Online vásárlási szokásaink

forrás: Prím Online, 2019. február 19. 19:03

Vajon mennyi időt szánunk egyes termékek megvásárlására? Ebben a cikkben a ShopAlike csapata megvizsgálta, hogy mennyi ideig tartott az európai vevőknek bizonyos termékek online vásárlása 2018-ban. Vajon ki a leggyorsabb döntéshozó az online piacon és melyek azok a termékek, amelyeket alaposan megfontolunk vásárlás előtt? Vajon mennyire különböznek az európai nemzetek egymástól?

Ez a kutatás láthatóan bemutatja az európai vásárlók online szokásait. A legjobbat szeretnénk a gyerekeink számára, ezért több időt is fordítunk a nekik szánt termékekre. A babakocsik és az autós gyerekülések azok a termékek, melyeknél a vevő nagyobb kutatást készít vásárlás előtt. Ez még akkor is érvényes, hogyha csak egy gyerek overálról vagy esőruházatról beszélünk. Azonban, ha magunknak vásárolunk bármilyen ruházatot a vásárlási döntés sokkal hamarabb megtörténik. Csak egy órára van szükségünk ahhoz, hogy kinti öltözetet pl. kabátot vásároljunk, míg a tökéletes ruha megtalálása akár 7 napot is igénybe vehet.

 

 

 

Országok összehasonlítása

A 13 ország közül Magyarország az olaszok után 6. helyen végzett a leggyorsabb online vásárlók listáján. Országunk maga mögé utasítja a németeket, franciákat, dánokat és svédeket. Ezáltal elmondhatjuk, hogy az európai nemzetek között az online vásárlási listán az élmezőnyben végeztünk, hiszen átlagosan 5 nap 1 óra és 53 percig tart egy adott termék megvásárlása. Ez a szám valljuk be teljesen reális, hiszen látszik, hogy a magyar vevők átgondolva, kutatás után hoznak online vásárlási döntéseket.

 

 

Országos adatok

Országunkat tekintve az alábbi termékeket vásároljuk meg online a leggyorsabban és a leglassabban.

 

 

A kutatás alapján elmondható, hogy a magyarok leggyorsabban test- és szépségápolási készülékeket vásárolnak, míg meglepően egy kabátot vagy táskát akár 8-9 napig is nézegetnek. A leggyorsabb termékek között találhatóak még a plüss állatok, irodai cikkek, kozmetikumok, képkeretek és labdajátékok. A lista alján végzett a legtöbb ruházati cikk, napszemüvegek és nappali bútorok, mely azt mutatja, hogy igenis nagyon megfontoljuk, milyen ruházati termékekre költünk, vagy esetleg a legjobb akciókra vadászunk.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar fejlesztőkre is számít a Huawei

Gőzerővel fejleszti saját új mobilszolgáltatási-rendszerét, a HMS-t (Huawei Mobile Services) a Huawei. A HMS a videózástól a böngészésen át az adattárolásig teljes körű alkalmazás-ökoszisztémát nyújt a Huawei készülékek tulajdonosainak. A vállalat világszerte, így Magyarországon is keresi az együttműködést az alkalmazásfejlesztőkkel, hogy minél több népszerű helyi, köztük hazai app kerüljön be a rendszerbe. A HMS-be eddig egymillió fejlesztő regisztrált, a fejlesztői együttműködéseknek köszönhetően pedig a gyártó már negyvenötezer alkalmazást integrált rendszerébe.

2019. november 13. 10:15

Elindult a Bookline előkarácsonyi kampánya

Idén tavasszal látványosan megújult a Bookline, a sikeres redesign után pedig az oldal kényelmi funkciói is jelentős fejlesztéseken estek át. Novembertől – az olvasásnépszerűsítés mellett – a megújult szolgáltatásaira hívja fel a figyelmet az online webáruház kampánya. A kampányban kiemelt szerepet kapnak a márka dolgozói is.

2019. november 13. 09:09

A Fujitsu új megoldása megfizethető áron nyújt all-flash adattárolást

A Fujitsu bemutatta ETERNUS AF S3 all-flash tömbjei és ETERNUS DX S5 hibrid tárolórendszerei kibővített és megújult kínálatát. A digitalizáció új paradigmáinak támogatására fejlesztett, új generációs tárolórendszerek optimalizált teljesítménnyel kezelik a digitális korszakra jellemző adattömeg-növekedést, folyamatosan rendelkezésre álló alkalmazásokat és komplex munkaterhelést, miközben kimagasló adattárolási hatékonysággal tartják alacsony szinten a költségeket. 

2019. november 12. 18:55

622 millió forint jogdíjat fizet az EJI

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 622 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 36 ezer magyar és külföldi előadóművésznek. A most lezárt audiovizuális nagyfelosztás eredményeként a legmagasabb jogdíj megközelíti a kétmillió forintot, a tíz legmagasabb jogdíjban részesülő előadóművész együttesen közel 15 millió forintot kap műsoraik 2018-as felhasználása után.

2019. november 12. 17:11

Átírja a trendeket a digitális élményplatformok megjelenése a gyártási ágazatban

Az IDC és a Liferay közösen készített tanulmánya szerint 2020-ra a világ legjelentősebb 2000 gyártó vállalatának mintegy 60 százaléka áll át a “smart-manufacturing” elvére és olyan digitális platformokba fog beruházni, amelyek legalább 30 százalékkal képesek növelni bevételeiket.

2019. november 12. 15:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás