Újra fesztiváloznak a marketingesek

forrás: Prím Online, 2020. január 9. 08:01

A tavaly 1500 döntéshozóval megrendezett, teltházas Magyar Marketing Fesztivál – a szervezők közleménye szerint – minden eddiginél erősebb szakmai programmal és „show”-val érkezik immár 7. alkalommal 2020. január 23-án. Az esemény célja – a hagyományokhoz híven – a 2020-as év várható üzleti és marketingtrendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.

A rendezvényen több mint 25 előadó – mindannyian az adott szakterület jeles vagy éppen piacvezető képviselői – exkluzív előadása várja a látogatókat. A központi téma ismét: az előttünk álló évre javasolt marketingeszközök, -módszerek, -megoldások bemutatása, amelyek alkalmazásával a vállalkozások fejlődése garantált.

 

„A feldolgozott témákat a tavalyi évekhez hasonlóan most is hosszas piackutatás előzte meg annak érdekében, hogy a cégvezetők, döntéshozók és szakmabeliek abból választhassanak, ami valóban érdekli őket, amit leginkább fejleszteni szeretnének saját cégükben” – fogalmazott Miklovicz Norbert, a marketingesemény alapító- főszervezője.

 

 „Idén ismét figyelembe vettük a látogatók visszajelzéseit: egy új, e-kereskedelmi teremmel is várjuk a hozzánk látogató cégvezetőket, döntéshozókat. Ebben a teremben a 2020-as év legfontosabb e-kereskedelmi trendjeit, újdonságait mutatjuk be. Minden előadás a korábban megfogalmazott igények szerint magyar, gyakorlatközpontú esettanulmányokat is bemutatnak” – folytatta Miklovicz.
 

 

Idén is lesz egy több mint 50 standos szakkiállítás, ahol a kivitelezők nem csak egyedi ajánlatokkal várják a látogatókat, hanem számtalan új terméket, szolgáltatást is bejelentenek a piac számára.

 

Lesz újra üzleti kapcsolatépítő (networking) rendezvény ahol szakértői segítséggel gyors, moderált üzleti kapcsolatépítésre, kapcsolati tőke megosztására lesz lehetőség. Egy-egy tapasztaltabb kapcsolatépítő akár 100 új kapcsolattal térhet haza, amely egész évben biztosítja számára a fejlődést.

 

Továbbá folytatódik a „Milliárdosok klubja” betétprogram, amely egy kerekasztal-beszélgetés, ahol milliárdos forgalmú, „kicsiből naggyá lett", hiteles (sokszor családi cégből kinőtt) cégek vezetői inspirálják tapasztalataikkal a hallgatóságot. Idén a rendezvény főtámogatója a piacvezető, online bankkártyás fizetést biztosító Simplepay by Otpmobil.

 

A rendezvény részletes programja a www.marketingfesztival.hu oldalon érhető el.

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy Waldorf-iskola nyerte a VISZ digitalizációs pályázatát

Immár ötödik alkalommal írta ki az Év Digitális Tanári Kara című pályázatát a Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ). A pályázaton minden olyan magyarországi, érvényes működési engedéllyel rendelkező középfokú oktatási intézmény indulhatott, ahol a képzés főállásban oktató tanárok közreműködésével valósul meg.

2020. december 11. 16:40

Ismét lehet pályázni a Magyar Innovációs Nagydíjra

A Magyar Innovációs Szövetség (MISZ) 2020-ban is meghirdeti a Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) stratégiai partnerségével, valamint a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) főtámogatásával. A megmérettetés keretében immár 29. alkalommal fogják elismerni a legkiválóbb hazai innovációs teljesítményeket. Nevezni 2021. február 10-ig lehet. 

2020. december 1. 14:57

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

Varga Róbert, a győri Széchenyi István Egyetem hallgatója Magyarországon először nagyfelbontású röntgenfelvételt továbbított 5G hálózaton keresztül, melyhez az Innomed Medical, a Vodafone Magyarország és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nyújtott szakmai és technológiai segítséget. Ez az egészségügyi innováció új távlatokat nyit a különböző távdiagnosztikai eljárásokat illetően. 

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

Negyedik alkalommal, de a pandémia miatt először kizárólag online rendezte meg a kelet-közép-európai régió legkiemelkedőbb startup networking eseményét, a neves előadókat felvonultató és rengeteg érdeklődőt vonzó Regional Startup and Innovation Day-t az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Startup Campus. Az aktuális járványhelyzet ismert körülményeit tekintve kimondottan optimista hangvételű esemény egy időben több mint 500, összesen közel 2000 megtekintést generált. A hagyományos kategóriák mellett ezúttal a Covid krízisre legkiválóbban reagált startupot is díjazták, valamint megtartották a már megszokott boxringben szervezett Get In The Ring pitch párbajt is.

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

A járvány elleni védekezést segítő friss korlátozások miatt az év végi vásárlási szezonban ismét robbanásszerűen bővülhet itthon az e-kereskedelmi forgalom. A friss felmérések szerint a magyarok 37%-a idén legalább ugyanannyit tervez online vásárolni az Black Friday-hez kapcsolódó akciódömpingben, mint tavaly, 32%-uk pedig még többet fog költeni. Az igazi különbség a fogyasztók hozzáállásában mutatkozik: többségük előre csekkolja a webshopokat, összehasonlítja az árakat és a megbízhatóság mellett a különleges vásárlói élményeket keresi. Itt az utolsó pillanat, ha informatikai katasztrófa helyett elégedett vevőkkel zárnád a szezont – mutatjuk a teendőket!

2020. november 12. 15:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás