A Beliani is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
A designbútorokat és lakáskiegészítőket árusító online bútoráruház magyar leányvállalata értékesítési csatornáinak bővítése révén növeli eladásait, a Beliani ennek részeként csatlakozott az eMAG Magyarország internetes piacteréhez. Mivel a pandémia óta itthon is jelentősen nőtt e termékkategóriák forgalma, az eMAG számára is kapóra jön, hogy egy jól ismert márka kiemelkedő minőségű termékeivel bővítheti kínálatát.
A Magyarország mellett 15 további piacon jelen lévő Beliani egy termékeit kizárólag online értékesítő bútorbolt, amely ingyenesen szállítja házhoz a megrendelt bútorokat és lakáskiegészítőket, emellett 365 napos kipróbálási lehetőséget is biztosít a termékek megrendelőinek. A facebookos és instagramos reklámai nyomán sok magyar felhasználó előtt is jól ismert internetes bútorbolt az értékesítési csatornáinak bővítését célzó üzletfejlesztési stratégiája jegyében csatlakozott az eMAG Marketplace-hez.
“Bár a Beliani Magyarországon saját internetes áruházat működtet, az eMAG piacterén keresztül tovább tudja növelni hazai eladásait, és olyan potenciális új vásárlói csoportokat is elérhet, akik esetleg korábban nem ismerték a márkát és termékeit” - mondta el Rábai Zsuzsanna, a Beliani Magyarország marketingvezetője.
A Beliani csatlakozásának időpontja nem véletlen, hiszen a pandémia kitörése óta a bútorok és lakáskiegészítők internetes értékesítése az eMAG-nál is folyamatosan nőtt, és a kijárási korlátozások hónapokkal korábbi feloldása óta is kiemelkedő maradt. Az eladási statisztikáink azt mutatják, hogy a magyar vásárlók az utóbbi másfél évben többet foglalkoznak a lakberendezésével, mint korábban - kommentálta a Beliani csatlakozását Papp Máté, az eMAG Marketplace üzletágvezetője.
Idén a rattanbútorok a magyar facebookozók kedvencei
A Beliani belső statisztikái szerint a Facebookon, Instagramon népszerűsített termékek közül idén nyáron a rattanbútorok voltak a legnépszerűbbek. A közösségimédia-felhasználók közül a legtöbben a kültéren és beltéren egyaránt használható rattan függőfotelek, illetve a szokásostól eltérő formájú, például kör vagy háromszög alakú tárolóbútorok iránt érdeklődnek. Ugyancsak népszerűek a magasított háttámlájú, ún. pávaszékek, de a műrattan lounge bútorok is. Kiegészítőknél idén felkapottak a bohém stílusú falidíszek, a makramék, a letisztult körtükrök és a rusztikus hangulatú rattan falilámpák is. A korábbi évekkel ellentétben idén a pasztelszínű kanapék, fotelek és franciaágyak kedveltebbek, ezek közül is leginkább a chesterfield stílusúak.
Ha a Beliani teljes forgalmát nézzük, a pandémia nyomán mind tavaly, mind idén a kertibútorok és az irodabútorok generálták a legnagyobb forgalmat. A magyar vásárlók leginkább íróasztalokat, forgószékeket, kültéri ülőgarnitúrákat és napágyakat rendelnek.
A teljes eMAG Marketplace esetében a pandémia alatt az otthoni munkavégzést, tanulást támogató termékkategóriák - irodai székek, íróasztalok, lámpák - forgalma ugrott meg leginkább, a nyári hónapokban pedig a kerti medencék, bútorok, pavilonok és grillsütők voltak a legjobban keresettek. Ezen kívül az eladási számokból az is kirajzolódott, hogy a kényszerű otthonmaradást sokan akarták hasznosan tölteni, kiemelkedően jól fogytak az eMAG Marketplace-en a tapéták, szaniteráruk és otthoni dekorációs kiegészítők. A kisebb méretű otthoni dekorációs termékeket idén nyáron már előszeretettel kérik a vásárlók eMAG easybox csomagautomatába, amelyből már 274 darab működik országszerte, a legújabb helyszínek Szegeden, Kaposváron és Nyíregyházán találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja
- Az eMAG mobilappjával a leginkább elégedettek a magyar internetezők
- 30 percen belüli pénzvisszatérítést vezet be az eMAG és a Mastercard
- Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Webinárium az e-kereskedelemről
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Randstad Workmonitor 2023: A biztos munkahely és a rugalmasság egyaránt fontos
A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatása szerint a jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén.
Összeolvadnak az adesso magyarországi egységei
A nemzetközi képviselettel rendelkező IT-szolgáltató adesso Group megerősíti magyarországi pozícióját hazánkban működő leányvállalatainak összeolvasztásával. Az adesso orange Kft. és az adesso Hungary Software Kft. tevékenységeinek közös üzleti szervezetbe való egyesítésével a vállalat célja, hogy ügyfeleinek teljeskörű támogatást nyújtson az informatikai létesítmények SAP S/4HANA-ra és a felhőalapú technológiákra történő átállásában.
Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio
Vadonatúj modellel bővül az ütésálló G-Shock márkához tartozó, sportolásra tervezett G-Squad termékcsalád kínálata. A GBD-H2000-res négy új színben érkezik meg, amelyek közös jellemzője, hogy minden eddiginél könnyebb kivitelben készülnek, ezáltal pedig kényelmesebb viseletet biztosítanak.
Új üzleti stratégiai vezető a CETIN Csoportnál
Új üzleti stratégiai vezérigazgató-helyettest nevezett ki a CETIN Csoport, a közép- és kelet-európai régió vezető távközlési infrastruktúra-üzemeltetője. Khalid Husseini április 1-jétől tölti be a pozíciót.
30 éve Magyarországon az ESSCA
A világ egyik legjobb üzleti iskolájaként nyilvántartott ESSCA kétnapos exkluzív eseménnyel indította a budapesti fennállásának harmincadik évfordulójára szervezett ünnepségsorozatot. A Financial Times menedzsment képzési világranglistáján előkelő helyet elfoglaló felsőoktatási intézmény Magyarországra akkreditált nagykövetek számára tartott rangos nemzetközi estet, majd az International Women’s Clubbal (IWC) együttműködve szervezett életmód napot az iskola kampuszán. Az eseménysorozat szorosan kapcsolódik az egyetem által képviselt értékekhez: a kulturális sokszínűséghez, a vibráló diákélethez, a fenntarthatósághoz és az egészséges életmód szem előtt tartásához.