Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 25. 15:16

A Deutsche Telekom az Andrea Bocelli nevével fémjelzett új „Európa” kampányában a sztártenorral közösen hangúlyozza az egységes hálózat által összekapcsolt Európa fontosságát. A bennünket „láthatatlanul is körülvevő és összekötő hálózat” gondolata a Deutsche Telekom vezető európai távközlési szolgáltató stratégiájába illeszkedik. A nemzetközi kampány a DT 12 európai piacán jelenik meg, Magyarországon a mai napon startol. A Magyar Telekom kommunikációjának fókuszában a szolgáltató mobil és vezetékes internethálózata áll, amely összeköti az ügyfeleket mindennel, ami fontos számukra.

“Mi a Deutsche Telekomnál Európában a lehetőséget látjuk. Tizenhárom európai piacon vagyunk jelen, ami erősíti a vállalat nemzetközi jellegét. Tagvállalatainknak lehetősége nyílik megosztani egymással elképzeléseiket és tapasztalataikat. Tanulunk egymástól, ami javunkra válik.” – ismerteti Timotheus Höttges, a Deutsche Telekom vezérigazgatója az európai megközelítés fontosságát az üzleti döntések világában. "A hálózati technológia és a digitalizáció jelentik a határok nélküli kommunikáció alapjait. Egy határok nélküli Európa határok nélküli kommunikációt kíván."

 

Claudia Nemat, a Deutsche Telekom AG Menedzsment Boardjának az európai tevékenységekért és a technológiai fejlesztésekért felelős tagja hozzátette: „Azzal a céllal folytatjuk beruházásainkat a páneurópai hálózatunk és innovatív szolgáltatásaink terén, hogy még inkább megerősítsük technológiai vezető szerepünket Európa-szerte, és ezáltal a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsuk." A jövő határokon átívelő hálózatának a lehető legtöbb embert kell elérnie, és maximális sávszélességet, továbbá innovatív szolgáltatásokat kell biztosítania számukra.

 

 

"Nem látható, ami összeköti Európát. De érezhető."

A DT „Európa” kampánya az országok és az emberek összetartozásáról szól, amit egy olyan hálózat segít elő, amely nem látható, de mégis megteremti az összetartozás élményét. A TV-reklám az elgondolás bemutatására Andrea Bocellit hívja segítségül, aki 12 éves korában elveszítette látását. A tenor elsöprő sebességgel vezeti végig a nézőt Európa különböző tájain. Megkapó felvételek és magával ragadó zene segítségével magyarázza el annak a jelentőségét, hogy a hálózat nem ismer határokat. Széttárt karjaival szimbolizálja az emberek összetartozását mindenütt, ahol a hálózat jelen van: bárhol Európában. A  kampány központi vizuális eleme, a T betűt formázó emberi alak a Telekom T-jét egy nyitottságot, pozitív érzelmeket sugárzó gesztussá alakítja át, amely szimbólumként jeleníti meg az egész hálózatot.

 

Andrea Bocelli a jelen hálózati technológiáját a modern világ egyik legnagyobb vívmányának tekinti. „A hálózat Európát közösséggé kovácsolja, az embereket közelebb hozza egymáshoz. Éppen úgy, mint a zene. A zene egy olyan nyelv, amelyet mindenki megért – és ez összeköti az embereket” – mondja a tenor. „Az élet emberi kapcsolatok bonyolult hálója. Kapcsolatban szeretnék maradni a hálózat és az új technológiák segítségével mindenkivel, aki számít nekem. A hálózatot ugyanaz jellemzi, mint ami a zenét is: Nem látható, ami összeköti  Európát. De érezhető.”

 

A DT „Európa” kampánya Albániában, Ausztriában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Németországban, Magyarországon, Macedóniában, Montenegróban, Hollandiában, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában szinte párhuzamosan fut 2016 júliusától novemberig. 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a VOLT2017 kemping faházak foglalása!

160 nappal a 2017-es Telekom VOLT Fesztivál előtt ismét indul a szállásfoglalások egyik legnépszerűbb időszaka, melynek keretében a VOLT közvetlen környezetében elhelyezkedő Camping Faházak január 19-én déli 12 órától ismét elérhetők lesznek. 

2017. január 18. 12:34

Látvány, izgalom, siker: világpremier a Millenárison

A legmodernebb technológiákat alkalmazó, lenyűgöző látványvilágot felvonultató, játékos képességtesztekkel és egy színházi produkcióval is tarkított interaktív családi sportélmény-park nyílt a Millenáris D épületében. A The Champion – A Bajnok című élmény-expo április közepéig várja a nagyérdeműt.

2017. január 17. 15:33

Csatornanyitás a Telekomnál

A Magyar Telekom 2017. január 16 és 2017. január 31-e között kódolatlanul elérhetővé teszi (kinyitja) az Eurosport 1 és az Eurosport 2 sportcsatornákat szinte minden digitális tv előfizetőjének* a Discovery Communications Europe-pal együttműködve.

2017. január 15. 11:08

Az Epson a Heimtextil kiállításon mutatta be a Design for Living 2017 textiltervező versenyének legjobb terveit

Az Epson a németországi Niederrhein Egyetem Iparművészeti szakán tanuló Evgenia Guliev textiltervét választotta ki, hogy azon keresztül mutassa be a digitális textilnyomtatási technológiájának képességeit és minőségét a Heimtextil kiállításon.

2017. január 14. 10:22

A Sziget a nemzetközi sztárok kedvenc fesztiválja

Január 11-én, a késő esti órákban osztották ki a 2016-os évadot értékelő, a nemzetközi fesztiválszakma legnívósabb díjának számító European Festival Awardot. 

2017. január 12. 12:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom átruházza a többségi részesedését a Crnogorski Telekomban

2017. január 10. 11:37

2016 végére a teljes mobil adatforgalom 70%-a már a 4G hálózaton fut a Telekomnál

2017. január 3. 12:44

Még nem késő! Csatlakozz a magyar delegációhoz!

2016. december 16. 13:02

Önvezető Uber-taxik és más "autós" hírek

2016. december 15. 11:58
cloudappsportal.com