November 6-ig lehet pályázni a Google pénzére
A világ legnagyobb IT-vállalkozása, a Google 10 millió Eurót (~3,6 milliárd forint) ajánlott fel olyan, kifejezetten európai technológiai ötletek, fejlesztések finanszírozására, amelyek segítenek zöldebb pályára állítani a kontinenst. Mivel az Uniónak már régóta működik azonos küldetésű szervezete EIT Climate-KIC néven, kézenfekvő volt a két nagy szervezet együttműködése az Impact Challenge elnevezésű projekt során. A keretre első körben november 6-ig lehet pályázni.
Az EIT Climate-KIC 10 éve működik az európai közösség környezetvédelmi tudás és innovációs klasztereként. Most a tech-céget elsősorban a pályázati rendszer működtetésében segíti, Kirsten Dunlop, az uniós szervezet vezérigazgatója pedig csatlakozik majd a Google képviselőihez a beérkezett pályamunkák elbírálásakor. Mint fogalmazott, az ötleteknek hatásosnak és megvalósíthatónak kell lennie a környezet védelme, rehabilitációja szempontjából, és tekintettel kell lennie a társadalmi igazságosság kérdéseire is.
A vezérigazgató hozzátette: „a felajánlás mellett a Google vállalta, hogy 2030-ra kizárólag karbonsemleges energiát használ majd a működéséhez. Ezzel a lépéssel a Google bebizonyította, hogy mélyen elkötelezett a klíma vészhelyzet megoldása iránt. Hozzájuk hasonlóan az EIT Climate-KIC-nél is hiszünk az emberi találékonyság erejében, és abban, hogy a szükséges mértékű változást csak együtt valósíthatjuk meg. Több mint egy évtizede az a küldetésünk, hogy az innováció révén katalizáljuk a rendszer változását. Hiszünk benne, hogy az Európai közösség erejét és gazdagságát felhasználva kulcslépéseket tehetünk, amelyek segítenek korlátozni a katasztrofális hőmérséklet-emelkedést.”
További információ a pályázatokról a szervezet honlapján található.
Kapcsolódó cikkek
- Ki lesz 2020-ban az „Év Projektmenedzsment Diplomamunkája” pályázat nyertese?
- Interjú az „Év Informatikai Vezetője” díjat elnyert Johancsik Tiborral
- Átadták „Az Erdő álma” pályázat díjait
- Hamarosan újra pályázható a budapesti 98,0 MHz körzeti rádiófrekvencia
- Ilyenek a jövőre felkészült vállalkozások
- Melyik lesz 2020 legjobb gyára?
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Pályázati felhívást hirdetett a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
- Év Informatikai Vezetője díj 2020
- Új, MI-alapú, automatizált rendszer segíti a kkv-k energiahatékonysági beruházásait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
A 30 éves Magyar Marketing Szövetség hosszú idő óta elkötelezett a marketing értékteremtő képességének hirdetése mellett. Nemrég mutatták be a Marketing Indikátor című hiánypótló ágazati tanulmányukat, amellyel megmutatták, hogy mi a szerepe a marketingnek a gazdaság motorizálásában. Most pedig „A Marketing Evangélistái” kezdeményezésük keretében ismert és elismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez és, hogy ők, személy szerint miért hisznek a marketing erejében.
A Maserati MC20-as modelljét választották 2021 legszebb szuperautójának
A Párizsi Nemzetközi Autófesztiválon (Festival Automobile International) a Maserati MC20 modellje nyerte el a 2021 legszebb szuperautójának járó díjat (“most beautiful supercar of the year 2021”). A sportautót tavaly szeptemberben, Modenában, az MMXX nemzetközi autóshow-n mutatta be a gyártó a nagyközönségnek.
Megvan a legfenntarthatóbban működő cégek toplistája
A Schneider Electric végzett az első helyen a legfenntarthatóbban működő nagyvállalatok idei rangsorában. A társaság tovább gyorsítja fenntarthatósági stratégiája megvalósítását, ennek érdekében hat területen 11+1 konkrét célkitűzést fogalmazott meg, amelyeket 2025-ig kíván teljesíteni.
Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját
A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.
Megújult dizájnnal erősítenek a Zyxel hozzáférési pontjai
A megváltozott ügyféligények miatt az NWA1123 hozzáférési pont sorozatának legújabb verziójával a Zyxel egy új, modernebb megjelenést vezet be a piacon.