatát a Httpool by Aleph: Novák Péter country managerként veszi át a hazai leányvállalat vezetését. A média, a digitális marketing, valamint az üzletfejlesztés területén 25 éves iparági tapasztalattal rendelkező szakember a dentsu Hungary vezérigazgatói pozíciójából érkezett.
A Bridgestone EMIA a világ legzöldebb vállalatai között
A Bridgestone EMIA már második egymást követő évben nyerte el a platina fokozatot az EcoVadis éves fenntarthatósági értékelésében. Az Európát, a Közel-Keletet, Afrikát és Indiát magába foglaló Bridgestone EMIA fenntarthatósági eredményeinek elismeréseként érdemelte ki a díjat, amellyel a vállalat megerősítette helyét a világ több mint 200 iparágának, közel 100 000 vállalata között a legjobb 1%-ban.