Sorban állás nélkül vehet jegyet a Fővárosi Állatkertbe

forrás: Prím Online, 2019. július 4. 14:07

Közel kéthónapos tesztidőszakot követve, július 1-jével elérhetővé vált a Fővárosi Állat- és Növénykert (Állatkert) belépőjegyeinek mobilfizetéssel történő megvásárlása és érvényesítése. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (NM Zrt.) és az Állatkert együttműködési megállapodásának köszönhetően a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül is elérhetővé vált az állatkerti belépőjegy digitalizált formája, így a látogatóknak nem kell sorban állniuk a jegypénztárnál.

Az öt éve működő mobilfizetési szolgáltatást nyújtó Nemzeti Mobilfizetési Rendszert a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2018. őszén tette alkalmassá a digitalizált belépőjegy szolgáltatások kiszolgálására, amely tartalmazza a mobilfizetéssel történő jegyvásárlást és ellenőrzést.

 

Mobilfizetéssel azonnal, sorban állás és várakozás nélkül, okostelefonon keresztül, bárhonnan megvásárolható a Fővárosi Állatkert belépőjegy, amely a vásárlást követve azonnal felhasználható, nincs átfutási idő, nincs szükség nyomtatásra, ellenőrizhető és nyomon követhető akár a későbbiek során is. A mobilfizetéssel megvásárolt állatkerti belépőjegynek nincs tranzakciós vagy egyéb költsége, pontosan annyit fizet a felhasználó, mint amennyit az Állatkert pénztáránál fizetne.

 

„Nagy öröm számunkra, hogy a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-nek sikerült egy olyan XXI. századi innovatív megoldást kialakítania, amellyel a Fővárosi Állat- és Növénykert látogatói számára is kényelmesebbé tehető a jegyváltás. Természetesen a pénztárak ezután is rendelkezésre állnak, ám a mobilfizetéssel sorban állás nélkül, egyszerűen, könnyen és gyorsan lehet jegyet váltani, méghozzá a hagyományos belépőjeggyel azonos áron, bármiféle plusz költség nélkül. A mobilfizetéssel elérhető digitalizált jegy ráadásul környezetbarát, és igazítható a folyamatosan bővülő attrakciókhoz is. Mindez különösen fontos, hiszen az Állatkert az ország egyik leglátogatottabb látnivalója, nemsokára érkezik az idei ötszázezredik látogatónk. A közönséget pedig újabb és újabb érdekességekkel várjuk: a Cápasuliba nemrég érkeztek új cápák, sok kisállat cseperedik, nemrégiben a flamingóknál kelt ki 15 fióka, de van kiselefánt, gorilla és orangután kölyök, és rengeteg közönségprogram, látványetetésekkel, állattréningekkel és sok más érdekességgel” – nyilatkozta Prof. Dr. Persányi Miklós, a Fővárosi Állat- és Növénykert főigazgatója.

 

„Minden jel azt mutatja, hogy jó az a készpénzmentes szolgáltatási stratégia, amelyet a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. követ, ezt igazolják vissza a mobilfizetésről készített közvélemény-kutatások eredményei és az aktuális nemzetközi fizetési trendek is, amelyek a digitális megoldások számának növekedését jelzik. Társaságunk kiemelt célja, hogy olyan elektronikus, készpénzmentes szolgáltatásokat és termékkört alakítson ki, amelyek a lakosság kényelmét, a digitális gazdaság erősítését támogatják. A Fővárosi Állat- és Növénykerttel kötött megállapodásunkkal tovább tudjuk növelni azon mobilfizetési szolgáltatások számát, amelyek külön árdrágítás nélkül biztosítanak egyszerű és gyors, digitalizált fizetési megoldást. A most elindított, mobilfizetéssel elérhető állatkerti belépőjegy és ellenőrzési megoldással a látogatók sorban állás nélküli tudják látogatni az állatkert lakóit, megtekinteni az attrakciókat. A látogatónak le kell töltenie okostelefonjára a mobilfizetési applikációt, ki kell választania a megfelelő belépőjegyet és nincs más dolga, mint élvezni a gyors és készpénzmentes fizetés előnyeit. A megvásárolt belépőket elegendő telefonon bemutatni, nincs szükség egyéb teendőkre, azonnal felhasználhatóak.” – nyilatkozta Veres Mihály, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Eljött a mobil korszak: ezek a legfontosabb mobilalkalmazás-tesztelési trendek

Míg egyes vállalkozások mobil weboldalakat és alkalmazásokat is alkalmaznak, más cégek a kettő közül csak az egyiket választják. Ez a választás függ a költségektől, a használhatóságtól, a szükséges funkcióktól és a kiszolgált célközönségtől is, a felhasználók azonban mára jobban kedvelik a mobilalkalmazásokat, mint a mobil weboldalakat. A hiba azonban azonnali piacvesztést okozhat, ezért érdemes alaposan tesztelni – áll a Deloitte tanulmányában.

2022. december 5. 11:19

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2022. december 2. 13:58

Innovatív építőipari vállalkozás vezetőit díjazta a FIVOSZ

2022. november 29. 12:39

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55