FRISSÍTÉS: az IBM megvette a UStreamet
Amerikai hírforrások kiszivárogtatták, hogy az IBM 130 millió dollárért fel kívánja vásárolni a magyar startupként indult, időközben amerikai nagyválalattá kinőtt UStream nevű - élő videosugárzási lehetőséget kínáló - szolgáltatót.
REGGELI HÍRÜNK FRISSÍTÉSE 18:00-KOR: az IBM bejelentette a megvásárlást.
Az IBM bejelentette, hogy megvásárolta a Ustream Inc. felhőalapú, élő videostreaming szolgáltatást nyújtó vállalatot. Ez a lépés kibővíti az IBM Cloud platformját, amelynek segítségével a vállalati ügyfelek felfedezhetik és kiaknázhatják a videóban, mint rendkívül gyorsan fejlődő digitális médiumban és adat-eszközben rejlő lehetőségeket. Az IBM a tranzakció pénzügyi részleteit nem közölte. (Az IBM délutáni bejelentése teljes terjedelmében újabb hírünkben olvasható.)
A San Francisco-I székhelyű – fejlesztéseit ma is Magyarországon, az Andrássy úti Párisi Nagyáruházban dolgozó csapattal végző – Ustream-et 2007-ben két amerikai (Brad Hunstable és John Ham) és egy magyar webfejlesztő (Fehér Gyula) indította el.
Az első befektető az Ustream.tv-be 2008 márciusában a Doll Capital Management (DCM) volt. 11 millió dollárral növelték meg a vállalat tőkéjét. 2010-ben a magyar-amerikai Ustream.tv 20 millió amerikai dollár tőkeinjekciót kapott a japán Softbanktól, összességében a mai napig már több, mint 60 millió dollárt fektettek bele.
A cég első üzletkötése az IBM-mel 2014-re datálódik. Az élő video-sugárzás nem tud meglenni felhőszolgáltatás nélkül, s ha létre jön a felvásárlás, annak hátterében mindenképp ez a fajta felhőre utaltság, illetve az IBM-nek a felhőszolgáltatásban elért jelentős piaci részesedése is szerepet játszik.
Az alábbi 2014-es video a kezdetekhez vezet vissza, az IBM-UStream kapcsolatban talán ez volt a "meglátni és megszeretni" pillanat:
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM bejelentése a UStream megvásárlásáról
- A Foxconn megvásárolná a japán Sharp elektronikai konszernt
- Münchenben nyit új Watson központot az IBM
- Microsoft Cloud program: nagyvállalatok megoldásai a kisebbeknek is
- Magyar diákok is játszhatnak a "nagy vasakkal"
- Felhőbe küldték a parancsokat az amerikai hadseregben
- SUSE: új együttműködések és továbbfejlesztett oktatási program nyílt alapokon
- Felvásárolják az Extreme Digital egy részét
- Új Dell hibrid felhőrendszer: minimális kockázat, egyszerűbb bevezetés és egyedülálló fizetési megoldás
- Öt nyomós érv a privát felhő használata mellett
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
10 ezer amerikai dollárt nyerhetnek a Huawei XMAGE Awards fődíjasai
Kiírták a Huawei nagyszabású nemzetközi mobilfotós pályázatát, a HUAWEI XMAGE Awards 2023-at (korábban NEXT IMAGE Awards), melyen az elmúlt években több ízben is magyar siker született. Az idei megmérettetésre a világ minden tájáról kilenc kategóriában várják a fotós és videós alkotásokat, a legjobb pályaműveket beküldők pedig akár fejenként 10 ezer amerikai dolláros pénzjutalomban részesülhetnek. A pályaművek beküldési határideje 2023. augusztus 15., a nevezett alkotásokat neves nemzetközi zsűri bírálja el.
Ezekre a webcímekre figyeljen, ha nem akarja, hogy átverjék
Az utóbbi időben Magyarországon is egyre elterjedtebbek az adathalász oldalak, amelyek sok esetben nagyon megtévesztő webcímeket használnak. Mit tehetünk azonban, ha nem szeretnénk, hogy a személyes adataink illetéktelenek kezébe kerüljenek?
Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.
Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás
Szinte már mindenki találkozott SMS vagy e-mail formájában érkező megtévesztő üzenetekkel, amik ismert cégek arculati elemeit felhasználva, az ő nevükben kérik el az emberek személyes adatait vagy akár egyenesen banki hozzáférésüket, amit a csalók aztán vagy a dark weben értékesítenek, vagy maguk élnek vissza a megszerzett adatokkal, megkárosítva a gyanútlan embereket. A védekezésben a legfontosabb a tudatosság, ugyanakkor létezik egy egyszerű technológiai megoldás is, ami a véletlen kattintás esetén is növeli az emberek biztonságát.