Az Ingenico megkezdte a hűségprogramok Apple Pay támogatásának integrálását

forrás: Prím Online, 2020. január 28. 10:55

Az egyszerű és biztonságos fizetések piacvezető szolgáltatója, az Ingenico Group bejelentette, hogy az Egyesült Államokban és Kanadában megkezdte a hűség- és kuponprogramok Apple Pay támogatásának integrációját a fizetési terminálokba. Az integráció révén az Ingenico termékeket használó bármilyen méretű kereskedő kihasználhatja a hűség-, jutalom- és ajándékkártya és egyéb hozzáadott értéket képviselő szolgáltatás gyors és kényelmes elérését az Apple Wallet-ben az iPhone készülékeken.

Az Apple Pay alkalmazás népszerűsége folyamatosan növekszik világszerte, valamint már szinte minden jelenleg forgalomban lévő Ingenico POS terminál képes az érintésmentes fizetések elfogadására. Az új megoldásnak köszönhetően a vásárlók ezentúl kényelmesen, Face ID-vel vagy Touch ID-val pillanatok alatt hozzáférhetnek hűségkártyáikhoz, és használhatják azokat az Ingenico terminálokon.

 

Mark Bunney, az Ingenico Group észak-amerikai piacra lépésért felelős igazgatója elmondta: „Az Apple Pay és a hűségprogramok integrálása lehetővé teszi számunkra, hogy modernizáljuk és digitalizáljuk a hagyományos kuponfüzeteket, hűség- és ajándékkártyákat, ezzel javítva a vásárlói élményt az iPhone felhasználók milliói számára. A fejlesztés azt is lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy még kifinomultabbak legyenek a lojalitás megteremtésében” – mondta el az igazgató.

 

A megoldást felhasználó kereskedők testre is szabhatják az Apple Wallet-ben megjelenő hűségprogramjukat, az ügyfelek pedig bankkártyáikkal egy helyen tárolhatják azokat Touch ID-vel vagy Face ID-vel biztosítva. Sőt, a hűség- vagy ajándékkártya automatikusan aktiválható a fizetéssel egy időben. Az új megoldás lehetőséget kínál arra is, hogy az ügyfelek valós idejű értesítéseket, valamint jelzéseket kapjanak telefonjukra, egy új, személyesebb vásárlási élmény részeként.

 

Az Apple Pay hűségprogramok támogatása először az Egyesült Államokban és Kanadában lesz elérhető a Telium TETRA operációs rendszert futtató Ingenico terminálokon.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Digitális képességekkel a munkanélküliség ellen

A digitális képességek fejlesztése lehet a leghatékonyabb módja, hogy olyan embereket segítsünk vissza a munka világába, akik a közelmúltban valamilyen okból kiszorultak a munkaerőpiacról. A hátrányos helyzetű álláskeresőket karolja fel a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Incorpora projektje, amelyhez a Microsoft Magyarország is csatlakozott – digitális kompetenciafejlesztő tréninggel.

2020. július 12. 10:03

Kezd újraindulni az élet a járműiparban

Komoly következményekkel járt a koronavírus miatti leállás, amelyhez hasonlót még a 2008-as gazdasági világválság idején sem tapasztalt a járműipar. A COVID-19 nem várt kihívások elé állította az autógyárak beszállítóit is; fennmaradásuk érdekében gyorsan alkalmazkodniuk kellett az új helyzethez. Már megkezdődött a fellendülés, igaz a cégek teljes kapacitásának visszaállásáig még hosszú hónapokat kell várni.

2020. július 11. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás