Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 9. 10:10

Mérföldkőhöz ért az LG Electronics (LG) prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrénycsaládja: 2016-os bemutatása óta a gyártó világszerte több mint egymillió példányt adott el a termékekből. Az LG nagykapacitású hűtőszekrényei immár közel 150 országban, hat kontinensen kaphatók, naponta pedig átlagosan több mint 700 darab talál gazdára.

Az LG prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrényei tökéletes egyensúlyt képviselnek forma és funkció között. A készülékek elegáns megjelenése és praktikus funkciói a világ legrangosabb formatervezési versenyein — Red Dot Design Awards, iF Design Awards — érdemeltek díjat.

 

 

 

Az LG InstaView név a hűtőszekrénycsalád üvegpaneljére utal, amely két gyors kopogásra átlátszó ablakká változik. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók az ajtó kinyitása, azaz a hideg levegő kiengedése nélkül megnézzék, mi van a hűtő belsejében. Az InstaView megoldáson felül a Door-in-Door, azaz “ajtó az ajtóban” kialakítás könnyű hozzáférést biztosít kedvenc italainkhoz és ételeinkhez. Mivel az ajtóban tartott termékek eléréséhez csak egy kisebb ajtót kell kinyitnunk, akár 41 százalékkal csökkenhet az ajtó kinyitásakor jelentkező hideglevegő-veszteség.*

 

Az InstaView megoldás iránti növekvő igényeket látva az LG hűtőszekrény-portfóliójának több modelljébe, többek között a négyajtós és Side-by-Side készülékekbe is beépítette ezt a nem csupán kényelmi funkciót. A népszerű InstaView technológia ráadásul már olyan egyéb LG eszközökben is megtalálható, mint az LG SIGNATURE borhűtő vagy a ThinQ háztartásigép-portfólió.

 

 

 

Az LG folyamatosan azon dolgozik, hogy termékeibe a vásárlók számára valóban hasznos, hozzáadott értéket képviselő funkciók kerüljenek - éppen ezért jöhetett létre számos olyan technológiai megoldás, amely hatékonyabbá és kényelmesebbé teszi a konyhai feladatokat. 

 

_______________ 

* Az Intertek tesztje alapján (SX5534WB, GR-S632GLRC, és LFX31945ST/02modellek), az LG saját tesztelési módszerével összhangban. A tesztek a levegő cserélődésének százalékos rátáját vizsgálták a hűtőszekrények Door-in-Door ajtajának és normál ajtajának 10 másodperces kinyitását összehasonlítva. Az eredmények modelltípustól és az ajtónyitás időtartamától függően változhatnak.

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hazánkba is megérkezett az LG legújabb fülhallgatója

Immár Magyarországon is kapható az LG Electronics (LG) teljes mértékben vezeték nélküli fülhallgató-családjának legújabb tagja, az LG TONE Free FP8, amely ideális választást jelent az aktív, energikus életmódot folytatók számára. Az új modell még kényelmesebb fülbe illeszkedést, még fejlettebb Meridian-hangzást, erőteljes aktív zajszűrést és a higiénikus használatot garantáló UVnano baktériumölő hatású*  töltőtokot kínál.

2021. október 20. 11:18

Hegymászók Casio G-Shock karórákkal mentek a világ egyik legmagasabb hegyére

Klein Dávid és Suhajda Szilárd az idei évben a világ hetedik legmagasabb hegyének, a Dhaulagirinek a csúcsmászását tűzték ki célul. A 8167 méter magas hegy Nepál középső, északi részén fekszik a Himalájában. A két magyar hegymászó ezúttal is két darab Casio G-Shock Rangeman típusú karórával vágott neki az expedíciónak. A csúcs meghódítása végül nem sikerült a kíméletlen időjárási körülmények miatt. „Az órák elválaszthatatlan társaink voltak a hajnali ébresztőtől, a nehezen megszerzett métereken át a tábor azonosításáig, elfoglalásáig, megjelöléséig” – jegyezte meg Suhajda Szilárd. 

2021. október 14. 15:38

Egyedi módon mutatják be a Samsung innovatív ökoszisztémáját

A Samsung Life Unstoppable 2021 online esemény idei, egyedi és szórakoztató kisfilmjével, amely a Meglepetések házában vezeti körbe a nézőket, új szintre emeli a virtuális bemutatókat. A Life Unstoppable sorozat 2021-es része a történetmesélés új korszakát hozza el, melynek minden részébe beleszövi a Samsung innovatív ökoszisztémáját. 

2021. október 13. 15:40

Okosszemüveget dobott piacra a Facebook és a Ray-Ban

Fotót készít, videózni képes, podcastot hallgathatunk vele, és még mobilhívásainkat is fogadhatjuk. Itt az első, hétköznapi kinézetű okosszemüveg.

2021. október 12. 20:07

A Sony új funkciókkal bővíti BRAVIA XR televízióit

A Sony elindítja „Perfect for PlayStation5” kampányát azon BRAVIA XR tévékészülékeknél, amelyeket kifejezetten úgy terveztek, hogy tökéletesen működjenek a PlayStation 5 (PS5) játékkonzol rendszerével, fantasztikus játékélményt nyújtsanak, magával ragadó képpel és hangzással.

2021. október 10. 14:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20