Termékcsomagokkal segítik a Horeca-szereplőket

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 19. 18:56

Éttermeket, kávézókat és szállodákat segít ismert márkák által felajánlott termékcsomagokkal a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata. Az augusztus folyamán zajló program keretében az összeállított csomagokat Pest megyei vendéglátó-egységeknek és hoteleknek juttatják el, ehhez kapcsolódóan pedig kommunikációs tevékenységgel is támogatják az érintett szereplőket. A cél a koronavírus és a nyomában jelentkező turisztikai visszaesés hatásainak enyhítése.

Horeca támogató projektet indít a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata, hogy segítse a koronavírus járvány és az ennek nyomában jelentkező visszaesés miatt nehéz helyzetbe kerülő vendéglátókat és szállásadó szereplőket. A programban a Magyar Marketing Szövetség, valamint annak Horeca és Event tagozatának tagjai vesznek részt. A kezdeményezésben olyan jól ismert márkák vállaltak részt, mint az Alpro, a Heineken, a Kotányi, Nestlé, a Pek-Snack, a Pepsi, a Szentkirályi és a Theodora ásványvizek, a Viwa, valamint a csomagok összeállítása és kiszállítása révén a METRO áruházlánc. A project szervezését szintén az MMSZ és a tagozat tagjai, a www.menteshelyek.hu csapata végezte, a project kommunikációját a KNK PR segíti, a project szakmai támogatója a Trade magazin.

 

Termékek és kommunikáció

Az egyes márkák termékeiből összeállított csomagokat a programhoz kapcsolódó METRO áruházlánc Pest megyei Horeca egységeknek juttatja el. A megcélzott támogatandó szereplők a Covid által legérintettebb területeken működő fővárosi és Pest megyei kávézók, cukrászdák, szállodák és „kantinok”. Minden kategóriából 20-20 egységet támogatnak a projekt során a csomagokkal. A program augusztus során zajlik, vagyis a hónap végéig a támogatott éttermek, kávézók és hotelek megkapják a csomagot.

 

Nehezített pályán

„A jelenlegi helyzetben a Horeca egységek támogatása fontosabb, mint valaha. Most azért fogtunk össze, hogy ne maradjon el a nyár, akkor sem, ha kevesebb a turista, így ezzel a csomaggal szeretnénk hozzájárulni a Covid kihívásainak csökkentéséhez” – mondta el a kezdeményezésről Bódi Krisztina a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozatának vezetője, hozzátette: „a hazai Horeca ágazat régóta kiváló munkát végez, amelyet az elmúlt hónapokban sajnos rendkívüli mértékben megnehezített a koronavírus-helyzet. A gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó szektor megsegítése szakmai és erkölcsi kötelességünk.”

 

Hiánypótló kezdeményezés 

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Horeca és Event tagozata a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatására jött létre februárban, szándékai szerint összefogva a vendéglátásban és szálloda- valamint a rendezvényiparban működő vállalkozásokat.

 

A turizmus a nemzetgazdaság egyik legnagyobb szektora, amelynek a – koronavírus megjelenéséig - jelentős és kedvező hatása volt a magyar gazdaságra is. A GDP-ben való részesedése a közvetlen és közvetett (multiplikátor) hatással együtt mintegy 10 százalékot tesz ki, és közel 500 ezer embernek ad munkát. A szektor ráadásul évek óta növekedést élt meg, tavaly novemberben a vendégéjszakák száma éves alapon 4,8 százalékkal, az árbevétel 10 százalékkal nőtt a kereskedelmi szálláshelyeken. Az ehhez kapcsolódó Horeca szektor szintén fejlődésen ment keresztül, ugyanakkor ezt nem követte a szegmens aktív kommunikációja. Az idén létrejött Horeca és event tagozat ezen kíván javítani munkájával, amelynek különleges jelentősége van a mostani helyzetben.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Növekvő árbevétel, pozitív féléves eredmény

Mivel a Delta Technologies Nyrt. üzleti éve eltér a naptáritól, ezért március végével már az első üzleti félév számairól tud közzétenni gyorsjelentést. Ez persze nem jelenti azt, hogy a kor kihívásaival ne kellene szembesülnie az immár a BUX-ban is jegyzett rendszerintegrátor informatikai társaságának. Mindazonáltal ilyen piaci körülmények között is tisztes helytállást tudott felmutatni: az egy évvel korábbi időszakhoz képest 71,5%-kal növekvő bevételről, és a korábban 300 milliót is meghaladó veszteséggel szemben 18,8 millió forintos nettó profitról számolt be a Delta Technologies.

2023. április 1. 17:48

K&H: Kate ellenáll a hódolók ostromának

Egyre többen veszik igénybe Kate, a K&H személyes digitális asszisztensének segítségét. Bár vannak, akik bolondoznak Kate-tel, őt ez sem zavarja: kedvesen kitér az oda nem illő kérdések elől. Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője szerint a mesterséges intelligencián alapuló személyes digitális asszisztens bevált, az ügyfelek megszerették, és Kate is minden nap tanul tőlük valamit.

2023. április 1. 16:20

Okosotthon: megoldás az energiatakarékosság és a kényelem jegyében

Alighogy hozzászoktunk az okoseszközök használatához, máris beszivárgott a mindennapokba az okosotthon kifejezés is. Kovács István Péter, az A1 Solar műszaki vezetője válaszolt azokra a kérdésekre, hogy hogyan kapcsolható össze az okosotthon funkciók használata az energiatakarékosságos szándékkal és miért érdemes intelligens és integrált megoldásokban gondolkozni azoknak, akik napelemes rendszeren keresztül termelik – vagy tervezik megtermelni – a villamosenergiát.

2023. április 1. 13:44

Innovatív Járműtechnológiák Kompetencia Központot adtak át Budapesten

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Karán átadták a Bosch innovációs ökoszisztémájának részét képező Innovatív Járműtechnológiák Kompetencia Központot. Az új központ eszközei és szimulációs rendszerei egyedülállóak a hazai műszaki felsőoktatásban. Segítségükkel a hallgatók az elmélet mellett naprakész gyakorlati tudásra tehetnek szert, illeszkedve a hazai és nemzetközi iparági trendekhez, igényekhez. A Műegyetem kampuszán megvalósult fejlesztés – a BME KJK képzéseihez kapcsolódóan – évente 60-80 egyetemi hallgató mellett a kar oktatói számára is korszerű teret biztosít szakmai munkájuk támogatásához.

2023. április 1. 11:53

Az Animatiqua újabb időutazásra hív – most a múlt helyett a jövőbe!

A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig az Midjourney program alkotta meg. Humán oldalról Kondacs András, az Eltűnt Budapest youtube-sorozattal ismertté vált Animatiqua vezetője inspirálta a szokatlan fejlesztési folyamatot. Megrázó – de tulajdonképpen lehetséges – jövőkép rajzolódik ki a háborús sci-fi-ben, ahol az elszabadult Mesterséges Intelligencia a platóni állam-modellel randevúzik. Ez lenne a holnap Budapestje?

2023. április 1. 10:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok

2023. március 27. 12:43

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08