Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak
Ingyenesen hívható zöld számon várják a szakemberek azon Szegeden dolgozó egészségügyi dolgozók megkeresését, akik úgy érzik, lelki támogatásra van szükségük. A ’Segítők’ nevű önkéntes csoport szakemberei a 06-80-620-008-as számon fogadják a hívásokat, amelynek hátterét technikai és műszaki hozzájárulásként a Telenor biztosítja.
Számos egészségügyi dolgozó hónapok óta, szünet nélkül dolgozik a frontvonalon, napi szinten kitéve magukat nem csupán a vírus okozta veszélynek, de az azzal járó komoly lelki megterhelésnek is. Sürgősségi osztályokon, fertőző osztályon dolgozó orvosok, ápolók, nővérek, beteghordók, és a Szegeden és környékén dolgozó háziorvosok. Egészségügyi dolgozók, akik másoknak segítenek. De őket ki támogatja?
A ’Segítők’ önkéntes csoportjának szakemberei közül néhányan a Szegedi Tudományegyetemről, mások Budapestről és Szolnokról kapcsolódtak be. Az általuk alkotott lelkes közösség annak érdekében fogott össze, hogy kapaszkodót nyújtsanak azon egészségügyi dolgozóknak, akik úgy érzik, lelki támogatásra van szükségük a jelenlegi helyzetben. Az összefogást kezdeményező szakemberek ugyanis nagyon sok megkeresést kaptak az elmúlt időszakban, és szerettek volna a maguk módján segíteni. Abban tudnak támogatást nyújtani, hogy meghallgatják azokat, akik hozzájuk fordulnak, mert úgy gondolják, hogy van olyan élethelyzet, amikor egy támogató beszélgetés segíthet tovább lépni. A kezdeményezés mögé a Szegeden munkáltatóként is jelenlévő Telenor állt, díjmentesen biztosítva a zöld szám műszaki és technikai hátterét.
A szakemberek ingyenesen hívható segélyvonalat indítottak, amely hétköznapokon 14-22 óráig érhető el.
A 06-80-620-008-as zöld számon fogadja a 11 szakember a szegedi frontvonalbeli egészségügyi dolgozók hívásait.
Kapcsolódó cikkek
- Sport és egészség Androiddal
- A turizmus újraindulására vírusmentes tisztasági protokollal állnak készen a különjárati buszok
- Bárki küldhet kávét a kórházakban robotoló hőseinknek
- Telefonunkban tárolhatjuk hiteles koronavírustesztünket egy magyar fejlesztésnek köszönhetően
- A biztosítók előtt álló három legnagyobb kihívás
- Digitális átállásból jól vizsgáztak a diákok
- A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem
- Mit csinálunk a karantén alatt
- Ezek a stabil és fejlődő iparágak a járványhelyzetben
- Újfajta koronavírus-tesztelés egy magyar diagnosztikai vállalkozástól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar startup fejlesztését integrálják az SAP bérszámfejtési szoftvereibe
A Salarify mögött álló magyarországi Swipe Technologies Kft. bejelentette együttműködését az SAP Hungary Kft-vel. Ennek révén munkavállalói juttatások digitális adminisztrációját és a jövedelmek rugalmas kifizetését tudja kínálni az SAP a bérszámfejtési rendszereit használó ügyfeleinek Európa-szerte.
Új lehetőségeket teremt Magyarországon az Exadel
Egy nagyvállalat biztonsága ötvözve egy startup vállalkozás rugalmasságával – ez az Exadel filozófiája. Az informatikai cég alig hat hónappal ezelőtt nyitotta meg budapesti irodáját, a következő másfél évben pedig több mint 100 szakember felvételét tervezi.