Vendéglátóhelyeknek előnyös TV szolgáltatást indít a Vodafone
Minden eddiginél korszerűbb, a hazai szálláshelyek igényeire szabott televíziós szolgáltatást indított a Vodafone Magyarország. A jogtiszta tartalmakat biztosító Panzió TV és Hotel TV csomagok keretében az ügyfelek széles műsorkínálatból válogathatnak, és a csatornakiosztást akár szobánként eltérően, az általános vendégigények alapján is összeállíthatják.
A Vodafone 2020 őszén széleskörű és változatos kínálatot hozott létre turisztikai partnerei számára. A korábban Üzleti TV néven ismert szolgáltatásokat a vállalat a Panzió TV konstrukcióba vezette át, a korábban is létező Hotel TV csomagokat pedig kibővítette. A szolgáltató célja, hogy olyan portfóliót hozzon létre, amiben minden szálláshely megtalálja a jellegének, méretének és vendégkörének megfelelő ajánlatokat. Mind a Panzió TV, mind a Hotel TV csomagok akár szobánként eltérően is igénybe vehetők.
Változatos csatornakiosztás
A Panzió TV Small csomagban 41 televízió- és 3 rádiócsatorna, a Medium csomagban pedig 67 televízió- és 3 rádiócsatorna kínálatát élvezhetik az ügyfelek, így a legtöbb vendég az otthon is megszokott tartalomkínálattal találkozhat.
A Hotel TV mini, basic és pro programcsomagjai 8, 45 és 68 televízió- illetve 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, ennek köszönhetően a szállásadó könnyedén vendégei igényeire szabhatja a csatornaválasztékot. A szolgáltatás keretében idegennyelvű csatornák is elérhetők a Hotel TV Külföldi és Hotel TV Külföldi Extra csomagokban, ami előnyös lehet a más országokból érkező vendégeket rendszeresen fogadó szálláshelyek számára.
Szórakozás a szálláshely egész területén
A Vodafone a csoportos televíziózás élményét is biztosítja a vendégek számára: a közösségi terekbe válaszható Hotel TV Public Standard és Pro csomagok 20, illetve 35 televízió- és 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, hogy az aulák, társalgók, bárok vagy szórakoztató helyiségek se maradjanak jogtiszta tartalom nélkül. A Hotel TV szolgáltatások használatához a vállalkozásoknak nem szükséges minden szobában médiaboxokat elhelyezniük, a csatornák optikai vagy mikro kábeleken keresztül jutnak el a megfelelő helyiségekbe.
A hazai szálláshelyeknek szóló ajánlatokról az ügyfelek az alábbi linken tájékozódhatnak.
A Vodafone Magyarország elkötelezett a magyar turisztikai iparág iránt, ezért a vendéglátók digitalizálódását segítő termékek és szolgáltatások bevezetése mellett támogatóként részt vesz a február 1-jén, a FEB1 Backstage néven, online formában megtartott Turizmus Évadnyitó Gálán.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
- Újabb rekordot döntött a mobilinternetezés 2020-ban
- Érkezik a discovery+ előfizetéses streamingszolgáltatása
- A Vodafone kisméretű SIM kártyái tavaly több mint másfél tonna műanyagtól óvták meg a bolygót
- Jövő évtől új csatornákkal jelentkezik a UPC Direct
- A Vodafone és a Delta közösen segíti a vállalkozásokat a technológiai forradalomban
- HD csatornákkal bővült a DIGI kínálata
- Elsöprő sikerrel ért véget a Vodafone Alapítvány virtuális kihívása
- Székesfehérváron is elindította 5G szolgáltatását a Vodafone
- Kisállat-nyomkövetővel készül az ünnepekre a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Teljes évad streamelésére szerződött a Magyar Telekom és a Viasat World
Közép-Kelet-Európában egyidőben, 2021. március 7-én este 21:00-kor startol az Epic Drama legújabb sikervárományos sorozata, a Szingapúri szorítás. A zseniális szereposztású széria alkalmából most először kötött olyan együttműködést a jogtulajdonos Viasat World és a Magyar Telekom, amelynek keretein belül a MoziKlub felhasználói a lineáris premier rajtolásakor már a teljes évadot megtekinthetik.
A Check Point CloudGuard megvédi a hibrid felhőket
A Check Point Software Technologies Ltd., a cyber-biztonsági megoldásokat szállító vállalat ismertette a Forrester Consulting által, független megbízás alapján végzett tanulmányt, mely a vállalat CloudGuard Cloud Network Security megoldásának használatából származó Total Economic Impact (TEI – teljes gazdasági hatás) vizsgálatát foglalta össze. A tanulmány szerint a CloudGuard 3 hónap alatt hozta vissza az elsőkörös befektetést, 3 év alatt pedig 169%-os ROI (befektetés megtérülése) eredményt produkál az alkalmazottak jobb termelékenysége, az alacsonyabb adatszivárgással kapcsolatos költségek, a fejlesztők időmegtakarítása, illetve az alacsonyabb megfeleltetési és audit költségek nyomán.
GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja
Gyökeresen átalakulás várható a divatkereskedelemben, a gyors piaci változások a márkákat és a kiskereskedőket egyaránt érintik. Az online kereskedők helyzeti előnye megkérdőjelezhetetlen, a kereskedelmi láncok több ezer offline üzletet zártak be és jelentős összegeket fektetnek e-kereskedelembe.
A változásban élenjárók fogják meghatározni a jövőt
Az Accenture Technology Vision 2021 jelentése szerint, a technológia létfontosságú szerepet játszik a világjárvány során – támogatja a munkavégzés és az üzletvitel új módjait, a megszokottól eltérő interakciókat és élményeket teremt, valamint a személyes jelenlétet kiváltó online megoldások révén jó hatással van az emberek biztonságára. Ahogy a vállalatok a válság kezelésétől a jövőjük újragondolása felé haladnak, egyre érezhetőbb, hogy a legbátrabb, a leghaladóbb gondolkodású és a változtatásokat a technológia segítségével megvalósító vezetők fogják meghatározni a jövőt – állapította meg az Accenture 21. éves jelentése, amely a vállalatok és az iparágak következő három évét alakító, főbb technológiai trendeket jelzi előre.
Online tanfolyamok, ha érdekel az informatika világa
Továbbra is hatalmas a kereslet az informatikusokra. Az elmúlt évben rendszeresen lehet értesülni a sajtóból, hogy Magyarországon mekkora hiány van az informatikai szakemberekből, még a rendkívüli kereseti lehetőség ellenére is több tízezer képzett fejlesztőt, rendszergazdát is elbírna a piac.