A Samsung Electronics lett 2016 kreatív hirdetője

forrás: Prím Online, 2016. április 18. 10:10

A Samsung Electronics nyerte el 2016 legkreatívabb hirdetője díját a Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a világ vezető kommunikációs szakembereinek és hirdetőinek legrangosabb összejövetelén.  „Az év kreatív hirdetője” díjat azok a vállalatok nyerhetik el, amelyek az adott évben a leginkább kreatív és jelentőségteljes lépéseket tették a marketing területén. 

Terry Savage, a Lions Festivals elnöke elmondta: „Ha akár csak a Samsung elmúlt éves Cannes Lions fesztiválon aratott győzelmeit nézzük, akkor is feltűnő a díjak sokfélesége, ami jól példázza a Samsung átfogó kreatív szemléletét. Széles körben, így az egészségügyi kommunikáció, a szakmai, valamint a márkához köthető tartalmak területén is kimagaslót nyújt, ugyancsak érdemes az  iparágformáló ötletekért járó Titanium Lion díj elnyerésére is.”
 
 
A Samsung az évek során folyamatosan finomította marketingszemléletét egy olyan fogyasztóközpontú stratégia felé, amely középpontjában az áll, hogy termékei és azok technológiája miként teremtenek értéket a felhasználók számára. A Samsung 2015-ben bonyolította le többek között az autista gyermekekért folytatott „Look at Me”, a közúti biztonságot szolgáló „Safety Truck”, a sportolókat előtérbe helyező „Every Day is Day One” és a kiskereskedelmi fogyasztói élmény fokozását szolgáló „Center Stage” kampányát. A rangos elismerések elnyerése érdekében a Samsung olyan világszínvonalú kreatív ügynökségekkel működött együtt, mint például a Cheil Worldwide, a Leo Burnett vagy a 72&Sunny.
 
 
„Hiszünk abban, hogy innovációink lehetőséget kínálnak az embereknek, hogy elérjék a céljaikat és merjenek nagyot álmodni” – mondta el Moonsoo Kim, a Samsung Electronics Global Marketing központjának ügyvezető alelnöke. „A Samsungnál minden marketingtevékenységünk jól tükrözi azt a központi filozófiánkat, hogy egy gazdagabb életet tegyünk lehetővé a felhasználóink számára.”
 
 
A 63. nemzetközi kreatívfesztiválon azért gyűlnek össze a világ vállalatai, hogy a sokféle kategóriában összemérjék a hirdetések és reklámok területén, illetve a marketingkampányokban nyújtott kreatív teljesítményüket. A franciaországi Cannes-ban évente megrendezett esemény idén több mint 95 ország 15 000 résztvevőjével zajlik majd 2016. június 18. és 25. között. 
 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar rendező a nyertesek között a fiatal filmesek európai versenyén

Galambos Levente az öt győztes egyike az Európai Bizottság EUandME elnevezésű kampánya részeként megrendezett filmes versenynek. A nyertes fiatal rendezők fejenként 7500 eurós támogatást kaptak, és neves európai filmrendezők mentorálásával vitték filmre ötletüket. A magyarországi bemutatót július 18-án tartották Budapesten, a Premier KultCaféban. A Rejtett értékek című film már elérhető online is.

2019. július 22. 10:10

Programdömping a PLÁZSon

Július 19-20-21-én annyi program lesz a PLÁZSon, hogy nem is érdemes elhagyni a siófoki nagystrand homokos partját. Lesz Halott Pénz, Horváth Tamás, Rakonczai Imre koncert, az Arénában hajnalig tartó bulik, míg napközben az Eisberg - Just Clear Fitness Fesztivál vár mindenkit, aki szereti aktívan eltölteni a hétvégéit.

2019. július 18. 13:24

Védekezzünk a szúnyogok ellen

Az idei évben a hatalmas esők után érkező hirtelen erőteljes felmelegedés rendkívül kedvezően hatott a szúnyoglárvák fejlődésére. Esős időben nem lehet alkalmazni a településeken bevett szúnyoggyérítési módszereket. A szúnyoginvázió nem csak a vízparti településeket érinti, és sajnos nem csupán néhány kellemetlenül égő csípés a hozománya a szárnyas rovarnak.

2019. július 15. 13:50

Idén is várja az önkénteseket a Sziget

A Sziget fesztiválra idén is várják a lelkes önkéntesek jelentkezését, akik szeretnének egy világszínvonalú esemény kulisszái mögé látni, megismerni az ott folyó munkát és ezzel tapasztalatot szerezni.

2019. július 15. 12:16

Music FM a Lupán

Újra éled az idén év elején megszűnt Music Fm, ha nem is az éterben, de a rádió egykori DJ-i Budapest tengerpartjának legújabb helyszínén, a Takarék Beachen hétvégente pakolják majd a lemezeket. Július 12-én indul a sorozat.

2019. július 11. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26
online sportfogadás