Együttműködik a programozó iskola és a tévécsatorna
A Da Vinci Media új partnere a Logiscool programozó iskolahálózat. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában. Az első ottalvós bulit október 13-ra, a Da Vinci TV új sorozatának premierdátumára időzítették.
A berlini központú Da Vinci Media szórakoztató ismeretterjesztő műsorokat kínál gyermekeknek és az egész családnak. A Da Vinci TV inspiráló programjai gondolatébresztők, érdekesek, és az észrevétlen tanulás mottója köré épülnek. A lineáris televízió mellett ugyanez a minőség a kisiskolás gyermekek számára fejlesztett Da Vinci Kids App alkalmazásban és a különleges helyszíneken megrendezett éjszakai pizsamapartikon is megjelenik.
A 2014-ben alapított Logiscool egy élményalapú programozó iskola, ahol az egyedülálló oktatási platform és az izgalmas tananyag egyszerre illeszkedik a diákok életkorához, tudásához és érdeklődéséhez. Magyarország legnagyobb programozó sulijában a folyamatos sikerélményre és a pozitív visszacsatolásra is nagy hangsúlyt fektetnek, a jó hangulatról pedig lelkes, egyetemista oktatók gondoskodnak. A Logiscoolban nincsen házi feladat, számonkérés és főleg unalmas tanórák: a menő irodai környezetben helyet kapó színes, vagány sulikba mindig szívesen jönnek a diákok.
A két intézmény missziója nagyon közel áll egymáshoz: a kreatív gondolkodás, élethosszig tanulás, változáskövetés, kritikus szemlélet, problémamegoldó készség fejlesztése áll aktivitásaik középpontjában. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában.
A játékos tanulást és a tartalmas szórakozást képviselő ottalvós bulikon a résztvevők élményeken keresztül ismerkednek meg az egyes helyszínek témáival – a sorozathoz új helyszínként most a Logiscool csatlakozott. A Da Vinci Logiscool Szuperhős Pizsamaparti során a gyerekek egy virtuális szabadulószobában kódfejtéssel, rejtvényekkel foglalkoznak majd, és szuperhős-képzésben is részt vesznek a Da Vinci premiersorozatának segítségével. A Legyek Szuper! sorozatban - mely október 13-án debütál a képernyőn, és ugyanaznap a Szuperhős pizsamapartin - a gyerekek azt vizsgálják, a szuperhősök képességeit hogyan lehet megvalósítani a való életben. A Logiscool pizsamapartiján pedig maguk is szuperhős bőrbe bújhatnak, hiszen az este kerettörténete szerint csak együttes erővel menthetik meg a gyerekek számítógépes játékait.
„A mai gyerekeket sokkal több inger éri, mint régen. Készségszinten használják az okoseszközöket, legyen az táblagép, mobiltelefon vagy digitális tábla, de nem mindegy, hogy mire, és hogy hogyan.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos ügyvezetője. „Magyarországi munkatársainknak köszönhetően a Logiscool iskolahálózatot is partnereink között üdvözölhetjük, és közösen képezhetjük és szórakoztathatjuk a digitális bennszülötteket.” – teszi hozzá.
„Valóban, a mai gyerekek már digitális eszközökkel a kezükben nőnek fel. Ahhoz azonban, hogy ezeket ne csak passzívan használják, hanem kreatívan alakíthassák is a maguk hasznára, át kell adnunk nekik a jövő tudását. – folytatja Breuer Anita, a Logiscool egyik alapítója. – A Logiscoolba járó gyerekek nap mint nap megtapasztalják, hogy programozni vagány dolog, amit bárki meg tud tanulni, a Da Vinci Media-val közösen szervezett programokon pedig a kódfejtés izgalmas világába is belekóstolhatnak – a tervek szerint havi rendszerességgel.”
A Logiscool és a Da Vinci Media közös programjain és akcióiban a gyermek könnyen szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális vagy a valós térben a világ felfedezésére.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi cégtől kapott megbízást a MOTIMENT
- Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé
- Csúcskategóriás, beépíthető konyhai eszközök az LG kínálatában
- Légkondival zaklatnak a lapátra tett férfiak
- IoT-vel bővül a Vodafone Family
- IoT biztonsági incidensek már a robotporszívót, okos asszisztenst, fitnesz alkalmazást is érintik
- A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
- Mindenkit meghekkeltek már, csak nem biztos, hogy tud róla
- Minket figyelnek a mobilkészülékeink – derül ki a Kaspersky Lab elemzéséből
- A jövő hitelesítési megoldásai
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új Philips modell az egyszerűbb közös munka érdekében
A Philips monitors széles portfóliójához egy olyan új modell csatlakozik, amely megfelel a videohívások új sztenderdjeinek: a Philips 34E1C5600HE.
Az AR segítségével emlékezik az OPPO
Az OPPO globális okoseszköz márka, a wimbledoni teniszbajnokság hivatalos támogatójaként, a kiterjesztett valóság segítségével teszi újra átélhetővé a legnagyobb hagyománnyal bíró teniszverseny történetének legszebb pillanatait.
A neves divatfotós örökítette meg a HONOR Magic4 Pro szépségét
A HONOR globális technológiai márka Nima Benatival, a tehetséges olasz, évek óta haute couture divatfotózással foglalkozó művésszel dolgozott együtt, hogy egy új oldaláról mutassák meg az egész világnak a HONOR Magic4 Pro készüléket. A HONOR a 2022-es Mobile World Congress-en mutatta be vadonatúj prémium termékcsaládját, élén a zászlóshajó HONOR Magic4 Pro-val.
Még mindig sokan kockáztatnak nem jogtiszta szoftverekkel
A legtöbben tisztában vannak a nem jogtiszta szoftverek használatának veszélyeivel, ennek ellenére a felhasználók 30%-a még mindig nem megbízható forrásból származó programokat részesít előnyben – derül ki a Microsoft Magyarország megrendelésére készült felmérésből.
A játékipar és a VR hajtja a szórakoztató- és médiaipar fejlődését
A globális szórakoztató- és médiaipar tavaly ugrásszerűen fejlődött, meghaladva az általános világgazdasági növekedést. A 2020-as, világjárvány okozta 2,3%-os csökkenést követően a szektor bevételei 2021-ben erőteljesen, 10,4%-kal emelkedtek, 2,12 ezer milliárd dollárról 2,34 ezer milliárd dollárra.