A HP mentőcsomaggal segíti partnereit

forrás: Prím Online, 2020. április 15. 19:45

A HP bejelentette, hogy rendkívüli intézkedések sorát vezeti be, amelyekkel globális partnerhálózatát segíti a koronavírus miatt kialakult működési- és pénzügyi nehézségek leküzdésében. A végfelhasználók számára biztosított széleskörű finanszírozási- és lízingmegoldások mellett a HP rövidtávú piac- és országspecifikus ösztönzőket kínál értékesítő partnereinek. Az egyes intézkedések országtól függően különböző formában valósulnak majd meg és a partnerektől is függ azok sikeressége. 

A HP ezek mellett kiszámíthatóbb, egységes díjazású ösztönzőprogramot és lazább kompenzációs modelleket vezet be, amelyekkel a partnerek számára rugalmasabb működést biztosít és meghosszabbítja a teljesítési igazolások és különböző riportok beérkezési határidejét. A változások részleteit a HP helyi csapatai egyeztetik az értékesítő partnerekkel.

 

„Nemzetközi vállalatként pontosan értjük a globális tervezés és helyi szintű megvalósítás elvét. Az egységes intézkedések helyett ezért országonként egyedi, az ottani helyzetre és a piacra minden szempontból reflektáló megoldásokat vezetünk be – mondta el Christoph Schell, a HP Kereskedelmi igazgatója. – A vállalat felépítése biztosítja az üzleti működés folytonosságát még a mostani, kihívásokkal teli időszakban is és abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy felajánlhatjuk a segítségünket a nehéz helyzetben lévő partnereinknek.”     

 

HP Integrated Financial Solutions a végfelhasználók számára

Elismert pénzügyi partnereivel a HP Integrated Financial Solutions csoportja számos pénzügyi és eszközéletciklusra vonatkozó lehetőséget kínál. Az ügyfeleknek lehetőségük van késleltetett és csökkentett fizetésre 2021-ig, rövidtávú eszközbérlésre és készpénzhez juthatnak a saját eszközeik eladásán és a kedvezményes visszabérlésén keresztül.

 

A minősített ügyfelek már meglévő, saját munkahelyi eszközeiket finanszírozási megoldások részeként használhatják vagy az azonnal szükséges technológiát beszerezhetik 2020-ra kedvezményes részletfizetési feltételekkel, hogy csökkentsék a rövid távú cash flow terhelést. Az ügyfelek élhetnek a HP késleltetett fizetési struktúrája által biztosított előnyökkel vagy csatlakozhatnak a PC-kölcsönzési programhoz, amelyben 12 hónapos időtartamra bérelhetek eszközöket. Az egyéves szerződés lejártával a berendezések bérlete meghosszabbítható, továbbiakkal bővíthető vagy meg is vásárolhatók.     

 

Ingyenes virtuális kiberbiztonsági tanácsadás

A HP mindent megtesz azért, hogy csökkentse az otthoni munka és tanulás kiberbiztonsági kockázatát, ezért jótékonysági biztonsági kampányt indít. A HP szakértői online tippekkel és tanácsokkal, valamint ingyenes webináriumokkal segítik a felhasználókat a biztonságos otthoni munkaállomás felállításában. 

 

A felhasználókat a webes, e-mailes és dokumentumalapú fenyegetésektől védő HP Sure Click Pro szolgáltatás 2020 szeptember 30-ig ingyenesen érhető el. A szolgáltatás további funkciókkal egészíti ki a HP Sure Click megoldást, mint például a Word és Excel fájlok izolált környezetben történő szerkesztése. A kiegészítő a HP és más gyártók Windows 10 operációs rendszert futtató eszközein érhető el. További részletek a HP.com Security Solutions oldalon találhatók.

 

“A koronavírus miatt megváltozott helyzetben ezek a biztonsági megoldások a lehető legjobbkor válnak elérhetővé – mondta el Patrick Moorhead a Moor Insight & Strategy munkatársa. – Talán még soha nem dolgozott ennyi ember otthonról, mint most, az általuk használt eszközök biztonságát pedig továbbra is olyan szinten kell megoldani, mint az irodai környezetben. Amikor visszatérhetünk a normális kerékvágásba, további növekedést láthatunk majd a munkaerő mobilitásában.”

 

Virtuális tréninganyagok és tudástár

A HP University széleskörű tematikát felölelő online képzési anyagai a sales, a terméktámogatás vagy a vezető iparági szabványok használatáról hozzásegíthetik a partnereket a bevétel optimalizálás és a fenntartható üzletvitelhez szükséges tudáshoz. A személyre szabott digitális tananyagokból mindenki összeállíthatja a céljainak leginkább megfelelő képzéseket. 

 

A HP a 2020-as pénzügyi év végéig (2020. október 31-ig) minden eseményt az online térbe helyezett át, hogy biztosítsa a hiteles hírek és információk áramlását, valamint a kapcsolattartás lehetőségét a belső és külső szereplők között. Emellett a vállalat ügyfélszolgálata egy széles körben elérhető online platformon keresztül áll a felhasználók rendelkezésére az irodai nyomtatással, a biztonsági kérdésekkel, a mobilitási megoldásokkal és a HP szolgáltatásokkal kapcsolatban.

 

Kibővített 24/7 ügyfélszolgálat

A megnövekedett ügyfélszolgálati igényekre reagálva a HP folyamatosan képzi munkatársait az újabb feladatok ellátására, biztosítja számukra az otthoni munkavégzés feltételeit, és támogatja a chat, a közösségi média és a web alapú segítségnyújtást. A felhasználók felkereshetik a nonstop elérhető 24/7 Virtual Agent szolgáltatást, valamint a koronavírussal kapcsolatos információkról tájékoztatás nyújtó globális ügyfélszolgálat oldalát is. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Erősödik a GuideVision európai és hazai ügyfélportfóliója

A GuideVision cseh központú európai vállalat 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemeltnek számít a IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kiemelkedik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. 

2021. november 27. 17:59

Új okosórát hoz a magyar piacra a HUAWEI

Klasszikus karórákra emlékeztető dizájnnal, nagyobb kijelzővel, vékonyabb készülékházzal, forgatható koronával és még strapabíróbb borítással ékezik Magyarországra a Watch GT 3. A HUAWEI legújabb, valódi stílusikon okosórájának előlapja rozsdamentes acélból, hátlapja polimer szálas kompozit anyagból készült, ami egyrészt ellenállóbbá teszi a környezeti behatásokkal szemben, másrészt igazán egyedi és különleges stílus-kiegészítővé válik a csuklón. És emellett akár két hétig is bírja egyetlen feltöltéssel. 

2021. november 27. 16:22

Csúcsvezetők a nappaliban

Napról napra változó piaci környezet, távmunka, széteső csapatok és hektikus üzletmenet – az elmúlt két évben lassan hozzászokhattak a vezetők a koronavírussal érkező bizonytalansághoz és a folyamatos újratervezéshez, most viszont ideje a jövőre koncentrálni. Míg a 2020-as Strech konferencia a COVID-válság által felvetett akut problémákkal és gyakorlati tippekkel várta a felső vezetőket és menedzsereket, idén már a hosszabb távú stratégiák, a válságálló és tartós sikert hozó megoldások kerülnek a nemzetközi menedzsment konferencia fókuszába december 7. és 9. között. A szervezők többek között a Morgan Stanley és a Prezi világhírű szakembereivel, sőt, a magyar férfi vízilabda válogatottat sikerre vezető Kemény Dénessel keresik a választ a kérdésre: mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

2021. november 27. 14:55

Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) meghirdette a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására felhívó pályázatát, amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről, megalapozza azt a stratégiát és kijelölje azokat az irányokat, amelyek a hazai kereskedelem digitális felzárkóztatását célozzák. A DKSZ alapító partnerei között van az Adevinta Hungary, a Google, az IVSZ, a DHL, a Mastercard, a Growww Digital és a Webshippy. A szövetség létrehozásának célja a magyar digitális kereskedelem helyzetének előmozdítása, ezt a munkát segíti a tervezett kutatás. 

2021. november 27. 13:11

A hibrid munkavégzés javított a belső kommunikáción és az IT megítélésén a Groupamánál

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is látszik, hogy az e-mail levelezés több mint felére, esett vissza a cégnél, mondta el Farkas László, a Groupama IT üzemeltetési vezetője. Vezetőként azonban nem pusztán az infrastrukturális feltételek meglétére kell odafigyelnie, hanem arra is, hogy a távoli munkavégzés körülményei között a munkatársak ne érezzék elszigetelve magukat.

2021. november 27. 11:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12