Töretlen a rozé karórák népszerűsége
Az öt-hat éve népszerű rose gold (rózsaarany), azaz rozé színű női karórák eleinte a 20-30 éves korosztályban voltak népszerűek, de a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig.
Így az üzletasszonyok is előszeretettel hordanak ilyen órákat és egyéb divatcikkek, táskák, cipők, övek, csatok és természetesen az ékszerek világában is meghatározóvá vált ez a szín. A Casio SHEEN karórák közül az SHB-100 modell már egy olyan rozé óra, amely okosóra funkciókkal is rendelkezik. Az üzleti körökben népszerű óramárka modellje így rendkívül pontos, mivel Bluetoothon keresztül csatlakozik az okostelefonhoz és azzal szinkronizálja az időbeállításait. Ha valaki összepakoláskor elkeverte a mobilját a szobában, akkor elég megnyomni egy gombot és az okostelefon még lenémított állapotban is ad egy hangjelzést, így megspórolhatók vele a telefonkeresés hosszú percei.
A „rose gold” (rózsaarany), azaz rozé színű karórák először a női órák piacán jelent meg és lett népszerű. A divathullám 2010-2011-ben indult, népszerűségük azóta is töretlen, sőt 2-3 éve a férfi karórák között is egyre több gyártó kezdte el használni ezt a színt. Megjelenésekor elsősorban a 20-30 éves korosztály kihagyhatatlan kelléke volt, azóta a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig. Így az üzletasszonyok is előszeretettel hordanak ilyen órákat és egyéb divatcikkek, táskák, cipők, övek, csatok és természetesen az ékszerek világában is meghatározóvá vált ez a szín.
A női órák csaknem felén valami rozé színű
A női divatórákat közt már nagyjából 35-40 százalékos a rozé színűek aránya, néhányak persze csak bizonyos részük rozé, például a tok, a lünetta vagy akár csak a csat egy része. A szegmens továbbra is növekszik, idén olyan élénk, kiegészítő színek jelentek meg, a rozéórákon, mint a türkiz, pink, lila. A tervezők ezeket szívesen kombinálják a rozéval.
Az okosórák és a minőségi ékszerórák ötvözetei
A 25 és 45 éves korosztályba tartozó magabiztos, céltudatos, divatos és elegáns nők órája a SHEEN. A Sheen Bluetooth Collection órák az okosórák és a minőségi ékszerórák ötvözetei. Az SHB-100 modell gyönyörűen kivitelezett és átgondoltan megtervezett karóráin két időzónát lehet megnézni egy pillantással, ennek előnyeit főleg a sokat utazó üzletasszonyok használhatják ki. Diszkréten növeli az óra eleganciáját, hogy a számlapra két Swarovski kristály is került.
A két gyűrűs, Twing Ring megoldással a nagyobb, 35 mm-es számlapon nyolc óránál van a kisebb egy külön gyűrűben. A kettő közti váltás az okostelefonról vagy az órán egy gomb megnyomásával indítható, ha megérkezett a viselője az úti céljához.
A két egyszerre megjelenített időzóna háromszáz városnévből választható ki. A Bluetooth rendszer segítségével egyszerű az óra kezelhetősége a csatlakoztatás pedig gyors és egyszerű.
Kényelmes és testre szabható alkalmazás
Egyik utazásnál sem kell beállítani az órát, az okostelefonra ingyenesen letölthető CASIO WATCH+ applikáció naponta négyszer ellenőrzi a beállítások helyességét. Ettől függetlenül az okostelefonról az alkalmazáson keresztül külön is beállítható a pontos idő.
Az alkalmazás egyébként testre is szabható, kinézetét mindenki a saját igényeinknek megfelelően alakíthatja, sőt saját fényképek is használhatók ehhez.
Nem csak elegáns, de bírja az igénybevételt
Az óra 5 bar nyomásig, azaz 50 méteres mélységig vízálló, tehát ezt viselve nyugodtan lehet úszni és fürdeni. Az óra fényenergiával működik, így egyéb elem nem szükséges hozzá. A Tough Solar technológia révén fényenergia segítségével teljesen környezetbarát módon tölti fel magát az óra. Egy teljes feltöltés után akár 7 hónapig is működőképes.
A nemesacélból készült tok rózsaarany és kétféle bicolor, a szíj rószaarany és ezüst színben érhető el.
Gombnyomásra megkerül az elkeveredet mobil
Ha sietni kell és kapkodva pakol valaki, akkor is segítségére lehet az elegáns SHEEN SHB-100 karóra, mert az telefonkereső funkcióval is rendelkezik. Semmi gond, ha valaki nem tudja, hova tette le telefonját. Elegendő a karórán elindítani a telefonkereső funkciót, egy gombnyomás az egész és az elveszett telefon hangjelzést ad, még lenémított állapotban is.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Magyar cég Bluetooth-os garázsnyitója elsőként nyerheti el az Apple tanúsítványát
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Nagy megrendelők tömeges kiszolgálására készül a mobiltelefonos távnyitásra szakosodott magyar NOLD Technologies
- Az álláspiacot készül felforgatni egy új magyar alkalmazás
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
- A Telekomnál holnaptól előrendelhető az iPhone 7 és az Apple Watch Series 1
- Egy mobil app, ami megoldja, hogy ne kelljen könyörögnöd a barátaidnak a közös fotókért
- Jön a MinDig VR App
- Minden harmadik álláskereső már mobilról nézi a hirdetéseket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
LEO-műholdak: zsákutca vagy forradalom a szélessávú internetben?
A LEO-műholdak a világ minden szegletébe elhozhatják a nagy sebességű internetet – ha nem állnak egymás útjába. A Deloitte TMT Predictions 2020-as jelentése így fogalmazott: az alacsony Föld körüli pályán (LEO) működő műholdak konstellációi vagy forradalmat hoznak el a szélessávú szolgáltatásokban, vagy egy nagy rakás űrszemét keletkezik. Három évvel később még mindig nem teljesen egyértelmű, melyik szcenárió jön be, sok vállalat azonban továbbra is az előbbire szavaz.
Széchenyi-egyetem: még több szakmai kihívással tér vissza az Audi Development Camp
Még több szakmai kihívással érkezik 2023-ban az Audi Development Camp, a győri Széchenyi István Egyetem és az Audi Hungaria nyári programja. Az angol nyelvű tábor projektalapú képzést biztosít hazai és nemzetközi hallgatók számára annak érdekében, hogy a motivált, szorgalmas és kihívásokat kereső diákokat megtanítsa arra, miként hozhatják ki a legtöbbet a karrierjükből.
A Kingston Technology vezeti a 2022-es rangsort a viszonteladói SSD-piacon
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy 2022-ben SSD-piaci részesedés szempontjából az első helyen végzett a viszonteladói szegmensben. Bár az előző évhez képest csökkent a kliens SSD-k iránti kereslet, a végfelhasználói piacon tapasztalt folyamatos árcsökkenés következtében kialakult rugalmasság és diverzifikáció fenntartotta az egészséges keresletet a Kingston kiváló minőségű SSD-megoldásai iránt. 2022-ben a Kingston az új NV2 kliens NVMe meghajtóval bővítette portfólióját, valamint konzol- és PC-gamerek számára ideális hűtőbordás modellel frissítette a díjnyertes Kingston FURY Renegade SSD-t.
Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook
30-40 százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget. Az együttműködő partnerek így olyan béta fejlesztésekhez, algoritmus frissítésekhez és beállítási opciókhoz jutnak hozzá, melyeknek köszönhetően eredményesebb és költséghatékonyabb kampányokat tudnak folytatni már a tesztidőszakban.
Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.