CeBIT 2016: d!conomy, avagy a boldogság digitális vagy analóg?
Ma - március 14-én - nyitja Hannoveren kapuit a CeBIT, amely valamikor a világ legjelentősebb informatikai kiállítása és konferenciája volt, s a kiállítók illetve látogatók számát tekintve ma is a dobogó legfelső fokán áll, még akkor is, ha régi fényét megtépázta az elmúlt évtized, és az új technológiákra jobban fókuszáló Las Vegas-i CES vagy a barcelóniai MWC. A 2016-os CeBIT-től Oliver Frese, a Deutsche Messe CeBIT-ért felelős igazgatósági tagja azt várja, hogy ez a rendezvény újra főszereplővé váljon, a mégpedig a digitális átalakulás, a címben is d!conomy jegyében!
Korunk trendje a digitalizálás, ennek ellenére számos kutatás azt mutatja, hogy a vállalkozások - különösen a kis- és közepes cégek - még mindig túlzottan óvatosak, csak nagyon kis lépésekben merik digitalizálni az üzleti modelleket és folyamatokat. Épp ezért a CeBIT 2016 egyik legfőbb küldetése, hogy kézzelfoghatóbbá, érthetőbbi, egyszerűbbé tegye a digitalizást mindenki - nem csak a KKV-k - számára. "A nemzetközi kiállítók és a partnerek több mint 400 alkalmazási példát vonultatnak fel a digitalizálás illetve a tárgyak internet (IoT) világából." - mondta Oliver Frese. "Ez egy rendkívül gyorsan fejlődő terület, a legújabb tanulmányok azt jósolják, hogy négy év múlva már 50 milliárd eszköz csatlakozik az internetre".
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- Okos tojás
- Mobil Weekend: az IoT-től a BlackBurry-ig
- IoT: a szerszámok is okosodnak
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit
- Go Ignite, az első globális felhívás a startupok támogatására
- AZ Ericsson segítségével a mobilszolgáltatókból iot szolgáltatók válhatnak
- Evolution & Mobile Hungary 2016: Taxis tűntetés után jön a hotelblokád Budapesten?
- A Samsung nyílt IoT ökoszisztémát fejleszt
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új keresőt fejleszt a Google
A Google egy teljesen új, mesterséges intelligencia által működtetett keresőmotort fejleszt, amelyet Magi projektnek neveznek, hogy személyre szabottabb élményt nyújtson a felhasználóknak. A felhasználói igények előrejelzésével ez a technológia beszélgetésalapú keresési élményt hoz létre, relevánsabbá és vonzóbbá téve a keresési eredményeket. Ez a radikális változás megköveteli, hogy a vállalkozások az új keresőmotor AI-alapú megközelítéséhez igazítsák SEO-stratégiájukat.
10 ezer amerikai dollárt nyerhetnek a Huawei XMAGE Awards fődíjasai
Kiírták a Huawei nagyszabású nemzetközi mobilfotós pályázatát, a HUAWEI XMAGE Awards 2023-at (korábban NEXT IMAGE Awards), melyen az elmúlt években több ízben is magyar siker született. Az idei megmérettetésre a világ minden tájáról kilenc kategóriában várják a fotós és videós alkotásokat, a legjobb pályaműveket beküldők pedig akár fejenként 10 ezer amerikai dolláros pénzjutalomban részesülhetnek. A pályaművek beküldési határideje 2023. augusztus 15., a nevezett alkotásokat neves nemzetközi zsűri bírálja el.
Ezekre a webcímekre figyeljen, ha nem akarja, hogy átverjék
Az utóbbi időben Magyarországon is egyre elterjedtebbek az adathalász oldalak, amelyek sok esetben nagyon megtévesztő webcímeket használnak. Mit tehetünk azonban, ha nem szeretnénk, hogy a személyes adataink illetéktelenek kezébe kerüljenek?
Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.