Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
A Samsung idén tavasszal új fejezetet nyit az ügyfélkiszolgálás történetében. A vállalat 24 órában elérhető, mobiltelefonokra szakosodott ügyfélszolgálatot indít Magyarországon. A Galaxy eszközök tulajdonosai április 8-tól a nap bármely pillanatában kapcsolatba léphetnek a vállalat szakembereivel a 06-80-726-7864 telefonszámon keresztül.
Ahogy a mobiltelefonok mára már a rohanó világunk meghatározó kiegészítőivé váltak, egyre inkább felmerül az igény az okostelefon-gyártók felé, hogy a hét minden napján, 24 órában segítséget tudjanak nyújtani ügyfeleiknek. A Samsung ezekre a fogyasztói igényekre reagálva meghosszabbította telefonos ügyfélszolgálatának elérhetőségét, amellyel ezután – az ünnepnapok kivételével –, az év bármely napján gyorsan, egyszerűen kapcsolatba léphetnek a felhasználók. A lépéssel a Samsung lehetőséget biztosít vásárlóinak, hogy Galaxy eszközeikből minden pillanatban a maximumot hozzák ki, akik így az eszközvásárlás előtt, közben és után is bármikor professzionális ügyfélkiszolgálásban részesülhetnek. A 24 órás ügyfélszolgálatot régiónként vezeti be a gyártó, 2020-ra pedig a világ összes piacán elérhető lesz a lehetőség.
„Hiszünk abban, hogy a felhasználóink visszajelzései és a velük folytatott párbeszéd az innovatív, jövőbe mutató gondolkodás alapja. A nap 24 órájában elérhető telefonos ügyfélszolgálat lehetőséget nyújt számunkra, hogy még jobban megértsük vásárlóink szükségleteit, igényeit. – mondta el Kovács Gábor, a Samsung ügyfélszolgálati megoldások üzletágának vezetője. – Az okostelefonok már önmagukon túlmutatva életünk szerves részét képzik munkaidőben és azon kívül egyaránt, ezért elengedhetetlennek tartjuk, hogy minden pillanatban, akár az éjszakai órákban is vásárlóink rendelkezésére álljunk, ha kérdésük merülne fel mobileszközeikkel kapcsolatban.”
A Samsung elkötelezett amellett, hogy az ügyfélkiszolgálás területén átfogó, személyre szabott lehetőségeket kínáljon és minden helyzetre megoldást nyújtson felhasználóinak, akik négy különböző, térítésmentesen használható szolgáltatástípus közül választhatják ki a nekik éppen megfelelőt.
A Samsung honlapján található Terméktámogatás menüpontban az ügyfelek hasznos tippekhez juthatnak az esetleges kérdések leggyorsabb megoldásához.
Az országban 21 szervizpont áll azok rendelkezésére, akik a személyes ügyintézést részesítik előnyben, ebből 5 a fővárosban, 16 pedig a nagyobb vidéki városokban található. A 2017-ben Budaörsön nyitott S-Drive drive-through szervizponton a felhasználók sorban állás nélkül, saját járművük kényelmét élvezve adhatják le okostelefonjaikat a Samsung szakembereinek.
Az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint a Posta Pontok pedig a kisebb városokban élő ügyfelek dolgát könnyítik meg. Az így leadott készülékeket az ország 96 postáján és 26 postafiókjában, csomagautomatákból vehetik át.
Ezt az átfogó ügyfélszolgálati portfóliót egészíti ki a Samsung okostelefon tulajdonosok számára most kibővített, a nap 24 órájában üzemelő, a 06-80-SAMSUNG (06-80-726-7864) számon ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálat, amelyen keresztül a felhasználók azonnal kapcsolatba léphetnek a Samsung munkatársaival.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung Galaxy A70 – az új generáció igényeire szabva
- Csúcsokat döntött hazánkban a Samsung Galaxy S10 széria
- Magyarországra is megérkezett a Samsung Galaxy S10 széria
- Hazai mobilpiaci trendek
- A Samsung frissítette a Galaxy A széria alapvető funkcióit
- Nívós elismerésekben részesültek a Samsung Galaxy S10+ kamerái
- Itt a Samsung új, kihajtható okostelefonja
- A hamarosan Magyarországon is kapható a Galaxy XCover 4 okostelefon
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban!
- A Note 3 a 2014-es téli olimpia hivatalos mobilja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z generáció kevésnek érzi az iskolában megszerzett digitális készségeket
A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával. Háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell Technologies 15 országban végzett globális kutatásából.
Az autóipar megmutatja, hogyan kell a gyártást digitalizálni
A gyártási folyamatok digitalizációjának sikerességét négy tényező befolyásolja – ez derült ki a Roland Berger „Az Ipar 4.0 jelenlegi helyzete” című tanulmányából. A kutatás autóipari OEM-ek és top beszállítók tapasztalataira támaszkodva mutatja be a digitális gyártás sikertényezőit. A német hátterű tanácsadócég szerint a folyamatos priorizálás, a dedikált csapatok, az összehangolt céltérképek és a munkavállalók folyamatos képzése a legfontosabb.
Talpraesett diákprogramozók és profi képzőművészek tisztelegtek Neumann János előtt Szekszárdon
Immár 19. alkalommal rendezte meg Kovács Győző versenyalapító szellemében a Neumann Társaság és a Szekszárdi I. Béla Gimnázium a Neumann János Nemzetközi Tehetségkutató Programtermék Versenyt. Idén a Neumann 120 jubileumra tekintettel ünnepélyesebb keretek között és egy Neumann János szellemiségét megidéző pályamunkák számára kiírt különdíj átadásával került sor a döntőre, amely egyben egy profi, felnőtt képzőművészek számára rendezett, computer art kiállítás, a Hommage à Neumann megnyitója is volt: utóbbi kiállításon több mint 30, országosan ismert alkotó művei tekinthetőek meg egészen 2023. április 23-ig.
Kaprinay Zoltán a cégépítésről tartott telt házas előadást a Széchenyi-egyetem Spinoff Klubjában
A győri Széchenyi István Egyetem Spinoff Klubjának célja, hogy ösztönözze hallgatóit saját vállalkozásuk elindítására, formálja szemléletmódjukat, perspektívát mutasson számukra. A program keretében az Index.hu, az A38 hajó, a Bónusz Brigád vagy éppen a Creative Dock Hungary alapításában, illetve vezetésében is részt vett Kaprinay Zoltán a cégépítés módszertanáról, a fenntartható és innovatív vállalkozásfejlesztésről tartott nagy sikerű, telt házas előadást. A hallgatók üzleti ismereteit tavasszal további programokon bővítik.
Kis és közepes méretű épületek intelligensebb és egyszerűbb kezelése
A most bejelentett Connect Box nyílt és könnyen kezelhető IoT-megoldást ad kis- és középméretű épületek felügyeletéhez. A teljesítmény felhasználóbarát monitorozásával és optimalizálásával lehetővé teszi az energiahatékonyság akár 30 százalékos növelését, valamint a beltéri levegőminőség jelentős javítását olyan létesítményekben, mint az iskolák, kiskereskedelmi üzletek, lakások és kis irodák.