Egy hónapja startolt a Sendee

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 19. 12:53

Alig egy hónapja indult, máris nagy népszerűségnek örvend. A Sendee - az alkalmazás, amely a futárkodás új dimenzióját hozza el Magyarországra - két fontos céllal jött létre: hogy megbízható jövedelemhez segítse azokat, akik maguk szeretnének rendelkezni saját idejükről, miközben hatékony megoldást kínál az éttermek számára a házhozszállítási idejük csökkentésére.

A Sendee nagy lépésekben halad céljai elérése felé: a rajt óta eltelt négy hétben már több mint négyszáz érdeklődő regisztrált a Sendee weboldalán, miközben a már aktív futárpartnereknek sikerült harmadával csökkenteniük az ételek átlagos kiszállítási idejét a csatlakozó éttermeknél.

 

A Sendee applikáció összekapcsolja az éttermeket a futárokkal: egy algoritmus segítségével a megrendeléseket a rendszer felajánlja a földrajzilag éppen legközelebb tartózkodó futárpartnernek, aki egy kattintással elfogadhatja a felkérést, és már indulhat is a házhozszállítás folyamata, így az étel a lehető leghamarabb jut célba. 

 

Extra bevételi lehetőséget keresők, kismamák, diákok és korábbi futárok is vannak azok között, akik az indulás óta eltelt egy hónapban regisztráltak a Sendee rendszerében, hogy egy valódi közösség tagjaként megreformálják a budapesti futárkodást. Közülük több tucatnyian már használják is a Sendee rendszerét, ők heti szinten jelenleg is több száz órát töltenek aktívan, elérhető autós, motoros vagy biciklis futárként a Sendee rendszerében. Legtöbbjük a rugalmas lehetőség miatt vállal kiszállításokat, de nagy előnynek tartják azt is, hogy Sendee futárpartnerként, azaz Sendee-ként akár forintban is nyomon követhetik a bevételüket, így valóban annyit keresnek, ahány kiszállítást teljesítettek.

 

 

Acosta Diána Sára, aki ma már egy multinacionális cég alkalmazottja, az elsők között regisztrált a Sendee rendszerében: „Amikor megszűnt a munkaviszonyom, nehéz helyzetbe kerültem, az álláskeresés és az állásinterjúk nagyon sok időmet felemésztették, így nem tudtam bármilyen kötött munkaidős állást elvállalni, valamiből azonban el kellett tartanom magam addig, amíg meg nem találom álmaim munkáját. Ekkor bukkantam rá a Sendee-re. Közel egy hónapig futárkodtam: tetszett, hogy magam oszthattam be, hogy mikor vállalok megrendeléseket, így részt tudtam venni a többfordulós állásinterjúkon, közben pedig nem kellett feladnom az önállóságomat sem.”

 

A Sendee-k jelenleg rugalmasan, saját maguk dönthetik el, hogy mikor és mennyi kiszállítást teljesítenek: 25 fuvar vállalása esetén hetente 22 000 forintos, míg heti 100 kiszállítás vállalása mellett akár 92 000 forintos bevételre is szert tehetnek.

 

A házhozszállítást is vállaló éttermek 2 fő problémával küzdenek: a folyamatosan rendelkezésre álló munkaerő alkalmazása költséges, ugyanakkor nehéz pontosan kikalkulálni, hogy a megnövekedett rendelésszám miatt mikor van szükség több futárra. Ugyancsak gondot jelent a melegételek kiszállításánál, hogy a kiérkezési idő gyakran rendkívül hosszú, Budapesten átlagosan akár a 80-90 percet is elérheti. A Sendee csapata mindkét problémára megoldást kínál.

 

„Az indulás óta eltelt egy hónapban immár közel húsz étterem szavazott bizalmat a Sendeenek és futárpartnereinek, amit azzal háláltunk meg, hogy 30 százalékkal csökkentettük a házhozszállításaik idejét. Az elmúlt négy hét adatai alapján a Sendee-knek átlagosan mindössze 37,5 percre volt szükségük, hogy célba juttassák a megrendelt ételt” – mondta el Szőke Gergő, a Sendee operációs igazgatója.

 

A kiszállítás minőségében bekövetkezett változást a vendégek is hamar észreveszik: egy budapesti olasz étterem konyhája kizárólag kiváló értékeléseket kapott a helyben fogyasztó vendégektől, de a házhozszállítás gyorsaságára a kezdetektől rendkívül sok panasz érkezett, több megrendelő gyakorlatilag hidegen kapta kézhez az amúgy remek ételt. Az étterem az elsők között alkalmazta a Sendee rendszerét, így az elmúlt hetekben többletköltség nélkül, kizárólag a ténylegesen igénybe vett futározásért fizetve sikerült a felére (35-40 percre) csökkenteniük a kiszállítási időt, ezzel együtt pedig a negatív kommentek is eltűntek az étterem közösségi felületeiről.

 

A Sendee jelenleg Androidos applikációként (https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.sendee.futar) valamint interneten (www.sendee.hu), érhető el, az iOS- verzió fejlesztés alatt áll.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

2020 az autós kamerák éve lesz Magyarországon

Az autóskamerák piaca világszerte és hazánkban is rohamosan bővül: nem csoda, hiszen a vitás helyzetekben bizonyítékként is használható felvételek sok kellemetlenségtől óvják meg az autótulajdonosokat. Sőt, a fejlett vezetéstámogató rendszerekkel felszerelt dashcam modellek nemcsak balesetek, koccanások alkalmával hasznosak, használatukkal mindvégig biztonságosabban utazhatunk. A navigációk és menetrögzítő kamerák első számú gyártója, a hazánkban is piacvezető Mio adatai alapján itthon egy év alatt 70%-kal nőtt a dashcam-ek iránti kereslet és közel ötször annyi Mio kamerát vásároltunk 2019-ben, mint egy évvel korábban.

2020. február 24. 17:46

Mérnöki válaszok a klímaváltozás hatásainak csökkentésére

Ökológia és Gazdaság Fórum néven új interdiszciplináris munkacsoport alakul a Magyar Mérnöki Kamarában, amelynek célja, hogy a Föld ökológiai állapotának romlása és a klímaváltozás miatti kihívásokra mérnökileg megalapozott és szakmailag koordinált válaszokat és javaslatokat adjon.

2020. február 24. 16:20

Digital Health Summit – minden, amit ma tudhatunk a jövő egészségiparáról

Vajon elvégezheti egy robot a műtét utáni rehabilitációt, úgy, hogy a terapeuta több ezer kilométerről figyeli a gyógyulást? Miért lehet jó ötlet a digitalizált receptfelírás az orvosnak, betegnek és persze a finanszírozónak egyaránt? Kinek, mikor és hogyan érdemes befektetni a digitális egészségügybe? Izgalmas kérdések, viták és valódi válaszok várják a résztvevőket a digitális egészségügy első hazai konferenciáján, 2020. február 27-én.

2020. február 24. 13:22

Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák

Nyolcadik alkalommal készítette el az Inspira Research a reklámpiac hirdetői percepcióját mérő Marketing Mood Barometer kutatását. A 2020-as adatok egyértelműen mutatják az adatvezérelt, sőt a hagyományos direktmarketing területek egyre kedvezőbb hirdetői megítélését. 

2020. február 24. 12:53

A Razer és az x-kom AGO új korszakot nyit a játékosok edzésében és fejlesztésében

A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája a mai napon egy új partnerségi együttműködést jelentett be a Team Razer - a Razer házon belüli esportszervezete - és az x-kom AGO között, amely Lengyelország egyik vezető esport csapata. Az együttműködési partnerség keretében a Team Razer a játékosokat a Razer esport-minősítésű perifériáival látja el, valamint támogatja az x-kom AGO-t a 2020-as szezonbeli tevékenységeiben.

2020. február 24. 10:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33

20 éves Magyarország egyik legrégebbi email rendszere

2020. február 7. 09:03
online sportfogadás