Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
Talán már most is, de a közeljövőben biztosan beszélhetünk az ügyfélszolgálatoknál az ügyfélélmény fontosságáról. A szakemberek predikciói azt vetítik előre, hogy az ügyfélélmény válik az egyik legnagyobb prioritássá, ugyanis ez nem csak a jó megítélést, hanem az ügyfélmegtartást is nagymértékben segíti.
A jövőben az ügyfélszolgálati munkatársak merőben más típusú igények elé lesznek állítva. A repetitív jellegű munkákat a modern technológia elvégzi és számukra sokkal fontosabb és összetettebb feladatok várnak. A front office-ban dolgozók a könnyű IT, FM, HR kérdéseken túl már a szolgáltatás minőségére, és az ügyfélélményre fognak fókuszálni.
Készen kell állni a felhasználók közötti interakciókra, ahol egymást segítve, kiegészítve kutatják a válaszokat. Óvatosnak kell lenni és folytonos lekövetést igényelnek ezen interakciók, hiszen a felhasználók között akad olyan is, aki tévesen válaszol meg kérdéseket. Összességében a jövő ügyfélszolgálata máshogy fog kinézni, mint ahogy azt mi most látjuk.
Amennyiben kíváncsi Ön is, hogy a szakemberek miként is képzelik el a jövő ügyfélszolgálatát, csatlakozzon Ön is az IIR Magyarország által szervezett Digitális Call Center konferencia résztvevői köréhez. A rendezvény részletes programját és előadói körét megtekintheti az alábbi linken.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héten tartják az első magyar okosotthon-konferenciát
- AgiCon All-Stars konferencia
- Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem
- „Rákattant” az Apple a magyar startupra
- Utak és lehetőségek a digitális oktatásban
- Hogyan maradhatnak szerethetők a munkahelyek a járványügyi helyzetben?
- Újraindítás helyett újragondolás
- Internet Hungary 2020: soha nem látott felelősség a telekommunikációs szektoron a COVID válság miatt
- think.BDPST: A technológia a fejlődésünk motorja, de fontos a megfelelő szabályozás is
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tízezer látogató a RETRÓ kiállításon!
A hajdúszoboszlói Bocskai Múzeum RETRÓ kiállítását láthatták az érdeklődők két héten át a debreceni FÓRUM bevásárlóközpontban. A látogatószám azt mutatja, hogy szívesen kalandoztak az érdeklődők az 1970-80-as években. Az idősebbek a gyerekkorukat elevenítették fel, míg a 40 évnél fiatalabbak egy ismeretlen világba csöppentek. Olyan ikonikus tárgyak idézték meg a ’70-80-as évek hangulatát, mint a vonalas telefon, a SOKOL rádió, a trapper farmer, a pille szék vagy épp egy szódás szifon. Tárlatvezetések, múzeumpedagógiai foglalkozások, egy múltidéző kvízjáték és még egy Soltész Rezső élőkoncert is színesítette az amúgy sem unalmas kiállítást.
Így válassza ki a megfelelő vezeték nélküli technológiát
A vezeték nélküli technológia ma már az emberek és a vállalkozások mindennapi életének szerves részét képezi. Csakúgy, mint mondjuk az elektromosság esetében, akkor döbbenünk rá a vezeték nélküli technológia fontosságára, amikor probléma adódik a hálózatunkkal. Éppen ezért most minden eddiginél fontosabb, hogy a szervezetek úgy alakítsák vezeték nélküli megoldásaikat, hogy azok megfeleljenek az üzletük sajátos igényeinek és elvárásainak.
Szoftverfejlesztéssel termelik a pénzt, oktatásba fektetik
Új magyar szoftverfejlesztő céget alapított a Green Fox Academy egykori alapítógárdájának két tagja. A Bobcats Coding szoftverfejlesztési projektekhez ad bérbe az adott területhez leginkább értő szakembereket vagy csapatokat. Az elsősorban nemzetközi piacot célzó cég már meg is kapta első külföldi megbízását, és folyamatosan toborozza a fejlesztőket. Különös vonzerejük, hogy egy jó ügyért is dolgoznak: a mindenkori profit 30%-át egy hazai oktatási alapba fektetik.
Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban. A Covid okozta korlátozások, lezárások kényszerűen megváltoztatták a fogyasztási szokásokat, a személyes vásárlási alkalmak jelentősen visszaestek, egyik napról a másikra megnőtt az igény az online jelenlétre. Mások mellett erről is szó lesz május 11-én, a magyar e-kereskedelem napján, melynek apropójából hamarosan összegyűlnek a szektor fontos szereplői.
Új tőkealap létrehozását jelentette be a Schneider Electric
Világszinten közel 800 millió, Afrika Szaharától délre eső részén pedig több mint félmilliárd ember nem jut hozzá elektromos áramhoz, ami jelentős mértékben akadályozza a térség fejlődését. A Schneider Electric az elefántcsontparti Abidjanban tartott nemzetközi fórumon egy új befektetési alap létrehozását jelentette be, illetve olyan megoldásokat mutatott be, amelyek könnyebbé tehetik az energiához való hozzáférést Afrikában is. A társaság saját fenntarthatósági céljainak részeként arra készül, hogy 2025-re 50 millió embert juttat világszerte tiszta és megbízható energiához.