Hazai éttermeinek átalakítására készül a McDonald’s

Már idén megnyílnak az első „Experience of the Future”, azaz a jövő élményét nyújtó éttermek

forrás: Prím Online, 2017. április 21. 09:38

Az éttermi élményt jelentős mértékben növelő, nagyszabású étterem átalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A vállalat globális központja által március elején bejelentett növekedési stratégiával összhangban az étteremlánc itthon is innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét. 

Az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye” koncepció szerint működő éttermek kialakításával új fejezet kezdődik a márka hazai történetében. A vendégek számára a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok) jelentik majd, ahol kényelmesen áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, vagy akár megalkothatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset, sőt, akár a saját asztalukhoz is kérhetik azt. 

 

A McDonald’s 29 éve van jelen Magyarországon. Működése során mindig arra törekedett, hogy vendégei és munkatársai változó igényeinek figyelembevételével, azokat túlszárnyalva, innovációk sorával folyamatosan fejlessze az éttermek szolgáltatásait és működését. Az új éttermi koncepciót olyan előremutató igények és elvárások hívták életre, amelyek a jövő mekizés élményét építik, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A „Jövő Élménye” éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A digitális technológia segítségével kényelmesen böngészhető termékválaszték, a rendelési lehetőségek bővülése, vagy az asztaloknál történő felszolgálás csupán néhány eleme a hazai McDonald’s-okban megvalósítandó kényelmesebb, személyre szabottabb éttermi élménynek. 

 

A „Jövő Élménye” éttermi koncepció a vendégek számára számos újítást tartalmaz:

  • Digitális technológiával támogatott rendelési folyamat
  • Fizetési lehetőség akár interneten, vagy mobiltelefonon keresztül
  • Egyes termékek személyes igényre szabható összetétele
  • Választhatóan asztalnál történő felszolgálás
  • Megújuló családi szolgáltatások

 

„Mindennél fontosabb számunkra, hogy teljesítsük, és amikor csak lehet, túl is szárnyaljuk vendégeink elvárásait.” – mondta a tervekről Horváth Ágnes a McDonald’s Magyarországi Étterem Hálózat Kft ügyvezető igazgatója. „A közel 3 évtizedes magyarországi történetünkre építve egy még modernebb, a vendégeink igényeit még jobban és kényelmesebben kiszolgáló éttermi élmény megteremtése egyedülálló lehetőség arra, hogy tovább erősítsük a márkát és a jelenlétünket Magyarországon”. 

 

Az új koncepció bevezetését az éttermek több, mint felét üzemeltető helyi franchise partnerekkel közösen, hazai történetének eddigi legjelentősebb beruházásával tervezi megvalósítani a vállalat. Az idei év végére várhatóan már 5 étteremben a „Jövő McDonald’s Élményével” találkozhatnak majd a vendégek. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

MKB Bank: elindult az online számlanyitás!

Az MKB Bank a jogszabály hatályba lépésének első napjától lehetővé tette leendő ügyfeleinek, hogy új bankszámlájukat az interneten keresztül is megnyithassák. A számla nyitását követően az ügyfelek azonnal hozzájuthatnak virtualizált bankkártyájukhoz is, amelyet az MKB PAY mobilalkalmazással rögtön használhatnak anélkül, hogy bankfiókba kellene fáradniuk. 

2017. július 20. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai

2017. július 20. 16:59

Az év CIO-ja pályázat

2017. július 6. 13:48

AI-jaj, ez itt és most a robotok őskora!

2017. június 27. 19:27

Közterületet neveztek el a neves informatikusról, Jánosi Marcellről

2017. június 22. 10:22
cloudappsportal.com