Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 25. 15:16

A Deutsche Telekom az Andrea Bocelli nevével fémjelzett új „Európa” kampányában a sztártenorral közösen hangúlyozza az egységes hálózat által összekapcsolt Európa fontosságát. A bennünket „láthatatlanul is körülvevő és összekötő hálózat” gondolata a Deutsche Telekom vezető európai távközlési szolgáltató stratégiájába illeszkedik. A nemzetközi kampány a DT 12 európai piacán jelenik meg, Magyarországon a mai napon startol. A Magyar Telekom kommunikációjának fókuszában a szolgáltató mobil és vezetékes internethálózata áll, amely összeköti az ügyfeleket mindennel, ami fontos számukra.

“Mi a Deutsche Telekomnál Európában a lehetőséget látjuk. Tizenhárom európai piacon vagyunk jelen, ami erősíti a vállalat nemzetközi jellegét. Tagvállalatainknak lehetősége nyílik megosztani egymással elképzeléseiket és tapasztalataikat. Tanulunk egymástól, ami javunkra válik.” – ismerteti Timotheus Höttges, a Deutsche Telekom vezérigazgatója az európai megközelítés fontosságát az üzleti döntések világában. "A hálózati technológia és a digitalizáció jelentik a határok nélküli kommunikáció alapjait. Egy határok nélküli Európa határok nélküli kommunikációt kíván."

 

Claudia Nemat, a Deutsche Telekom AG Menedzsment Boardjának az európai tevékenységekért és a technológiai fejlesztésekért felelős tagja hozzátette: „Azzal a céllal folytatjuk beruházásainkat a páneurópai hálózatunk és innovatív szolgáltatásaink terén, hogy még inkább megerősítsük technológiai vezető szerepünket Európa-szerte, és ezáltal a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsuk." A jövő határokon átívelő hálózatának a lehető legtöbb embert kell elérnie, és maximális sávszélességet, továbbá innovatív szolgáltatásokat kell biztosítania számukra.

 

 

"Nem látható, ami összeköti Európát. De érezhető."

A DT „Európa” kampánya az országok és az emberek összetartozásáról szól, amit egy olyan hálózat segít elő, amely nem látható, de mégis megteremti az összetartozás élményét. A TV-reklám az elgondolás bemutatására Andrea Bocellit hívja segítségül, aki 12 éves korában elveszítette látását. A tenor elsöprő sebességgel vezeti végig a nézőt Európa különböző tájain. Megkapó felvételek és magával ragadó zene segítségével magyarázza el annak a jelentőségét, hogy a hálózat nem ismer határokat. Széttárt karjaival szimbolizálja az emberek összetartozását mindenütt, ahol a hálózat jelen van: bárhol Európában. A  kampány központi vizuális eleme, a T betűt formázó emberi alak a Telekom T-jét egy nyitottságot, pozitív érzelmeket sugárzó gesztussá alakítja át, amely szimbólumként jeleníti meg az egész hálózatot.

 

Andrea Bocelli a jelen hálózati technológiáját a modern világ egyik legnagyobb vívmányának tekinti. „A hálózat Európát közösséggé kovácsolja, az embereket közelebb hozza egymáshoz. Éppen úgy, mint a zene. A zene egy olyan nyelv, amelyet mindenki megért – és ez összeköti az embereket” – mondja a tenor. „Az élet emberi kapcsolatok bonyolult hálója. Kapcsolatban szeretnék maradni a hálózat és az új technológiák segítségével mindenkivel, aki számít nekem. A hálózatot ugyanaz jellemzi, mint ami a zenét is: Nem látható, ami összeköti  Európát. De érezhető.”

 

A DT „Európa” kampánya Albániában, Ausztriában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Németországban, Magyarországon, Macedóniában, Montenegróban, Hollandiában, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában szinte párhuzamosan fut 2016 júliusától novemberig. 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi díjat nyert a Sound biztonsági programja

Szerdán késő este kezdődött a legnagyobb nemzetközi fesztiválelismerés, a European Festival Awards díjátadó gálája a hollandiai Groningenben, ahol az Egészség és Biztonsági Fejlesztések kategóriában a Balaton Sound „Safety First” programja hozta el a fődíjat.

2020. január 16. 16:13

Ezek az újdonságok érkeznek jövőre az HBO GO-ra

Lassan lezárul 2019 és ezzel együtt az évtized is. Ahogy megszokhattuk, az HBO igyekszik minden évben a legjobb tartalmakat, legizgalmasabb sorozatokat elhozni az előfizetőknek. Az alábbi összeállítás bemutatja, hogy milyen új sorozatok, új évadok, európai saját gyártású címek illetve vásárolt tartalmak érkeznek az HBO online videótárába 2020-ban.

2019. december 24. 14:06

John Newman a SZINen

A hazai fesztiválfanok egyik legszeretettebb világsztárja, a kirobbanó erejű koncertjeiről ismert John Newman 2020 augusztus végén, az utolsó hazai nagyfesztiválon, a Szegedi Ifjúsági Napokon lép majd fel. A SZIN szervezői most a karácsonyfa alá tettek három hazai kedvencet is: jön majd Szegedre a Magna Cum Laude, a Bagossy Brothers Company és a 2020-ban 20. születésnapját ünneplő 30Y is. SZIN 2020: augusztus 26-29-ig.

2019. december 19. 10:24

Lenny Kravitz és Marshmello is jön a VOLTra

A Telekom VOLT Fesztivál első fellépői között tucatnyi világsztár szerepel: többek között Lenny Kravitz, Marshmello, Passenger és Yungblud. Idén először jelentős kedvezménnyel diákbérlet is vásárolható, több kemping lesz, amelyek részeként a VOLT VILLAGE fullos szolgáltatásokat ígér, az early bird jegyakcióban pedig minden megvásrolt bérlet után egy fát ültet a VOLT. Aki pedig az idei emlékeket akarja felidézni, az aftermovie-t nézve itt megteheti.

2019. november 27. 10:16

Online sportfogadás a legjobb oldalakon

Számos online fogadóiroda van a piacon, és olykor nem egyszerű eldönteni, melyik is igazán megbízható ezek közül. A Pepebet erre kínál megoldást, és segít eligazodni az online sportfogadás útvesztőjében.

2019. november 20. 15:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44

2020: az adatok évtizedének kezdete

2019. december 27. 10:55
online sportfogadás