Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek

forrás: Prím Online, 2021. február 16. 14:58

Talán már most is, de a közeljövőben biztosan beszélhetünk az ügyfélszolgálatoknál az ügyfélélmény fontosságáról. A szakemberek predikciói azt vetítik előre, hogy az ügyfélélmény válik az egyik legnagyobb prioritássá, ugyanis ez nem csak a jó megítélést, hanem az ügyfélmegtartást is nagymértékben segíti.

A jövőben az ügyfélszolgálati munkatársak merőben más típusú igények elé lesznek állítva. A repetitív jellegű munkákat a modern technológia elvégzi és számukra sokkal fontosabb és összetettebb feladatok várnak. A front office-ban dolgozók a könnyű IT, FM, HR kérdéseken túl már a szolgáltatás minőségére, és az ügyfélélményre fognak fókuszálni.

 

 

Készen kell állni a felhasználók közötti interakciókra, ahol egymást segítve, kiegészítve kutatják a válaszokat. Óvatosnak kell lenni és folytonos lekövetést igényelnek ezen interakciók, hiszen a felhasználók között akad olyan is, aki tévesen válaszol meg kérdéseket. Összességében a jövő ügyfélszolgálata máshogy fog kinézni, mint ahogy azt mi most látjuk.

 

Amennyiben kíváncsi Ön is, hogy a szakemberek miként is képzelik el a jövő ügyfélszolgálatát, csatlakozzon Ön is az IIR Magyarország által szervezett Digitális Call Center konferencia résztvevői köréhez. A rendezvény részletes programját és előadói körét megtekintheti az alábbi linken.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar startupok jelentkezését is várja Bécs

A Bécsi Gazdasági Ügynökség idén is meghirdette Vienna Startup Package nevű programját, amelynek keretében a kiválasztott startupok egy hónapon át ingyen ismerkedhetnek az osztrák főváros startup ökoszisztémájával, kapcsolatokat építhetnek és üzleti tanácsadáson vehetnek részt. 

2023. február 3. 09:57

Új chatbotjával szabadítja fel a mesterséges intelligencia képességeit a Viber

A Viber AI Chat & Create chatbotja lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kérdéseket tegyenek fel és képeket tervezzenek közvetlenül az alkalmazáson keresztül, a DALL-E és a Davinci mesterséges intelligencia technológiák támogatásával.

2023. február 2. 20:16

A Chameleon Smart Home a BÉT Xtend piac új belépője

2023-ban első alkalommal szólalt meg a Budapesti Értéktőzsde ikonikus csengője – a BÉT a mai napon az okosotthon-rendszerek fejlesztésével foglalkozó, a tavalyi évben Európában és Kanadában is terjeszkedő Chameleon Smart Home Nyrt.-t köszöntötte középvállalati platformján, a BÉT Xtenden. A Chameleon a sikeres tőzsdei bevezetés érdekében a BÉT középvállalati szolgáltatás-palettájának részét képező, európai uniós forrásból megvalósuló Mentor Programhoz is csatlakozott 2022 első felében. Az év második belépését jelző csengetés egyúttal előrejelzi, hogy az Xtend piac tavaly látott, dinamikus növekedése 2023-ban hasonló ütemben folytatódhat.

2023. február 2. 18:33

Egy vállalat ma már nem csak a saját biztonságáért felel

Egyre magasabb a vállalatok digitalizációs fejlettségi szintje, ami egyúttal azt is jelenti, hogy egyre jobban ki vannak téve olyan kiberbiztonsági támadásoknak, amelyek érzékeny adataikat veszélyeztethetik. A technológiai megoldásokat nyújtó cégek már jó ideje foglalkoznak nem csak termékfejlesztéseik, de egész ellátási láncuk kiberbiztonságával, amellyel nem csak saját, de ügyfeleik biztonságát is védik, és jó példával járnak elöl a piacon. 

2023. február 2. 16:57

Novák Péter érkezett a Httpool by Aleph magyarországi csapatának élére

Megerősíti magyarországi csapatát a Httpool by Aleph: Novák Péter country managerként veszi át a hazai leányvállalat vezetését. A média, a digitális marketing, valamint az üzletfejlesztés területén 25 éves iparági tapasztalattal rendelkező szakember a dentsu Hungary vezérigazgatói pozíciójából érkezett. 

2023. február 2. 15:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51

A Bullitt műholdas szolgáltatása lefedettlenség esetén is biztosítja az üzenetküldést

2023. január 9. 15:46