Viselkedéselemző megoldást hoz forgalomba a BalaBit
A felhasználói viselkedések valós idejű elemzésével hárítja el a kívülről és belülről érkező informatikai támadásokat a sikeres magyar fejlesztővállalat következő nagy dobásának ígérkező Blindspotter.
Az informatikai biztonsági termékek fejlesztésére specializálódott BalaBit július közepén hozza forgalomba a Blindspotter névre keresztelt új generációs monitoring eszközét, ami a felhasználói viselkedések valós idejű elemzése révén teszi lehetővé az informatikai támadások gyors felismerését és megelőzését. A termék fejlesztéséről először tavaly szeptemberben egy monacói biztonságtechnikai konferencián számolt be a vállalat. Az azóta eltelt kilenc hónap alatt készült el a termék első forgalomba hozható verziója, mely július második felétől már az ügyfelek számára is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Három tehetséges startup kerülhet közelebb a világhírnévhez
- Közel 2 milliárd forintos tőkeemelés a BalaBitnél
- Közösségi képzés szoftverfejlesztőknek
- Megmérettetik magukat a legjobb magyar hackerek
- Háromszáz millió forint összköltségű K+F projektet indított a BalaBit
- A BalaBit kapta a Nemzetgazdasági Minisztérium Ipari Innovációs Díját
- Új generációs tevékenység-felügyeleti eszköz a BalaBit-tól
- Open Academy: Ingyenes képzés informatikusoknak novemberben
- Új vezetővel és ambiciózus tervekkel készül a BalaBit a következő évekre
- Új verziójú tevékenység-monitorozó eszköz a BalaBit-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
A Samsung a Carbon Trusttal és egyéb nagy technológiai vállalatokkal együttműködve új módszertant vezetett be a csatlakoztatott eszközök, például a laptopok és a hangszórók használata során keletkező káros anyag kibocsátás és kibocsátás-csökkentések mérésére.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.
Gyakornoki lehetőségek és álláshelyek várták a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
A győri Széchenyi István Egyetem novemberi Állásbörzéjén közvetlenül találkozhattak a hallgatók és a térség gazdasági életének meghatározó szereplői. A résztvevők nemcsak az állásajánlatokat ismerhették meg, de a hallgatói csapatokhoz való csatlakozás lehetőségét, sőt a jelentkezés és a felvételi interjúk fortélyait is.