Töretlen a rozé karórák népszerűsége

forrás: Prím Online, 2016. december 11. 11:53

Az öt-hat éve népszerű rose gold (rózsaarany), azaz rozé színű női karórák eleinte a 20-30 éves korosztályban voltak népszerűek, de a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig. 

Így az üzletasszonyok is előszeretettel hordanak ilyen órákat és egyéb divatcikkek, táskák, cipők, övek, csatok és természetesen az ékszerek világában is meghatározóvá vált ez a szín. A Casio SHEEN karórák közül az SHB-100 modell már egy olyan rozé óra, amely okosóra funkciókkal is rendelkezik. Az üzleti körökben népszerű óramárka modellje így rendkívül pontos, mivel Bluetoothon keresztül csatlakozik az okostelefonhoz és azzal szinkronizálja az időbeállításait. Ha valaki összepakoláskor elkeverte a mobilját a szobában, akkor elég megnyomni egy gombot és az okostelefon még lenémított állapotban is ad egy hangjelzést, így megspórolhatók vele a telefonkeresés hosszú percei.

 

A „rose gold” (rózsaarany), azaz rozé színű karórák először a női órák piacán jelent meg és lett népszerű. A divathullám 2010-2011-ben indult, népszerűségük azóta is töretlen, sőt 2-3 éve a férfi karórák között is egyre több gyártó kezdte el használni ezt a színt. Megjelenésekor elsősorban a 20-30 éves korosztály kihagyhatatlan kelléke volt, azóta a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig. Így az üzletasszonyok is előszeretettel hordanak ilyen órákat és egyéb divatcikkek, táskák, cipők, övek, csatok és természetesen az ékszerek világában is meghatározóvá vált ez a szín.

 

 

A női órák csaknem felén valami rozé színű

A női divatórákat közt már nagyjából 35-40 százalékos a rozé színűek aránya, néhányak persze csak bizonyos részük rozé, például a tok, a lünetta vagy akár csak a csat egy része. A szegmens továbbra is növekszik, idén olyan élénk, kiegészítő színek jelentek meg, a rozéórákon, mint a türkiz, pink, lila. A tervezők ezeket szívesen kombinálják a rozéval.

 

Az okosórák és a minőségi ékszerórák ötvözetei

A 25 és 45 éves korosztályba tartozó magabiztos, céltudatos, divatos és elegáns nők órája a SHEEN. A Sheen Bluetooth Collection órák az okosórák és a minőségi ékszerórák ötvözetei. Az SHB-100 modell gyönyörűen kivitelezett és átgondoltan megtervezett karóráin két időzónát lehet megnézni egy pillantással, ennek előnyeit főleg a sokat utazó üzletasszonyok használhatják ki. Diszkréten növeli az óra eleganciáját, hogy a számlapra két Swarovski kristály is került.

 

A két gyűrűs, Twing Ring megoldással a nagyobb, 35 mm-es számlapon nyolc óránál van a kisebb egy külön gyűrűben. A kettő közti váltás az okostelefonról vagy az órán egy gomb megnyomásával indítható, ha megérkezett a viselője az úti céljához. 

 

A két egyszerre megjelenített időzóna háromszáz városnévből választható ki. A Bluetooth rendszer segítségével egyszerű az óra kezelhetősége a csatlakoztatás pedig gyors és egyszerű. 

 

Kényelmes és testre szabható alkalmazás

Egyik utazásnál sem kell beállítani az órát, az okostelefonra ingyenesen letölthető CASIO WATCH+ applikáció naponta négyszer ellenőrzi a beállítások helyességét. Ettől függetlenül az okostelefonról az alkalmazáson keresztül külön is beállítható a pontos idő. 

 

Az alkalmazás egyébként testre is szabható, kinézetét mindenki a saját igényeinknek megfelelően alakíthatja, sőt saját fényképek is használhatók ehhez.

 

 

 

Nem csak elegáns, de bírja az igénybevételt

Az óra 5 bar nyomásig, azaz 50 méteres mélységig vízálló, tehát ezt viselve nyugodtan lehet úszni és fürdeni. Az óra fényenergiával működik, így egyéb elem nem szükséges hozzá. A Tough Solar technológia révén fényenergia segítségével teljesen környezetbarát módon tölti fel magát az óra. Egy teljes feltöltés után akár 7 hónapig is működőképes.

 

A nemesacélból készült tok rózsaarany és kétféle bicolor, a szíj rószaarany és ezüst színben érhető el.

 

Gombnyomásra megkerül az elkeveredet mobil

Ha sietni kell és kapkodva pakol valaki, akkor is segítségére lehet az elegáns SHEEN SHB-100 karóra, mert az telefonkereső funkcióval is rendelkezik. Semmi gond, ha valaki nem tudja, hova tette le telefonját. Elegendő a karórán elindítani a telefonkereső funkciót, egy gombnyomás az egész és az elveszett telefon hangjelzést ad, még lenémított állapotban is.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MeetLab kiterjesztett valósággal kísérletező előadása Drezdában

November közepén a drezdai Fast Forward Fesztiválon mutatja be How to disappear completely című, helyszínspecifikus, GPS-vezérelt köztéri előadását a budapesti MeetLab alkotócsapata. A fülhallgatóval és okostelefonnal sétáló nézők előtt a városi terek valósága egy kiterjesztett fikciós rétegen keresztül elevenedik meg. A nézők szabadon barangolhatnak a játék terében, ahol az eltűnés egy teljesen új rétege tárul fel. A produkciót először a budapesti PLACCC Fesztiválon mutatták be 2018-ban, majd a törökországi Izmir városára adaptálták, hamarosan pedig Kairóban is bemutatkoznak. 

2020. október 30. 17:26

Tudatosak és felkészültek a millenniumi és a Z generáció tagjai

Meglehetősen tudatosak és felkészültnek érzik magukat a millenniumi és a Z generáció tagjai, ha a pénzügyekről van szó. Hosszabb távra is vannak pénzügyi terveik, rendelkeznek megtakarítással, úgy érzik, rendelkeznek a megfelelő tudással és információkkal, ugyanakkor a koronavírus-járvány miatt sokan borúsan látják a pénzügyi jövőjüket – többek között ezek jellemzik az 1980-as években és az 1990-es évek első felében született millenniumi, illetve az őket követő Z generáció tagjait a nemzetközi kutatások szerint. 

2020. október 30. 15:49

Új honlapot indított a Raben Group

Élesítette megújított honlapját a Raben Group. Az Európa tizenhárom országában – köztük Magyarországon is – jelen lévő logisztikai szolgáltató oldalán az ügyfelek még egyszerűbben érhetik el és kezelhetik egyedi adataikat, illetve kaphatnak naprakész információt a megrendelt szállításaikkal kapcsolatban. A portál emellett szorosabb kapcsolattartást tesz lehetővé a cégcsoport partnerei és munkatársai között, ezzel még professzionálisabb kiszolgálást biztosít.

2020. október 30. 14:07

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállaók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. 

2020. október 30. 12:41

Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában

Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre. A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat, ingyenes mellrákszűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és Környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrákszűrésről.

2020. október 30. 11:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás