Termékcsomagokkal segítik a Horeca-szereplőket

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 19. 18:56

Éttermeket, kávézókat és szállodákat segít ismert márkák által felajánlott termékcsomagokkal a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata. Az augusztus folyamán zajló program keretében az összeállított csomagokat Pest megyei vendéglátó-egységeknek és hoteleknek juttatják el, ehhez kapcsolódóan pedig kommunikációs tevékenységgel is támogatják az érintett szereplőket. A cél a koronavírus és a nyomában jelentkező turisztikai visszaesés hatásainak enyhítése.

Horeca támogató projektet indít a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata, hogy segítse a koronavírus járvány és az ennek nyomában jelentkező visszaesés miatt nehéz helyzetbe kerülő vendéglátókat és szállásadó szereplőket. A programban a Magyar Marketing Szövetség, valamint annak Horeca és Event tagozatának tagjai vesznek részt. A kezdeményezésben olyan jól ismert márkák vállaltak részt, mint az Alpro, a Heineken, a Kotányi, Nestlé, a Pek-Snack, a Pepsi, a Szentkirályi és a Theodora ásványvizek, a Viwa, valamint a csomagok összeállítása és kiszállítása révén a METRO áruházlánc. A project szervezését szintén az MMSZ és a tagozat tagjai, a www.menteshelyek.hu csapata végezte, a project kommunikációját a KNK PR segíti, a project szakmai támogatója a Trade magazin.

 

Termékek és kommunikáció

Az egyes márkák termékeiből összeállított csomagokat a programhoz kapcsolódó METRO áruházlánc Pest megyei Horeca egységeknek juttatja el. A megcélzott támogatandó szereplők a Covid által legérintettebb területeken működő fővárosi és Pest megyei kávézók, cukrászdák, szállodák és „kantinok”. Minden kategóriából 20-20 egységet támogatnak a projekt során a csomagokkal. A program augusztus során zajlik, vagyis a hónap végéig a támogatott éttermek, kávézók és hotelek megkapják a csomagot.

 

Nehezített pályán

„A jelenlegi helyzetben a Horeca egységek támogatása fontosabb, mint valaha. Most azért fogtunk össze, hogy ne maradjon el a nyár, akkor sem, ha kevesebb a turista, így ezzel a csomaggal szeretnénk hozzájárulni a Covid kihívásainak csökkentéséhez” – mondta el a kezdeményezésről Bódi Krisztina a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozatának vezetője, hozzátette: „a hazai Horeca ágazat régóta kiváló munkát végez, amelyet az elmúlt hónapokban sajnos rendkívüli mértékben megnehezített a koronavírus-helyzet. A gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó szektor megsegítése szakmai és erkölcsi kötelességünk.”

 

Hiánypótló kezdeményezés 

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Horeca és Event tagozata a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatására jött létre februárban, szándékai szerint összefogva a vendéglátásban és szálloda- valamint a rendezvényiparban működő vállalkozásokat.

 

A turizmus a nemzetgazdaság egyik legnagyobb szektora, amelynek a – koronavírus megjelenéséig - jelentős és kedvező hatása volt a magyar gazdaságra is. A GDP-ben való részesedése a közvetlen és közvetett (multiplikátor) hatással együtt mintegy 10 százalékot tesz ki, és közel 500 ezer embernek ad munkát. A szektor ráadásul évek óta növekedést élt meg, tavaly novemberben a vendégéjszakák száma éves alapon 4,8 százalékkal, az árbevétel 10 százalékkal nőtt a kereskedelmi szálláshelyeken. Az ehhez kapcsolódó Horeca szektor szintén fejlődésen ment keresztül, ugyanakkor ezt nem követte a szegmens aktív kommunikációja. Az idén létrejött Horeca és event tagozat ezen kíván javítani munkájával, amelynek különleges jelentősége van a mostani helyzetben.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

XPLORA eSIM okosóra megoldás gyermekeknek

Az első út egyedül, mégis szülői felügyelettel és az első önálló lépések a digitális világban – mindezt együtt nyújtja a Telekom kínálatában elérhető XPLORA okosóra. Hanghívás, illetve fogadás, GPS-nyomkövetés egy okostelefonos alkalmazás és egy vagány, kamerás okosóra segítségével, hogy a szülők jogos biztonságigénye ne korlátozza a gyerekeket a világ felfedezésében, valamint az élmények megosztásában.  

2020. november 25. 14:56

Újabb hazai egyetemmel bővíti oktatási együttműködéseit a Huawei

Közös, akkreditált, infokommunikációs és távközlési kurzusok indításáról írt alá megállapodást az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies Hungary. Az új együttműködés része az egyetem és a világ egyik legnagyobb technológiai cége között 2018 óta fennálló stratégiai megállapodásnak. 

2020. november 25. 13:34

A Check Point Software cyber-biztonsági előjelzései 2021-re

Még több COVID-19 támadás, kártékony programok és cyber-konfliktusok, az 5G és az IoT terjedésével kapcsolatos új veszélyek – a következő 12 hónapban ezek vezetik a szervezetek biztonsági programjának toplistáját.

2020. november 25. 12:10

November 30-tól kapható Magyarországon a Huawei Mate 40 Pro

November végétől – néhány Európai ország mellett – Magyarországon is kapható lesz limitált darabszámban a Huawei októberben bemutatott csúcskészüléke, a Huawei Mate 40 Pro. A vállalat aktuális zászlóshajó készülékét a világon elsőként egy 5 nanométeres technológiára épülő, egylapkás 5G chip hajtja. A Mate 40 Pro kiemelkedő kamerarendszerét pedig bemutatását követően a független nemzetközi portál, a DxOmark a piacon elérhető termékek közül a legjobbnak értékelte. A készülék november 30-tól limitált számban a nagyobb Telekom üzletekben, valamint a Huawei Pop-Up Store Arena Mallban érhető el 449.990 forintos ajánlott bruttó fogyasztói áron fekete és ezüst színekben.

2020. november 25. 10:56

Egységes automatizációval állhat talpra az ipar

Évente mintegy 20-30 milliárd dollárt költenek az ipari felhasználók az automatizációs rendszereik szervizelésére, karbantartására, azonban ennek az összegnek a túlnyomó többsége megtakarítható lenne, ha egységes automatizálási megoldásokat alkalmaznának – állapítja meg az ARC Advisory Group elemzése. 

2020. november 25. 09:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás