Minden harmadik álláskereső már mobilról nézi a hirdetéseket
Az elmúlt két évben jelentősen emelkedett az álláskereséshez okostelefont használók aránya. A legnagyobb magyar állásportált jelenleg a látogatók 34 százaléka böngészi így, ez több mint 20 százalékos növekedést jelent 2014-hez képest. A komolyabb oldalak már mind rendelkeznek mobilra optimalizált tartalommal, de ha a böngészésen túl jelentkezni is szeretnének a munkavállalók, akkor a dedikált alkalmazás használata a legpraktikusabb megoldás.
A Profession álláskereső mobilalkalmazását eddig több mint 60 ezer felhasználó töltötte le. Többségük a gyorsasság miatt: fontosnak tartják, hogy az elsők között értesüljenek egy megpályázható pozícióról. Az okostelefon internetböngészőjét használó álláskeresőkkel szemben itt kifejezetten jellemző, hogy nem csak informálódnak, hanem az alkalmazásban is jelentkeznek.
A felhasználók 77 százaléka Google Play-ről, 23 százalékuk pedig az iTunes oldalról töltötte le az alkalmazást, amelyben az összes – közel 10 ezer – aktuális állásajánlat megpályázható. A hirdetések kulcsszó, munkaterület, pozíció vagy helység alapján is szűkíthetőek, a jelentkezéshez pedig több dokumentum is feltölthető, akár felhőből hivatkozva is.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában
- Mobilra üzen a fúrógép
- Nők mindennapi szerepben a Telenor új emoji készletében
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Világpremier: a SEAT az első autógyár a világon, mely a CarPlay-jel kompatibilis alkalmazást tesz elérhetővé
- Amiért a magyar ember is felmegy a Twitterre
- Kóstolom: új mobilalkalmazás készült borturistáknak
- Vodafone: Szól a sapka, ha elkóborol a gyerek, a fürdőruha pedig figyelmeztet az UV sugárzásra
- Vodafone: Szól a sapka, ha elkóborol a gyerek, a fürdőruha pedig figyelmeztet az UV sugárzásra
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
Okoskarkötővel a finom eleganciáért
Ha egy eszköz neve elé odatesszük, hogy “okos”, rögtön mindenki azt hiszi, hogy egy apró kütyüről van szó, amibe rengeteg hasznos, vagy annak ítélt funkciót sűrítettek bele.
A legnépszerűbb szoftverek kreatív munkához
Ha olyan szoftvert keresünk, amellyel a kreatív munkát végző szakemberek csodálatos dolgokat hozhatnak egyszerűen létre, bizony nem kell sokáig kutakodnunk. Számos nagyszerű szoftver közül válogathatunk a világháló széles palettáján!
Propaganda elleni védőoltás: Utazás!
Amerikai tudósítónk, Horváth László, olyan szemmel látogatta meg az év egyik legnagyobb turisztikai rendezvényét, az IPW Orlando 2022-öt, hogy közben szemügyre vette, mely fejlesztések könnyítik meg az ideérkezők utazását, és elfilozófált annak kapcsán, hogy miért érdemes útra kelni, és akár egy konferencia-részvételt is összekötni az adott hely felfedezésével, az ország - Amerika - felfedezésével.