Romániában is bevásárolt a Szallas.hu

forrás: Prím Online, 2018. november 20. 18:32

Nemzetközi terjeszkedésének újabb állomásaként tulajdonrészt szerzett az éves szinten 30 ezer szállásfoglalást kezelő román Travelminit International SRL-ben a Szallas.hu. A nemrégiben lengyel versenytársát felvásárló Szallas.hu 2021-re a közép-kelet-európai régió online szálláspiacának meghatározó szereplőjévé kíván válni.

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője

100 milliárd forintos forgalmat várnak idén a román belföldi turizmusban, ez a magyarországiéval közel azonos mértékű, miközben dél-keleti szomszédjaink lélekszáma kétszer akkora. „A piaci potenciál óriási Romániában, hiszen itt a lakosságnak mindössze az ötöde utazik legalább egyszer egy évben, miközben a magyar átlag 57 százalék. A belföldi forgalom az utóbbi években erőteljesen növekedett, amit olyan turizmusélénkítő eszközök is segítenek idén, mint pl. az 1,2 millió közalkalmazott által igénybe vehető üdülési csekk. Mindezt figyelembe véve döntöttünk úgy, hogy romániai jelenlétünket egy két lépcsőben megvalósuló felvásárlással még markánsabbá tesszük” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.

 

A Szallas.hu a román piacot alaposan feltérképezve a Travelminit.ro oldal mellett tette le a voksát, így májusban saját tőkéjéből tulajdonrészt vásárolt a 30 főt foglalkoztató, idén várhatóan 2 milliárd forintnyi szállást kiközvetítő vállalkozásban. „Azért rájuk esett a választásunk, mert a csapat rendkívül dinamikus, ami megmutatkozik abban is, hogy az országban a leggyorsabban fejlődnek. Ezenfelül az azonos cégkultúra és az a tény is sokat nyomott a latban, hogy a Travelminit erős piacismerettel rendelkezik Romániában és gyorsan képes lereagálni a helyi igényeket, például ő lett az egyik legnagyobb üdülési csekk beváltó. Összességében úgy látjuk, hogy a Travelminit csapata garanciát jelent arra, hogy együtt dolgozva elérjük közös célunkat, a piacvezető pozíció megszerzését Romániában” – kommentálta Szigetvári József.

 

A Travelminit International SRL-t 2013-ban alapította Rigó Ferenc és Buzogány László, akik jelenleg is ügyvezetői az éves szinten 30 ezer online foglalást kezelő, 2000 román és 2000 magyar szálláshelyet listázó cégnek. „A kezdetektől fogva egy hullámhosszon vagyunk a Szallas.hu munkatársaival, ami biztos alapot teremt ahhoz, hogy bővülési és terjeszkedési céljaink megvalósuljanak” - mondta Rigó Ferenc. „Az együttműködés keretében azon dolgozunk, hogy kiaknázva a Szallas.hu által kínált üzleti és technológiai lehetőségeket, még több vendéget hozzunk szállásadó partnereinknek” – tette hozzá Buzogány László.

 

Rigó Ferenc és Buzogány László, a Travelminit alapítói

 

A Szallas.hu és a Travelminit együttműködésének következő fontos állomása 2020-ban jön el, amikor is a magyar szállásfoglaló oldal megszerzi a cég teljes üzletrészét. „Úgy tervezzük, hogy 2021-re az oldal a Szallas.hu technológiájára tér majd át, de a Travelminit megmarad önálló, helyi operációként és márkanévként. A partnerség első hazai debütálása az Év Szállása versenyen várható, ahol kiosztjuk a legjobb románszállásnak járó díjat is” – mondta Szigetvári. A szakember hozzátette, hogy az elkövetkezendő években nagyon komoly edukációs kampányba kezdenek annak érdekében, hogy a román utazókat az online megoldások irányába tereljék, s egyúttal bizalmi márkát építsenek a jelenleg még inkább hagyományos módon válogató, illetve a szállásadókkal közvetlen kapcsolatra törekvő vendégekkel. 

 

A Tralveminit csapata

 

Lengyelországban már nagyot nőttek

A Szallas.hu számára egyébként az akvizícióval támogatott külföldi piacszerzés nem ismeretlen terep: 2018 elején Lengyelországban vásárolta fel az 52 000 szálláshelyet kínáló Spanie.pl utazási oldalt, melyet idén szeptemberre sikeresen integrált Nocleg.pl („Szallas.pl”) márkanév alatt. „Sok munka vár még ránk Lengyelországban, de már most 130 százalékos növekedést értünk el. Összességben úgy tervezzük, hogy 2021-ig a csoportszintű árbevétel fele már külföldről fog származni, meghatározó regionális szereplői leszünk az online utazási piacnak” – ismertette a Szallas.hu Csoport nemzetközi céljait Szigetvári József.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Munkába állt VANDA, az első virtuális üzleti asszisztens Magyarországon

A Magyar Telekom tavasszal mutatta be VANDA nevű virtuális üzleti asszisztensét az ügyfelei számára. Nyár óta pedig már minden, az ügyfélszolgálatot telefonos csatornán megkereső ügyfél hívását a mesterséges intelligencia alapú, magyarul beszélő VANDA  fogadja, kiváltva ezzel a hagyományos nyomógombos menürendszert, az IVR-t (Interactive Voice Response). 

2018. december 11. 18:55

Kelet-európai partnert választott a Facebook

A Magyarországon is egyre jelentősebb piaci szereplővé váló online kereskedő és marketing cég, a Retargeting.biz lett a Facebook egyik első hivatalos marketing partnere a kelet-európai régióban. Ezzel a vállalat azon ötven európai cég közé tartozik, amelyek egyszerre birtokolják a Facebook Marketing Partner és Google Premier Partner címeket.

2018. december 11. 17:20

Székesfehérvár az okosvárossá válás küszöbén

A Vodafone Magyarországgal kötött megállapodásnak köszönhetően Fejér megye székhelye lehetővé tette a városlakók számára az okos parkolás lehetőségét. A szolgáltató rendszerének köszönhetően Székesfehérváron mintegy száz parkolóhely foglaltsági állapotát követhetik nyomon a lakosok a mobiljuk segítségével. A legmodernebb technológiákat bemutató sajtótájékoztatón a résztvevők láthatták a századik NB-IoT megoldással működő parkolószenzor telepítését is.

2018. december 11. 14:26

Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban

Az online vásárlás mára mindennapi életünk része lett. Tavaly az európaiak 57%-a vásárolt a neten, harmaduk egy másik európai uniós ország kereskedőjétől szerette volna beszerezni a kívánt terméket. Ez azonban nem mindig sikerült, a magyarok gyakran szembesültek azzal, hogy nem fogadják el a rendelést. Mostantól ez valószínűleg másképp lesz, tájékoztat dr. Bitai Zsófia reklámjogi és GDPR szakértő.

2018. december 11. 09:51

Magyarok újítanák meg az online vásárlást

Mobilalkalmazás formájában elindult az Allyos. A hazai fejlesztésű közösségi piactéren egyetlen dollárért lehet hozzájutni minden termékhez, legyen az egy új játékkonzol, egy iPhone vagy éppen egy autó. A vásárláshoz ugyan szerencsére is szükség van, de ha az éppen nincs, a befizetett összeg akkor sem veszik el.

2018. december 11. 08:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Okos karácsonyi ajándékok

Huszonkét 5G távközlési hálózat kiépítésére szerződött eddig a Huawei

2018. november 23. 11:02

Windows 10 Professional olcsón és ingyenes kézbesítéssel

2018. november 8. 16:27

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

2018. október 8. 10:12

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

2018. szeptember 21. 14:07
cloudappsportal.com