Sikeres első hónapot zárt a Közlekedési Mobiljegy

Henger Attila, 2019. július 9. 08:56

A várakozásoknak megfelelően, zökkenőmentesen működik a 100E reptéri járatra váltható mobiljegy pilot projektje, amely a Fővárosi Integrált Viteldíjbeszedési Elektronikus Rendszer (FVR) első fázisaként 2019. június 3-án indult. A mobilapplikáción keresztül váltható digitalizált jegyből összesen több, mint 3200 darabot vásároltak az elmúlt egy hónapban.

Jelentős forgalmat generált az elmúlt hónapban elindított első fővárosi mobilapplikáción megvásárolható mobiljegy. A Budapesti Közlekedési Központ és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. között létrejött szolgáltatási szerződés alapján elindított, a 100E reptéri buszjáratra mobilapplikáción keresztül megváltható mobiljegyből az elmúlt egy hónapban összesen 3598 darabot vásároltak az utasok, amely 3.238.200 Ft forgalmat jelent. A Közlekedési Mobiljegy alkalmazást 2019. június 3. és június 23. között a Play Áruházból és a AppStore-ból összesen 7630 alkalommal töltötték le, a legtöbben Magyarországról, de több mint 500 alkalommal Egyesült Királyságból, valamint együttesen közel 600 alkalommal Németországól és az Egyesült Államokból történt installálás.

 

„Nagy és határozott lépést tettünk előre, amikor az elmúlt hónap elején a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel közösen elindítottuk a BKK első mobilapplikációs jegyértékesítő csatornáját, a Közlekedési Mobiljegyet. A rendszer jól működik, a reményeket beváltotta, hiszen a 100E busz digitalizált jegyeit napról napra egyre többen vásárolják meg. A Fővárosi Integrált Viteldíjbeszedési Elektronikus Rendszer első fázisának sikerét látva bízunk abban, hogy a bevezetés előtt álló további díjtermékek jelentős számú új felhasználót vonzanak majd, és ezzel Budapest közösségi közlekedése is felkerül arra a jelképes térképre, amely azokat a városokat mutatja a világban, ahol az intelligens, okos megoldásokkal növelik az utazóközönség kényelmét” – nyilatkozta Nemesdy Ervin a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. vezérigazgatója.

 

„Budapest közösségi közlekedésének is lépést kell tartania azon innovatív készpénzmentes nemzetközi jegyvásárlási és utazási trendekkel, amelyek a modern felhasználói élményt kiszolgálják. A 100E buszjáraton bevezetett Közlekedési Mobiljegy pilot projekt célja, hogy a Budapesti Közlekedési Központtal karöltve megvizsgáljuk a mobilapplikációval történő jegyvásárlási igényeket és lehetőségeket, annak érdekében, hogy a közeli jövőben elindulhasson a Főváros teljes közösségi közlekedését lefedő mobiljegymegoldás.  A Budapesten kialakított rendszer tapasztalatit felhasználva célunk, hogy a Közlekedési Mobiljegyet vidéki városok közösségi közlekedési rendszerébe is implementáljuk” – nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bevált az átnevezés - sikeres volt a MÁV app nyári kampánya

Sikeres volt a július végétől augusztus legvégéig zajló, MÁV app-ot népszerűsítő figyelemfelhívó kampány. Ebben az időszakban, a korábbi átlagosan 4100-as számot jócskán felülmúlva, hetente 9500-an töltötték le az alkalmazást, és az eladott jegyek száma is jelentősen nőtt, a 10 százalékos napi átlag 27 százalékra ugrott. A közeljövőben bérletvásárlási funkcióval bővül az alkalmazás. 

2019. október 18. 11:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás