A HONOR és a WGSN bemutatja a jövő tech és divattrendjeit

forrás: Prím Online, 2021. november 18. 18:30

Az új HONOR 50 okostelefon kapcsán a HONOR ismertette az okostelefonok megjelenését meghatározó divattrendeket. Ezek közül kiemelkedik a monogrammánia és a tech couture. A divat iránt fogékony felhasználók számára minden eddiginél fontosabb, hogy online identitásuk feltűnő legyen. 

A HONOR szeretné jobban megérteni az okostelefon szerepét az önkifejezésben, ezért a fogyasztói viselkedések feltérképezésével bízta meg a WGSN-t, a fogyasztói és dizájntrendek vezető nemzetközi intézetét. A kutatás során többek közt arra keresték a választ, hogy mi mozdítja elő a merészebb technológiai megoldásokat alkalmazó termékek keresletét.

Elmozdulás a tech couture felé

2022-es évhez közeledve a felhasználók újragondolják azt, ahogy az életüket élni szeretnék. Ezt a változást a WGSN “mindennapos extravaganciaként” nevezi, és arra utal, hogy a vásárlók egyre nagyobb számban keresik azokat a lehetőségeket, amelyekkel kiléphetnek a megszokott keretek közül. Emlékezetes és megragadó élmények után kutatnak, melyeken keresztül újraéledhet optimizmusuk. „A felhasználók kifejezetten igénylik azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyek extravaganciát hoznak a mindennapokba. Így segítve, hogy a radikális önkifejezés terén kompromisszumokat nem ismerő módon fejezhessék ki magukat” - fejti ki a WGSN. „A dizájn válaszreakció a technológiai iparban fellelhető homogenitásra, amely hozzájárul a személyesebb és kifejezőbb megjelenéshez.”


 

HONOR Code: egyedi külső a határozott megjelenésért

A WGSN kutatása megerősítette a monogramos dizájn egyértelmű beépülését a trendek közé. Ez a stílus új megoldást jelent az önkifejezésben és határozott megjelenést kölcsönöz viselőjének. „2018-tól kezdődően számos divatház újította meg monogramos kollekcióját, ami egyfajta válaszként szolgált az egyre népszerűbb logómániára. 2021-ben a monogramos stílus új irányával találkozhatunk. A márkák új szintre emelik monogramos kollekciójukat, hogy a vásárlók ezzel is megmutathassák saját stílusukat” – magyarázza a WGSN.

 

A márkalogós ruházattal és kiegészítőkkel a 90-es évek stílusa előtt is fejet hajtanak a vásárlók. A HONOR 50 egyéb színváltozatok mellett a HONOR Code verzióban is elérhető a nemzetközi piacon, ami különleges módon láttatja a HONOR logót a hátlapon.

 

„A HONOR 50 szétválasztja a márka öt betűjét és új módon rakja őket össze. A hologramszerű, ismétlődő megjelenéssel energikus és vibráló vizuális hatást kelt” – fejti ki Yuan Ze, a HONOR vezető tervezője. „Ez a szemkápráztató dizájn különlegessé teszi az okostelefonok világában, mivel a legújabb trendek inspirálták, és új irányt képvisel a jellemzően fekete, valamint visszafogott színű okostelefonok között.”

Önkifejezés a vlogging és a metaverzum világában

Az önkifejezés iránti igény rohamosan nő, és ez a technológiai eszközök fejlődésében is nyomon követhető. A fogyasztók olyan termékeket keresnek, amelyek nemcsak jól néznek ki, de hasznos funkciókkal bírnak, teret adva a kreatív tartalomgyártásnak. A több hónapos bezártság egyre inkább az online világ felé terelte az embereket, ahonnan próbáltak erőt meríteni és inspirálódni.

 

Ahogy a kijelző vált az egyik legfőbb kapoccsá a világ és a felhasználó között, egyre inkább megjelent az igény az egyedi online identitás létrehozása iránt, amelyen keresztül mindenki megmutathatja saját történetét. A WGSN ezt a jelenséget „ösztönző menekülésnek” nevezi. Adrien Mollet, a WGSN vezető tanácsadója hozzáteszi: „A jövő az erőfeszítés és kreatív önkifejezés időszaka. A felhasználók sok időt töltenek tartalomgyártással annak reményében, hogy tartalmuk széles körben elterjedt lesz. Magas minőségű alkotásokat készítenek saját életükről, stílusukról, értékeikről és helyzetükről.”

 

A fizikai és digitális világ összefonódásával a felhasználók előszeretettel fordulnak a vlogginghoz és a digitális tartalmak előállításához, hogy megmutassák magukat. A WGSN szerint az önkifejezés céljából készült tartalmak száma évről-évre nő a közösségi médiában. Mind a tartalom előállítói, mint pedig fogyasztói hajtják ezt a típusú, no-filter trendet, megmutatva stílusuk és érzéseik.

 

A vlogging népszerűségét a HONOR 50 okostelefon sem hagyja szó nélkül. A felhasználók számos beállítás közül választhatnak, a többkamerás móddal pedig felvételkészítés közben válthatnak az előlapi és hátlapi kamerák között. Ezzel egy felvételben több nézőpontot is rögzíthetnek. A videó készítője valós időben örökítheti meg saját érzéseit, élményeit, így még közvetlenebb kapcsolatot tarthat fent közönségével. 

 

A HONOR szakértőkkel vizsgálja a stílus, az okostelefonok és az önkifejezés evolúcióját

A HONOR panelbeszélgetésre hívta a WGSN-t, Matthew Drinkwatert, a London College of Fashion divatinnovációs vezetőjét, Liza Urla ékszerszakértőt, a Gemologue alapítóját és kreatív vezetőjét és Amelia Liana divatvloggert, aki több mint 500.000 Instagram követővel bír. A beszélgetéshez Yuan Ze, a HONOR vezető tervezője csatlakozott, hogy megvitassák a divatot és technológiát formáló trendeket, és a HONOR 50 által nyújtott önkifejezési lehetőségeket.

 

A panelbeszélgetés:

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így töltik az idei vakációt a gyerekek

A vakáció közel felét, vagyis több mint egy hónapot program nélkül töltenek otthon idén nyáron a gyerekek – egyebek közt ez derül ki a Yettel és az Xplora közös, reprezentatív kutatásból, amely többek között azt is vizsgálta, hogy a szülők miként oldják meg gyermekük elhelyezését a nyáron. 

2022. május 27. 18:55

Magyar startup fejlesztését integrálják az SAP bérszámfejtési szoftvereibe

A Salarify mögött álló magyarországi Swipe Technologies Kft. bejelentette együttműködését az SAP Hungary Kft-vel. Ennek révén munkavállalói juttatások digitális adminisztrációját és a jövedelmek rugalmas kifizetését tudja kínálni az SAP a bérszámfejtési rendszereit használó ügyfeleinek Európa-szerte.

2022. május 27. 17:09

A Windows 11 a hibrid munka úttörője

A hibrid munkavégzés hatékonyságát, valamint a biztonság erősítését célozzák a Windows 11 és a Windows 365 legújabb fejlesztései, amelyeket egy nagyszabású online rendezvény, a Microsoft powers the future of hybrid work keretében április 5-én mutatott be a Microsoft. Az üzleti felhasználóknak szánt újítások a menedzsment, a termelékenység és az együttműködés területén jelentenek előrelépést. 

2022. május 27. 15:33

Új lehetőségeket teremt Magyarországon az Exadel

Egy nagyvállalat biztonsága ötvözve egy startup vállalkozás rugalmasságával – ez az Exadel filozófiája. Az informatikai cég alig hat hónappal ezelőtt nyitotta meg budapesti irodáját, a következő másfél évben pedig több mint 100 szakember felvételét tervezi. 

2022. május 27. 14:16

Érintőképernyős külső SSD-vel támogatja az adatbiztonságot a Kingston

A memóriatermékek és technológiai megoldások értékesítésében globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bemutatta titkosított termékcsaládjának legújabb tagját, az IronKey Vault Privacy 80 External SSD-t (VP80ES). Ez a Kingston első innovatív, érintőképernyős és hardveres titkosítású, operációsrendszer-független külső SSD-je.

2022. május 27. 12:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ismét a „Megbízható Munkaadók” között az SAP Hungary

2022. május 25. 12:15

Mindkét magyar csapat bronzérmes lett a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián

2022. május 23. 19:40

Témanapot tart a Neumann Társaság az úttörő magyar számítógépépítőről

2022. május 16. 11:18

Példátlan szövetségre lépett két globális vállalat

2022. május 10. 15:35