Az Emirates a világ első légitársasága, amely virtuálisvalóság-alkalmazást kínál

forrás: Prím Online, 2021. szeptember 14. 17:36

Az Emirates VR alkalmazásával a felhasználók virtuálisan és interaktívan is felfedezhetik a légitársaság First, Business és Economy osztályát. Az applikáció az Oculus Store-ból tölthető le.

Az érdeklődők már az otthonuk kényelméből, valósághűen is felfedezhetik, milyen érzés az Emirates First Class-on utazni, bepillanthatnak az A380-as óriásgépek fedélzeti bárjába, vagy utazás előtt megnézhetik Economy osztályon található ülésüket a légitársaság virtuális valóság (VR) alkalmazásának segítségével. 

 

Az alkalmazás elérhető az Oculus Store-ban, az Oculus Rift felhasználói számára

 

 

Az Emirates a Renacen technológiai vállalattal karöltve fejlesztette ki a VR appot. A légitársaság a jövőben hasonló virtuális szolgáltatást tervez a desztinációk felfedezésére is, illetve az Emirates Oculus VR appon keresztül az utasok majd le is foglalhatják, és ki is fizethetik Emirates repülőjegyüket. 

 

Az Emirates Oculus VR appjában a felhasználók életnagyságban és interaktívan fedezhetik fel a kabin belsejének élményeit az Emirates A380-ason, és a Boeing 777-300ER-en. Többek között tárgyakat mozgathatnak a fedélzeti lounge-ban, bekapcsolhatják a Shower Spát, becsukhatják privát kabinjuk ajtaját vagy akár a pilótafülkében is körülnézhetnek. 

 

Az Emirates weboldalán (PC, mobil) és az Emirates appon (iOS és Andorid) keresztül 3D-s élmény és 360 fokos látvány várja a felhasználókat a Boeing 777-es és az Airbus A380-as fedélzetén. A 3D-s üléstérképen felfedezhetik és kiválaszthatják ülésüket, miközben az ülések között is navigálhatnak.

 

Az Emirates virtuális élményét az idei Nemzetközi VR Awards eseményen, „Az Év VR marketing élménye” kategóriában a TOP 6 közé választották.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bemutatták a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit

A támogató és együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően igazi szakmai csúcstalálkozó volt az idei Marketing Summit,  ahol közel 100 előadó közreműködésével mutatták be a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit. Az eseményt több mint 500 szakember részvételével múlt hét csütörtökön, szeptember 16-án szervezték a festői szépségű Haris Parkban. A marketing gazdaságot átszövő szerepein túl az eseményen posztumusz életműdíjat kapott Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapító tagja, valamint idén is átadták a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismeréseit, és a Városmarketing díjakat is. 

2021. szeptember 23. 20:33

Bemutatjuk a legkedvezőbb árú 5G-s Nokia telefont

HMD Global, a Nokia telefonok gyártója bemutatta a Nokia G-széria legújabb tagját. A Nokia G50 az eddigi legkedvezőbb árú 5G-képes Nokia okostelefon, amely ötvözi a finn minőséget és a hosszú üzemidőt.

2021. szeptember 23. 19:06

Érkezik Veszprémbe a Fotósviadal

Egy egész hétvégés programmal tér vissza Veszprémbe a Fotósviadal, ahol ezúttal a megszokottól eltérő kihívásokkal szembesülhetnek a résztvevők. A rengeteg izgalmas fotótéma közt olyan helyszíneket is találunk, amelyek a turisták előtt általában rejtve maradnak, de egy jótékonysági árveréssel egybekötött fotókiállítást is megtekinthetünk a Balatont bemutató fotósok legjobb munkáiból a “Samsung - The Frame” projekt digitális fotóművészeti kiállítóterében, Tihanyban.

2021. szeptember 23. 17:34

Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak

Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ahogy a rendelkezésre álló eszközök tárháza is. A kereskedők számára a webshop létrehozása és optimalizálása manapság az első napirendi pontok között szerepel, hiszen az értékesítés jelentős része átterelődött az online térbe. A kiélezett versenyhelyzetben elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés a látogatók kiszolgálása, a kimagasló felhasználói élmény elérése és nem utolsó sorban a forgalom növelése érdekében.

2021. szeptember 23. 15:55

Védtelenül állnak a következő online betöréssel szemben a cégek

Idén még gyakoribbá váltak az internetes támadások, ennek ellenére a vállalatok nagy része nem fordít elég figyelmet a kibervédelemre – mutat rá az EY több mint 1000 informatikai vezető bevonásával készült nemzetközi kutatása. Minden harmadik döntéshozó szerint csupán idő kérdése, hogy cégük mikor válik egy súlyos online betörés áldozatává.       

2021. szeptember 23. 14:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

2021. szeptember 15. 14:15

Öt érmet is elhoztak a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiájáról

2021. augusztus 31. 09:58

A Xiaomi várakozásokat felülmúlóan teljesített a második negyedévben

2021. augusztus 26. 14:46