Új üzleti értéket és lehetőségeket nyújt a Dell EMC viszonteladói partner programja
A Dell EMC bemutatta új partner programjának tervét, amelyet hivatalosan 2017 februárjában indít útjára. A korábbi Dell és EMC partner programok előnyeit ötvöző koncepció három alappillérre épül (egyszerűség, kiszámíthatóság és nyereségesség), és a partnerek számára számtalan üzleti lehetőséget és arányos nyereséget biztosít.
A Dell EMC decemberben hozza nyilvánosságra az egyes partner kategóriákhoz kapcsolódó elvárásokat, és hat hónapot biztosít az új követelményeknek megfelelő bővítésekre. A Gold, a Platinum és a Titanium szinteken keresztül a legjobb teljesítményt nyújtó vállalatok az egészen exkluzív Titanium Black kategóriáig juthatnak majd. Az egyes szintek megfelelnek a partnerek főbb üzleti modelljeinek, és biztosítják az ügyféligények kiszolgálásához szükséges rugalmasságot. Az értékesítési partnerek új üzletszerezés, új szolgáltatások bevezetése és a teljes vagy kizárólagos termékportfólió értékesítése esetén jelentős visszatérítéseket vehetnek igénybe.
Az átfogó Dell EMC program a teljes partnerhálózatot érinti, többek között a megoldásszállítókat, a felhőalapú szolgáltatásokat, a globális együttműködéseket, t az OEM-megoldások partnereit, valamint a disztribútorokat. A fenti stratégia részeként azok a vállalkozások, amelyek piaci tevékenységükbe beépítik a Dell EMC technológiáit, a „Powered by Dell EMC” márkaprogramban is részt vehetnek.
A Dell EMC korábban bejelentette „Line of Business Incumbency Program for Storage” programját is, amelynek keretében a viszonteladó partnerek eddig telepített termékeik alapján biztosíthatják munkájuk és befektetéseik védelmét, valamint szélesebb körben nyújthatnak szolgáltatásokat a teljes Dell EMC-portfólió iránt érdeklődő új ügyfeleknek. A Dell EMC továbbá kiterjesztette az EMC üzleti partnerprogramjának (EMC Business Partner Program, BPP) résztvevőire a Dell FastTrack programot, amelybe a Dell stratégiai partnereit is bevonta. Ennek köszönhetően a Dell és az EMC partnerei egyaránt azonnal megkezdhetik a Dell EMC-megoldások teljes portfóliójának értékesítését, az arra jogosult partnerek pedig további előnyökhöz jutnak.
A program legfontosabb előnyei:
- Az egység ereje: ezzel a közös modellel a Dell EMC Partner Program az előző programok legjobb részét viszi tovább és kínál még ezeknél is többet
- Továbbfejlesztett folyamatok: egy - egyszeri regisztrációt és bejelentkezést igénylő - központi portál, egy deal regisztráció és egy program (Line of Business Incumbency Program for Storage)
- Egyszerűbb képzés és teljesítés: a saját, közvetlen értékesítést végző csapatokéval megegyező képzés
- Átlátható: éves programstratégia évközi értékeléssel
- Kiszámítható és a piachoz igazított elvárások és célok: a partnerek decemberben kapnak értesítést az egyes szintek követelményeiről
- Nyereséges: az új üzletekre és szolgáltatásokra, valamint a teljes portfólió értékesítésére összpontosító díjazás
Kapcsolódó cikkek
- Már itthon is elérhető az első kétfunkciós 4K-s modell
- Nem mindennapi társ a mindennapi feladatokhoz
- Integrált tárhelykezelés, mobilitás és adatvédelem a Dell EMC SC sorozatú tárolóira
- Dell EMC adatvédelmi kiterjesztés szoftver- és felhőalapú előnyökkel – a modern adatcentrumok számára
- A Dell EMC innovációi a digitális átalakulás jegyében
- Csúcskategóriás kijelző, valósághű élmény
- AR? VR? Távmunka?
- Az ideális új munkatárs
- 2 az 1-ben: tanulj és szórakozz a Dell készülékeivel!
- Eminens modellek a Dell iskolakezdési kínálatában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.