Hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldást indított a MinDig TV platformon az Antenna Hungária és a TV2

forrás: Prím Online, 2018. április 17. 19:09

Az Antenna Hungária és a TV2 Média Csoport együttműködése alapján 2018. április 16. május 25. között hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon. 

A TV2 „Bezár a bazár” vetélkedője alatt az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékekkel rendelkező MinDig TV nézők a piros gomb megnyomásával egy interaktív televíziós alkalmazást indíthatnak el. Ha a tévés vetélkedőben zajló játékhoz hasonlóan az alkalmazásban sikerül kivinniük minden tárgyat a célterületre, mobilszámukkal regisztrálhatnak a kisorsolásra kerülő heti nyereményre.

 

 

Az interaktív tévés projekthez a technikai megoldást, az üzemeltetést és a fejlesztést az Antenna Hungária, míg az interaktív hirdetési megoldás értékesítését a TV2 biztosítja. Hazánkban ez az első alkalom, hogy egy lineáris tévéműsor interaktív televíziós játékkal és interaktív hirdetési megoldással egészül ki. A fejlesztéssel a televíziós reklámok online hirdetésekkel egészíthetők ki, mely erősítheti a tévék piaci pozícióit az egyre élesedő tévés és online hirdetési költésekért folytatott versenyben.

 

 

Az interaktív játékban azok vehetnek részt, akik az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékkel rendelkeznek, továbbá igénybe veszik az ingyenes földfelszíni MinDig TV szolgáltatást vagy a MinDig TV Extra előfizetői. Akinél a feltételek adottak, a Bezár a bazár műsor ideje alatt a TV2 csatornára kapcsoláskor egy, a játék elérhetőségével kapcsolatos felugró szöveggel vagy képpel találkozik. A távirányító piros gombjának megnyomásával osztott képernyőn jelenik meg az interaktív játékfelület. A játékos a tévékészülék távirányítójának gombjai segítségével játszhat; a játék célja, hogy meghatározott idő alatt „kivigye” a tárgyakat egy virtuális helyiségből. A rendelkezésre álló időt egy visszaszámláló óra mutatja. Ha a játékos az összes tárgyat ki tudta vinni, akkor egy következő képernyőre lép át, melyen a telefonszámának megadásával regisztrálni tud a nyereménysorsolásra. A játékosok között hetente egy 10.000,-Ft értékű Mömax vásárlási utalvány kerül kisorsolásra. A játék részletes szabályzata az alábbi címen érhető el: www.tv2.hu/bezarabazar/mindigtvjatek 

 

A TV2 csatorna a MinDig TV digitális földfelszíni televíziós kínálatban a 9-es programhelyen érhető el, a vétellel kapcsolatos további információ a www.mindigtv.hu oldalon található.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megjelent a Genesis Selen 400 vezeték nélküli fejhallgató

A Selen 400 a Genesis legújabb vezeték nélküli Gamer fejhallgatója, ami prémium szintű hanggal és anyagminőséggel, valamint hosszú akkumulátor üzemidővel biztosít zavartalan játékélményt felhasználóinak.

2021. január 20. 19:41

A járvány alatt is nőtt a környezetbarát csomagolóeszközök iránti kereslet

A koronavírus járvány minden korábbinál nagyobb kihívás elé állította a vendéglátóipari vállalkozásokat. Az éttermek számára a házhozszállítás, illetve az elviteles értékesítés jelentette és jelenti még ma is a működés lehetséges módját, ezért a készételek csomagolására alkalmas dobozok iránti igény jelentősen nőtt. Az Indepack Kft. 2020-as évi eladási adatai szerint stabil növekedést mutatott a környezetbarát csomagolóeszközök iránti kereslet is, vagyis a környezettudatos szemléletű éttermek továbbra is kitartottak a zöld termékek mellett.

2021. január 20. 18:25

Szerelkezzünk fel a járvány utáni visszatéréshez!

A szolgáltatás frontvonalában dolgozóknak nagyvállalati szintű eszközökre és megoldásokra lesz szüksége ahhoz, hogy a COVID-19 járvány utáni talpraállás sikeres legyen.

2021. január 20. 16:57

Biztató jelek: 2020 negyedik negyedévére stabilizálódott a hazai álláspiac

A koronavírus második hulláma már egyáltalán nem érte a márciusihoz hasonló sokként a hazai munkaerőpiacot. 2020 utolsó három hónapja a stabilizálódás és a jövőre való felkészülés jegyében telt, az új álláshirdetések száma csupán egy százalékkal maradt 2019 azonos időszakának szintjétől – derül ki a Profession.hu negyedik negyedéves jelentésének adataiból.

2021. január 20. 15:33

A Team Razer és az LEC-n versenyző MAD Lions hosszú távú partnerségbe kezd

A Razer bejelentette új partnerségi megállapodását a MAD Lions-szal, a dinamikusan fejlődő, madridi központú, az OverActive Media (OverActive) által birtokolt esportszervezettel. A partnerség már az LEC első hetében szembetűnő lesz, amikor is a Team Razer logó feltűnik a MAD Lions mezein, játékosaik pedig a Razer esport minőségű perifériáit használják majd.

2021. január 20. 13:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás