1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán

forrás: Prím Online, 2017. április 7. 10:29

A Telekom a lakossági telefonos ügyfélszolgálat automata hangbemondó rendszerének technológiai átalakítását végzi, és ezzel párhuzamosan az ügyfélszolgálati hívószámokat is egyetlen hívószám, a 1414 alatt egységesíti, ahol új hang és egyszerűbb menüstruktúra fogadja az évi több, mint 13 millió otthoni és mobilhívást egyaránt.

A jövőben a 1430-as, mobil szolgáltatásokkal kapcsolatos és a 1412-es, otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos hívószám helyett egyetlen számot hívhatnak lakossági ügyfeleink: a 1414-et. A betelefonálókat ezentúl a már jól ismert női hang helyett egy telekomos kolléga hangja fogadja, aki több, mint három éve dolgozik a Telekom ügyfélszolgálatán és 2014-ben a férfiak között első díjat nyert a Call Center Hangszépségversenyen.

 

A 1414-es ügyfélszolgálati telefonszám már ismert lehet a Telekom ügyfelei körében, azonban a korábbi hívószámok megszüntetésével és egységesítésével a 1414 teljesen újszerepkörbe kerül. Az automata hangbemondó rendszere (Interactive Voice Response, IVR) felkészült a Telekom mobil és Telekom otthoni hívások fogadására is, így ügyfeleink egy hívószám alatt tájékozódhatnak mind a mobil, mind a vezetékes TV-, internet- és telefon szolgáltatásainkkal kapcsolatban. A Telekom lakossági telefonos ügyfélszolgálata havonta átlagosan 1,2 millió lakossági hívást fogad, ezért a telefonos ügyfélszolgálat mostani fejlesztésével a Telekom ügyfeleinek széles köre érzékelheti majd a pozitív változást.

 

Az ügyfelek átterelése a 1414-es hívószámra a régi hívószámokról már 2016 októberében megkezdődött és fokozatosan, több lépcsőben zajlik jelenleg is ügyfeleink egyre bővülő csoportját érintve. A Telekom folyamatosan figyeli az ügyfelek visszajelzését annak érdekében, hogy a rendszert finomhangolhassa. Az ügyfélszolgálati vonalakra befutó hívások 1414-re való teljes átterelése várhatóan 2017 első felében fejeződik be.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Zöld forradalom a Schneider Electric épületeiben

Idén októbertől a Schneider Electric 13 épülete már karbonsemlegesen működik, a társaság ezzel is hangsúlyozza elköteleződését a globális klíma-célkitűzések mellett. A cég 2018-ban 130 ezer tonnával csökkentette CO2-kibocsátását. 

2019. október 14. 10:09

A kvantumfölény IT biztonsági és GDPR kockázatai

Az összeesküvés elméletek rajongói már biztosra veszik, hogy a ma használt technológiát a kvantumszámítógépekkel már vissza tudják fejteni, ha nekünk „pór” népnek már elkotyogták, hogy a Google és az NSA 3,5 perc alatt oldott meg egy feladatot kvantumszámítógéppel amire a mai szuperszámítógépeknek még 10 000 évre lenne szükségük.

2019. október 14. 09:04

Új nyomtatási lehetőségeket kínál a Xerox

A speciális nyomtatási megoldások a digitális szegmens leggyorsabban növekvő ágazata, a Xerox éppen ezért fejlesztette ki az Adaptive CMYK Plus technológiát, amely az új Xerox PrimeLink C9065 / C9070 színes nyomtatóhoz és a Xerox Color C60 / C70 nyomtatókhoz készült.

2019. október 13. 13:30

Az egyik legnagyobb ománi cégcsoporttal kötött együttműködési megállapodást a magyar QUADRON Kibervédelmi Kft.

Exkluzív stratégiai partnerségi megállapodást kötött a magyar QUADRON Kibervédelmi Kft. az egyik legnagyobb ománi cégcsoporttal, a Zubair Corporationnel. A megállapodás keretében a Zubair a QUADRON kizárólagos ománi partnereként értékesíti majd a magyar vállalkozás kibervédelmi szolgáltatásait Ománban. A felek a megállapodástól a következő egy év során közel 300 millió forint (egymillió dollár) értékű üzleti potenciál felderítését várják. 

2019. október 13. 12:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás