Hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldást indított a MinDig TV platformon az Antenna Hungária és a TV2

forrás: Prím Online, 2018. április 17. 19:09

Az Antenna Hungária és a TV2 Média Csoport együttműködése alapján 2018. április 16. május 25. között hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon. 

A TV2 „Bezár a bazár” vetélkedője alatt az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékekkel rendelkező MinDig TV nézők a piros gomb megnyomásával egy interaktív televíziós alkalmazást indíthatnak el. Ha a tévés vetélkedőben zajló játékhoz hasonlóan az alkalmazásban sikerül kivinniük minden tárgyat a célterületre, mobilszámukkal regisztrálhatnak a kisorsolásra kerülő heti nyereményre.

 

 

Az interaktív tévés projekthez a technikai megoldást, az üzemeltetést és a fejlesztést az Antenna Hungária, míg az interaktív hirdetési megoldás értékesítését a TV2 biztosítja. Hazánkban ez az első alkalom, hogy egy lineáris tévéműsor interaktív televíziós játékkal és interaktív hirdetési megoldással egészül ki. A fejlesztéssel a televíziós reklámok online hirdetésekkel egészíthetők ki, mely erősítheti a tévék piaci pozícióit az egyre élesedő tévés és online hirdetési költésekért folytatott versenyben.

 

 

Az interaktív játékban azok vehetnek részt, akik az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékkel rendelkeznek, továbbá igénybe veszik az ingyenes földfelszíni MinDig TV szolgáltatást vagy a MinDig TV Extra előfizetői. Akinél a feltételek adottak, a Bezár a bazár műsor ideje alatt a TV2 csatornára kapcsoláskor egy, a játék elérhetőségével kapcsolatos felugró szöveggel vagy képpel találkozik. A távirányító piros gombjának megnyomásával osztott képernyőn jelenik meg az interaktív játékfelület. A játékos a tévékészülék távirányítójának gombjai segítségével játszhat; a játék célja, hogy meghatározott idő alatt „kivigye” a tárgyakat egy virtuális helyiségből. A rendelkezésre álló időt egy visszaszámláló óra mutatja. Ha a játékos az összes tárgyat ki tudta vinni, akkor egy következő képernyőre lép át, melyen a telefonszámának megadásával regisztrálni tud a nyereménysorsolásra. A játékosok között hetente egy 10.000,-Ft értékű Mömax vásárlási utalvány kerül kisorsolásra. A játék részletes szabályzata az alábbi címen érhető el: www.tv2.hu/bezarabazar/mindigtvjatek 

 

A TV2 csatorna a MinDig TV digitális földfelszíni televíziós kínálatban a 9-es programhelyen érhető el, a vétellel kapcsolatos további információ a www.mindigtv.hu oldalon található.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ESET kutatói feltérképezték az InvisiMole csoport működését

Az InvisiMole új kampányát vizsgálva az ESET kutatóinak sikerült feltárniuk a csoport frissített eszközkészletét, valamint a Gamaredon hackercsoporttal való szoros együttműködésük részleteit is. Az InvisiMole csoport elsősorban magas szintű katonai és diplomáciai szervezeteket célzott meg Kelet-Európában, azonban a Gamaredon csoporttal történő együttműködés révén mindez idővel az üzleti felhasználók, vállalatok számára is veszélyes lehet. Az ESET telemetriai adatai szerint a támadási kísérletek 2019 végétől legalább 2020 júniusáig tartottak, amikor az ESET kutatói közzétették a vizsgálatok eredményeit.

2020. július 2. 14:36

Megújult a Safer Internet Program (SIP) honlapja

Megújulva, új arculattal jelentkezik a Safer Internet Program (SIP) honlapja, a www.saferinternet.hu. Az oldal működtetője a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ), az európai SIP hazai tudatosságnövelő központja, konzorciumvezetője és hotline-szolgáltatója.

2020. július 2. 11:35

Magyar start-up jutott a Headstart verseny elődöntősei közé

Kihirdették a Headstart, az EIT Health egyik kiemelt, egészségügyi start-upokat célzó versenyének elődöntőseit. A most kiválasztott csapatok az év második felében azért küzdenek majd, hogy lehetőségük legyen további támogatás és a befektetők figyelmének elnyerésére, mentorprogramban való részvételre és dobogós hely megszerzésére a verseny Grand Finals szakaszában. 

2020. július 2. 09:49

NMHH-felmérés: a netezők hetven százaléka vásárol online

A magyarok már a járvány előtt is rendszeresen használták az internetet különböző ügyeik intézésére, derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) piackutatásából. Az online vásárlás és az azzal kapcsolatos tevékenységek a legelterjedtebbek, tízből hét netező vett már valamit a világhálón. A bankolás, a hivatalos ügyek és a fizetés intézése azonban még jelentősen függ attól, hogy mennyire képzett és iskolázott valaki.

2020. július 1. 18:40

Közel százezer vállalkozás tért át online számlázásra júniusban

A NAV online adatszolgáltatásra történő átállás véghajrájában sokkal több vállalkozás váltott Számlázz.hu-ra, mint az a 2018-as tapasztalatok alapján várható volt. (2018. július 1-től azokat a számlákat kellett beküldeni a NAV rendszerébe, amelyeknek az áfatartalma meghaladta a 100 000 forintot, míg július 1-től minden belföldi adóalany felé kiállított számlát továbbítani kell a NAV-nak.)

2020. július 1. 17:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32
online sportfogadás