Ezreknek segített a veszélyhelyzetben a HungaroControl

forrás: Prím Online, 2020. június 22. 16:33

A hazai légiforgalmi szolgálat számára az élet szinte minden területén elsődleges a biztonság. Mindez jól tükröződik a társadalmi felelősségvállalásában is, aminek egyik lényegi eleme a kiszolgáltatott helyzetben lévő emberek megsegítése. A HungaroControl a koronavírus-járvány idején féltucat szociális és egészségügyi intézményt támogatott, ezáltal több ezer ember élethelyzetének javításához járult hozzá.

A HungaroControl tartósélelmiszer-adományát a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet az öt általa működtetett magyarországi családok átmeneti otthona között osztotta szét. Ezekben a 40 fős intézményekben a lakhatásukat elvesztett vagy bántalmazás elől menekült, jellemzően kisgyermekes családok élnek. Mivel a veszélyhelyzet idejére itt is szigorú látogatási és kijárási tilalmat vezettek be, a családok teljes körű ellátását az elmúlt hónapokban a segélyszervezet oldotta meg. A léginavigációs társaság adománya ehhez nyújtott nagy segítséget.

 

 

A karanténszerű működés idején sem engedtük el a rászorulók kezét. Csak a segélyszervezet munkatársai hagyhatták el a központot, az otthonokban élő családok teljes körű ellátását nekünk kellett megoldanunk, ami jelentős költségekkel járt. Szervezetünknek több állandó támogatója is van, ám a mostani extra adományok nélkül nem tudtuk volna átvészelni ezt a mindannyiunk számára nehéz időszakot" – mondta Gáncs Kristóf, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója.

 

Szintén a bántalmazott vagy mélyszegénységben élő gyermekeknek igyekszik hosszú távú segítséget nyújtani az Age of Hope Gyermekvédelmi Alapítvány, amelynek munkatársai már a járvány előtt is rendszeresen szállítottak nehéz helyzetű családoknak higiéniai termékeket, tartós élelmiszereket, édességeket és játékokat.

 

„A koronavírus járvány miatti veszélyhelyzet kihirdetése óta rengeteg adományt kaptunk, amelyet rászoruló családoknak juttattunk el Magyarország minden részén” – nyilatkozta Tóth Ákos, az alapítvány vezetője. Hozzátette: „a HungaroControl felajánlása 250 családnak segített. Az adomány 70%-a szegregátumokban élő halmozottan hátrányos helyzetű családokhoz került, a maradék 30% pedig gyermekvédelmi intézményekhez, átmeneti otthonokba.” 

 

 

A HungaroControl 2640 adag étellel támogatta a Rókus Kórház dolgozóit

A magyar légiforgalmi szolgálat az Etesd a dokit kezdeményezés keretében a Rókus Kórház dolgozóit segítette meleg ebéddel, ezzel támogatva egyúttal azokat a szakácsokat, valamint az alapanyagokat biztosító kis- és őstermelőket is, akik ugyancsak részt vesznek az akcióban.

 

„A HungaroControl és az Etesd a dokit együttműködése nagyon eredményes volt. A társaság segítsége több héten keresztül tette lehetővé a COVID-19 ellátásban tevékenykedő egészségügyi dolgozók munkájának támogatását. A kezdeményezés keretében összesen 2640 adag étel jutott el a Rókus Kórház dolgozóihoz”  – fejtette ki Pancsovay Zita ügyvezető.

 

A HungaroControl március vége és április közepe között meleg ebéddel járult hozzá a 18. kerületi Gyöngyvirág Gyermekotthonban élő 29 gyermek és 11 nevelőjük ellátásához is. Az otthon lakói ugyanis a rendkívüli helyzetben szintén nem hagyhatták el az intézményt, és látogatókat sem fogadhattak.

 

 

Megérkezett az ebéd a Gyöngyvirág Gyermekotthonba

A vállalat áprilisban csatlakozott az Adománytaxi nonprofit szervezet Maszkot a frontra kezdeményezéséhez. Így a szervezet a HungaroControlnak is köszönhetően az egészségügyi, szociális és szolgáltatóiparban dolgozók részére olyan maszkokat adott át, amiket otthonról dolgozó varrónők készítettek.

 

A légiforgalmi szolgálat emellett részt vett a Budapest Bike Maffia Vitaminkommandó projektjében, amelynek keretében szintén tartós élelmiszereket juttatott el a rászorulókhoz. A programban dolgozók az adományokat egyrészt hajléktalanoknak, másrészt olyan szociális intézményekbe szállították el, ahol többnyire idős és/vagy legyengült immunrendszerű emberek élnek.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak

Az üzletág eladása lehetővé teszi, hogy az ABB a kulcsfontosságú piaci trendekre és vevői igényekre, így a közlekedés és az ipar villamosítására, az automatizált gyártásra, a digitális megoldásokra, valamint magasabb szintű, fenntarthatóbb termelékenységre koncentráljon. 

2020. július 4. 18:09

A kisvállalkozásoknak is egyre biztonságosabb a felhő

A hálózati kommunikációs gyártó Zyxel bejelentette a Nebula Felhő Hálózati Megoldás legújabb frissítését. A tajvani központú vállalat ezzel az iparágban elsőként DPPSK funkciót kínál a biztonságosabb vezeték nélküli hálózatokhoz a KKV-k számára, akik így felhőből vezérelhető hálózati szolgáltatásokat is képesek nyújtani a Nebulán keresztül.

2020. július 4. 16:14

Új Webex fejlesztésekkel támogatja a Cisco a távmunkát és a visszatérést az irodákba

A távoli munkavégzést támogató biztonságos együttműködési megoldások az elmúlt időszakban kiemelten fontossá váltak – nemcsak az IT-vezetők számára. A Cisco piacvezető együttműködési megoldása, a Webex idén áprilisban félmilliárd bejelentkezést regisztrált, a résztvevők pedig összesen 25 milliárd percet töltöttek a platformon. Ez a megszokott forgalom háromszorosa volt. 

2020. július 4. 14:25

20%-kal nőtt a televíziók átlagos képátmérője az elmúlt öt évben

A háztartásokban világszerte egyre nagyobb televíziók jelennek meg, az átlagos méret az elmúlt öt évben 40-ről közel 48 colosra nőtt* , ez pedig a magyar otthonokban is meglátszik. Legyen szó régi eszközök cseréjéről, az első okostévéről, vagy a család harmadik készülékéről, a hazai felhasználók 73 százaléka számára fontos a képátmérő egy új tévé vásárlásakor, így a használatban lévő készülékek több mint egy harmada 43 colosnál is nagyobb, négyötöde pedig 5 évnél fiatalabb. 

2020. július 4. 11:48

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

2020. július 4. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás