Új PR-es az OKI-nál
Az OKI Magyarország augusztustól kezdődően saját csapatán belül gondoskodik kommunikációs feladatairól. A cég döntése mögötti legfontosabb indokok a gyorsabb reagálási képesség és a holisztikus szemléletmód.
„Az elmúlt évek során a PR tevékenységük fókusza fokozatosan áthelyeződött a hagyományos médiakommunikációról a partnerkommunikációra és a közösségi médiára. A kiszervezett PR és a házon belüli marketing tevékenységek egyre jobban összefonódtak, mígnem úgy éreztük a továbbiakban nincs értelme ezeket külön kézben tartani. Ezzel a lépéssel nem csak az egyes területek közötti összhangról gondoskodhatunk, de jelentős időt spórolhatunk meg a jóváhagyási folyamatok egyszerűsödésével. Hálásak vagyunk a korábbi ügynökségünk munkájáért, ugyanakkor úgy véljük, elérkezett az idő, hogy mi magunk gondoskodjunk ezekről a feladatokról.” – mondta Jacek Tarkiewicz az OKI regionális marketing managere.
A cég marketing tevékenységéért a tavalyi év vége óta Veszeli Réka felel, aki maga is rendelkezik tapasztalattal a PR világából. Eddig az ő feladatai közé tartozott az ügynökségek koordinálása, a jövőben azonban a sales csapat támogatásával maga fogja ellátni ezt a feladatkört is.
„A célunk nem a korábbi PR feladatok egy az egyben történő átvétele, hanem egy olyan integrált marketingkommunikációs stratégia kialakítása, amely a számunkra kiemelt területekre koncentrál, erősíti a vállalt image-ét és hatékonyan támogatja a sales csapat munkáját.” – tette hozzá Réka.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozott az OKI új fehér toneres nyomtatója
- A Signexpón debütált az OKI új, széles formátumú nyomtatója
- Újabb színes, multifunkciós készülék az OKI-tól
- Intelligens, színes nyomtatókból álló új portfólióval növeli a vállalkozások versenyképességét az OKI
- IDC: A sokoldalú multifunkciós készülékek gyökeresen átalakítják a munkafolyamatokat
- Az OKI széles formátumú nyomtatókkal hódított a Drupán
- A nyomtatók „neon plus ultrájával” készül az OKI a Drupára
- Multifunkciós készülékekkel a jövő munkahelyeiért
- Költség- és időhatékonyság multifunkciós készülékekkel
- Új OKI készülékek: hagyományostól a legkreatívabb nyomtatásig
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.