Újra fesztiváloznak a marketingesek

forrás: Prím Online, 2020. január 9. 08:01

A tavaly 1500 döntéshozóval megrendezett, teltházas Magyar Marketing Fesztivál – a szervezők közleménye szerint – minden eddiginél erősebb szakmai programmal és „show”-val érkezik immár 7. alkalommal 2020. január 23-án. Az esemény célja – a hagyományokhoz híven – a 2020-as év várható üzleti és marketingtrendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.

A rendezvényen több mint 25 előadó – mindannyian az adott szakterület jeles vagy éppen piacvezető képviselői – exkluzív előadása várja a látogatókat. A központi téma ismét: az előttünk álló évre javasolt marketingeszközök, -módszerek, -megoldások bemutatása, amelyek alkalmazásával a vállalkozások fejlődése garantált.

 

„A feldolgozott témákat a tavalyi évekhez hasonlóan most is hosszas piackutatás előzte meg annak érdekében, hogy a cégvezetők, döntéshozók és szakmabeliek abból választhassanak, ami valóban érdekli őket, amit leginkább fejleszteni szeretnének saját cégükben” – fogalmazott Miklovicz Norbert, a marketingesemény alapító- főszervezője.

 

 „Idén ismét figyelembe vettük a látogatók visszajelzéseit: egy új, e-kereskedelmi teremmel is várjuk a hozzánk látogató cégvezetőket, döntéshozókat. Ebben a teremben a 2020-as év legfontosabb e-kereskedelmi trendjeit, újdonságait mutatjuk be. Minden előadás a korábban megfogalmazott igények szerint magyar, gyakorlatközpontú esettanulmányokat is bemutatnak” – folytatta Miklovicz.
 

 

Idén is lesz egy több mint 50 standos szakkiállítás, ahol a kivitelezők nem csak egyedi ajánlatokkal várják a látogatókat, hanem számtalan új terméket, szolgáltatást is bejelentenek a piac számára.

 

Lesz újra üzleti kapcsolatépítő (networking) rendezvény ahol szakértői segítséggel gyors, moderált üzleti kapcsolatépítésre, kapcsolati tőke megosztására lesz lehetőség. Egy-egy tapasztaltabb kapcsolatépítő akár 100 új kapcsolattal térhet haza, amely egész évben biztosítja számára a fejlődést.

 

Továbbá folytatódik a „Milliárdosok klubja” betétprogram, amely egy kerekasztal-beszélgetés, ahol milliárdos forgalmú, „kicsiből naggyá lett", hiteles (sokszor családi cégből kinőtt) cégek vezetői inspirálják tapasztalataikkal a hallgatóságot. Idén a rendezvény főtámogatója a piacvezető, online bankkártyás fizetést biztosító Simplepay by Otpmobil.

 

A rendezvény részletes programja a www.marketingfesztival.hu oldalon érhető el.

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

Egy koronavírussal kapcsolatos átverés jelent meg Magyarországon, amelyet az ESET szakemberei már más országokban is észleltek. A kampányban kéretlen levelekkel (spam), illetve hamis webshopokkal támadják a hazai felhasználókat. A csalók arcmaszkokat kínálnak a levelekben, amelyek egy átverős oldalra irányítják a gyanútlan áldozatokat. Az ilyen helyzetek sajnos nagyon jó terepet kínálnak kiberbűnözőknek, ezért a felhasználóknak még jobban oda kell figyelniük az internetes vásárlások során. Az ESET szakemberei a konkrét eset bemutatása mellett, néhány általános jótanáccsal is szolgálnak a biztonságos online vásárlásokhoz.

2020. március 18. 09:11

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

A Telenor HiperSuli programjában résztvevő pedagógusok jóideje alkalmaznak digitális eszközöket a normál tanmenetben is. A pénteken bejelentett iskolabezárások hírére aktivizálta magát a HiperSuli pedagógus-közösség és elkészült egy tanároknak/intézményeknek és szülőknek szóló javaslatcsomag, amelyet a nyilvánosság mellett a szakmai szervezetek felé közvetlenül is eljuttatnak a szervezők. Az iskolabezárások idejére összeállított szakmai javaslatcsomag az alábbi linken érhető el: http://hipersuli.hu/tavoktatas.

2020. március 15. 11:53

A koronavírus okozta félelmet használják ki a digitális bűnözők

A Sophos kiberbiztonsági szakértő egy új spam email támadást fedezett fel, amely a koronavírus fertőzés ( COVID-19) okozta félelmet használja ki egy kattintható dokumentum felajánlásával, mely elvileg egy óvintézkedéseket tartalmazó listát tartalmaz, amivel megakadályozható a fertőzés. Ám a dokumentum sajnos egy digitális fegyvert rejt. A Sophos szerint hasonló támadásokra számíthatunk más országokban is.

2020. március 10. 12:57

A Thoma Bravo megvette a Sophost

A Sophos, kiberbiztonsági szakértő bejelentette, hogy lezáródott az akvizíció, aminek keretében a Thoma Bravo körülbelül 3,9 milliárd dollár értékében megvásárolta a Sophost. A Thoma Bravo egy vezető magántőke-befektetési társaság, mely a szoftveres és a technológiával támogatott szektorokra koncentrál. A felvásárlásra vonatkozó ajánlat 2019. október 14-én lett bejelentve.

2020. március 5. 17:24

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

Még két teljes hónap sem telt el az évből, de már folyamatosan jelennek meg az újabbnál újabb adathalász kampányok, amelyek egyre profibbak, ezáltal pedig egyre megtévesztőbbek. Az E.ON és a NAV után most a Nemzeti Közműszolgáltató ügyfelei is felkerültek a céltáblára: a kiberbűnözők hamis számlák online befizetésével próbálják bankkártya-adataikat megszerezni – hívja fel a lakosság figyelmét Solymos Ákos, a QUADRON Kibervédelmi Kft. szakértője, aki hozzáteszi: céges adathalász szimulációik során az alkalmazottak átlagosan 51 százaléka rákattint az ilyen típusú levelekre.

2020. február 25. 13:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Már elérhetők az államilag támogatott kurzusok a Codecoolnál

2020. április 7. 16:51

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55
online sportfogadás