Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung

forrás: Prím Online, 2019. április 9. 10:04

A Samsung idén tavasszal új fejezetet nyit az ügyfélkiszolgálás történetében. A vállalat 24 órában elérhető, mobiltelefonokra szakosodott ügyfélszolgálatot indít Magyarországon. A Galaxy eszközök tulajdonosai április 8-tól a nap bármely pillanatában kapcsolatba léphetnek a vállalat szakembereivel a 06-80-726-7864 telefonszámon keresztül.

Ahogy a mobiltelefonok mára már a rohanó világunk meghatározó kiegészítőivé váltak, egyre inkább felmerül az igény az okostelefon-gyártók felé, hogy a hét minden napján, 24 órában segítséget tudjanak nyújtani ügyfeleiknek. A Samsung ezekre a fogyasztói igényekre reagálva meghosszabbította telefonos ügyfélszolgálatának elérhetőségét, amellyel ezután – az ünnepnapok kivételével –, az év bármely napján gyorsan, egyszerűen kapcsolatba léphetnek a felhasználók. A lépéssel a Samsung lehetőséget biztosít vásárlóinak, hogy Galaxy eszközeikből minden pillanatban a maximumot hozzák ki, akik így az eszközvásárlás előtt, közben és után is bármikor professzionális ügyfélkiszolgálásban részesülhetnek. A 24 órás ügyfélszolgálatot régiónként vezeti be a gyártó, 2020-ra pedig a világ összes piacán elérhető lesz a lehetőség. 

 

„Hiszünk abban, hogy a felhasználóink visszajelzései és a velük folytatott párbeszéd az innovatív, jövőbe mutató gondolkodás alapja. A nap 24 órájában elérhető telefonos ügyfélszolgálat lehetőséget nyújt számunkra, hogy még jobban megértsük vásárlóink szükségleteit, igényeit. – mondta el Kovács Gábor, a Samsung ügyfélszolgálati megoldások üzletágának vezetője. – Az okostelefonok már önmagukon túlmutatva életünk szerves részét képzik munkaidőben és azon kívül egyaránt, ezért elengedhetetlennek tartjuk, hogy minden pillanatban, akár az éjszakai órákban is vásárlóink rendelkezésére álljunk, ha kérdésük merülne fel mobileszközeikkel kapcsolatban.”

 

A Samsung elkötelezett amellett, hogy az ügyfélkiszolgálás területén átfogó, személyre szabott lehetőségeket kínáljon és minden helyzetre megoldást nyújtson felhasználóinak, akik négy különböző, térítésmentesen használható szolgáltatástípus közül választhatják ki a nekik éppen megfelelőt. 

 

A Samsung honlapján található Terméktámogatás menüpontban az ügyfelek hasznos tippekhez juthatnak az esetleges kérdések leggyorsabb megoldásához. 

 

Az országban 21 szervizpont áll azok rendelkezésére, akik a személyes ügyintézést részesítik előnyben, ebből 5 a fővárosban, 16 pedig a nagyobb vidéki városokban található. A 2017-ben Budaörsön nyitott S-Drive drive-through szervizponton a felhasználók sorban állás nélkül, saját járművük kényelmét élvezve adhatják le okostelefonjaikat a Samsung szakembereinek.

 

Az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint a Posta Pontok pedig a kisebb városokban élő ügyfelek dolgát könnyítik meg. Az így leadott készülékeket az ország 96 postáján és 26 postafiókjában, csomagautomatákból vehetik át. 

 

Ezt az átfogó ügyfélszolgálati portfóliót egészíti ki a Samsung okostelefon tulajdonosok számára most kibővített, a nap 24 órájában üzemelő, a 06-80-SAMSUNG (06-80-726-7864) számon ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálat, amelyen keresztül a felhasználók azonnal kapcsolatba léphetnek a Samsung munkatársaival.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Online feladatbankkal segíti az informatika érettségire készülő diákokat a Neumann Társaság

Internetes feladatbankkal segíti a Neumann Társaság és ELTE IK a programozás érettségire készülő diákok, illetve az őket felkészítő tanárok munkáját. A Mester.inf.elte.hu című honlap adatbázisa a 2005 és 2017 közötti összes közismereti emelt és szakmai programozás érettségi feladatot tartalmazza. Az oldalra a diákok hat különböző programnyelven feltölthetik a kódjukat, a szerver pedig automatikusan kiértékeli a munkájukat. A rendszerben a tanárok nyomon követhetik diákjaik tevékenységét.

2020. március 30. 09:21

Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát

A budapesti székhelyű Starschema és a felhőalapú adatkezelési technológiákban élen járó kaliforniai tech-óriás, a Snowflake együttműködésének köszönhetően március 25-én vált elérhetővé az az integrált információs rendszer, amely a járvánnyal kapcsolatos hiteles forrásokra támaszkodva jelenleg az egyik legátfogóbb adatszolgáltatást nyújtja a világon. Az ingyenes és szabadon felhasználható adathalmaz óriási segítséget nyújthat kormányoknak, nemzetközi nagyvállalatoknak és szervezeteknek rendkívüli intézkedéseik és a gazdasági döntéseik meghozatalában.

2020. március 29. 12:27

Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team

A koronavírus járvány rendkívül nehéz helyzetbe hozta a hazai cégek többségét, egy csapásra az eddig elodázott digitális megoldások váltak a túlélés kulcsává. Habár az elsődleges kihívást az üzleti tevékenységek akadálytalan fenntartása jelenti, ehhez elengedhetetlen a kollégák távmunkájának megszervezése és támogatása, valamint a feléjük és a külvilág felé irányuló aktív és átlátható kommunikáció. Nagy teher és felelősség ez a vállalkozások számára, nem csoda, hogy egyre többen fordulnak a mesterséges intelligencia felé. Az MI-alapú chatbotokat fejlesztő magyar ChatBoss Team most számukra nyújt segítséget: kifejezetten ilyen helyzetekre fejlesztett Home Office chatbotjukat most ingyenesen használhatják a cégek.

2020. március 29. 10:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

2020. március 15. 11:53
online sportfogadás