Hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldást indított a MinDig TV platformon az Antenna Hungária és a TV2

forrás: Prím Online, 2018. április 17. 19:09

Az Antenna Hungária és a TV2 Média Csoport együttműködése alapján 2018. április 16. május 25. között hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon. 

A TV2 „Bezár a bazár” vetélkedője alatt az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékekkel rendelkező MinDig TV nézők a piros gomb megnyomásával egy interaktív televíziós alkalmazást indíthatnak el. Ha a tévés vetélkedőben zajló játékhoz hasonlóan az alkalmazásban sikerül kivinniük minden tárgyat a célterületre, mobilszámukkal regisztrálhatnak a kisorsolásra kerülő heti nyereményre.

 

 

Az interaktív tévés projekthez a technikai megoldást, az üzemeltetést és a fejlesztést az Antenna Hungária, míg az interaktív hirdetési megoldás értékesítését a TV2 biztosítja. Hazánkban ez az első alkalom, hogy egy lineáris tévéműsor interaktív televíziós játékkal és interaktív hirdetési megoldással egészül ki. A fejlesztéssel a televíziós reklámok online hirdetésekkel egészíthetők ki, mely erősítheti a tévék piaci pozícióit az egyre élesedő tévés és online hirdetési költésekért folytatott versenyben.

 

 

Az interaktív játékban azok vehetnek részt, akik az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékkel rendelkeznek, továbbá igénybe veszik az ingyenes földfelszíni MinDig TV szolgáltatást vagy a MinDig TV Extra előfizetői. Akinél a feltételek adottak, a Bezár a bazár műsor ideje alatt a TV2 csatornára kapcsoláskor egy, a játék elérhetőségével kapcsolatos felugró szöveggel vagy képpel találkozik. A távirányító piros gombjának megnyomásával osztott képernyőn jelenik meg az interaktív játékfelület. A játékos a tévékészülék távirányítójának gombjai segítségével játszhat; a játék célja, hogy meghatározott idő alatt „kivigye” a tárgyakat egy virtuális helyiségből. A rendelkezésre álló időt egy visszaszámláló óra mutatja. Ha a játékos az összes tárgyat ki tudta vinni, akkor egy következő képernyőre lép át, melyen a telefonszámának megadásával regisztrálni tud a nyereménysorsolásra. A játékosok között hetente egy 10.000,-Ft értékű Mömax vásárlási utalvány kerül kisorsolásra. A játék részletes szabályzata az alábbi címen érhető el: www.tv2.hu/bezarabazar/mindigtvjatek 

 

A TV2 csatorna a MinDig TV digitális földfelszíni televíziós kínálatban a 9-es programhelyen érhető el, a vétellel kapcsolatos további információ a www.mindigtv.hu oldalon található.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szeptemberben ismét jön a V4 Future Sports Festival

Immáron második alkalommal rendezik meg a V4 Future Sports Festivalt, a régió kiemelkedően magas, több mint 110 millió forint összdíjazású e-sport rendezvényét. 

2019. augusztus 21. 10:05

A World on Fire a Viasat World-é lett

A Viasat World nemzetközi médiavállalat bejelentette, hogy disztribúciós partnere, az ITV Studios Global Entertainment révén hozzá kerültek a többszériás World on Fire sorozat műsorsugárzási jogai. A korszakalkotó történelmi sorozat hazánkban az Epic Drama csatornán lesz elérhető 2019 őszétől.

2019. augusztus 21. 08:57

Így vásárolunk iskolakezdéskor

Iskolakezdési időszakban felpörög a kereskedelem, mindenhol megnő a tanévre szükséges eszközök iránti kereslet és ezzel együtt az árak is.* Tavaly augusztusban a KSH adatai szerint kismértékben nőttek a fogyasztói árak, majd szeptemberben jelentősen emelkedtek. 

2019. augusztus 20. 12:55

Különleges tájak lakóit kapta lencsevégre a Huawei és a PetersPlanet

„Perui portrék” címmel nyitott mobilfotó-kiállítást a Huawei és a Petersplanet. Az elszigetelt közösségekben élő, quechua őslakosokat bemutató alkotásokat Szűcs Péter, a Petersplanet.travel utazási magazin alapítója készítette a vállalat legújabb csúcskészüléke, a P30 Pro segítségével. A 12 képből álló tárlat különlegessége, hogy ez a művész első, kizárólag mobiltelefonnal készített portrékból álló kiállítása. A tárlat szeptember 19-ig látogatható a Deák Palotában.

2019. augusztus 20. 12:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53
online sportfogadás