Tovább bővíti on-demand együttműködését az AMC és a Direct One
Négy országot (Magyarország, Csehország, Szlovákia és Románia) átfogó nemzetközi megállapodásnak köszönhetően tovább erősíti stratégiai partnerségét az AMC Networks International és a Direct One. A szolgáltató előfizetői mostantól a TV társaság még több csatornájának műsorát élvezhetik a lineáris adásfolyam mellett on-demand formában is. A Direct One kínálatában az ünnepi időszaktól kezdődően a nézők már nem csak az AMC, a JimJam és a Minimax, hanem a Spektrum és a TV Paprika válogatott tartalmaihoz is bármikor hozzáférhetnek.
A két társaság együttműködésében újabb mérföldkőnek számító megállapodás rendkívül színessé teszi a közelgő ünnepi szezont, hiszen a AMC Networks International portfóliójának szinte valamennyi zsánere – film, gyermek-, doku- és gasztro-műfajok – elérhetővé válik a Direct One on-demand könyvtárában. Így a szolgáltató TV csomagjában megtalálható lineáris csatornák előfizetői olyan ikonikus AMC saját gyártású sorozatokat izgulhatnak végig, mint a Fear the Walking Dead 7. évada, vagy a Killing Eve – amelyben két megszállott nő harcát láthatják a nézők, akiket a többszörösen elismert Sarah Oh és Jodie Comer testesít meg.
Saját gyártású produkcióból a Spektrumon és a TV Paprikán sem lesz hiány a Direct One alkalmazásban. Decemberben debütál on-demand formában a Tiltott Zónák, amelyben Thuróczy Szabolcs olyan titkos helyekre kalauzolja el a nézőket, ahova csak nagyon keveseknek van belépése.
A TV Paprika Adventi kalendáriuma az ajándékozásban segít: a műsorban ajándékba adható finomságok készülnek, amelyek bárki által könnyedén elkészíthető kreatív csomagolást is kapnak. A nézők a műsort nem csak a képernyőn, hanem a Direct Now alkalmazáson keresztül is követhetik, valamint az egyes epizódokat teljes terjedelmükben megtalálják az alkalmazás könyvtárában is. A Direct One előfizetők számára a TV Paprika Adventi kalendáriumának speciális online verziója is elérhető, így az egy-másfél perces webizódokat megtekintve azok is bekapcsolódhatnak a karácsonyi visszaszámlálásba, akik egyébként nem tudnák a képernyőn napi szinten nyomon követni a műsort.
Mindezen on-demand tartalmak mellett a TV Paprika soha nem látott mennyiségű, 40 órányi premierrel készül a képernyőn is. Biztosan találkozni fognak a nézők a csatornán Jamie Oliverrel, Mary Berryvel, és Nigella Lawsonnal is.
A kisebbek sem maradnak ki az ünnepi készülődésből: a Minimax és a JimJam egyaránt világszerte népszerű sorozatokat kínál az ünnepi szezonra is – képernyőn és on-demand formában egyaránt. A Direct One applikációban új részekkel érkezik a My Little Pony, a Bagoly brigád, a Talking Tom és barátai, valamint a Sam, a tűzoltó.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar tudást az agrotechnikába
- Stratégiai együttműködés a Bosch és az Óbudai Egyetem között
- Év végéig a kisebb programcsomag árán nézhetők a Direct One nagyobb csomagjának csatornái
- A Sport TV podcastjai a Betone Networknél
- A Saab és Magyarország emeltszintű együttműködést tervez
- Direct One kutatás: naponta 1-3 órát töltünk a képernyő előtt
- Saját csatornával jelentkezik a Direct One
- Együttműködési megállapodást kötött a PMI Budapest, Magyar Tagozat és az Óbudai Egyetem
- A Direct One-nal nyáron nyereményeső vár
- Az 5G kutatásában működik együtt a Magyar Telekom Csoport és a győri Széchenyi István Egyetem
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt a kriptoról is mindent tudó ChatGPT és AI-képgenerátor
Kriptovilággal kapcsolatos, mesterséges intelligencián alapuló chatbotot és ingyenes AI-alapú képalkotó technológiát fejlesztett a Binance. A Bicasso nevű programban olyan alkotásokat hozhatunk létre a mesterséges intelligencia segítségével, amiket eddig inkább csak sci-fikben tudtunk elképzelni.
A Fujitsu európai partnerkapcsolatra lép a Nuixszal
A Fujitsu kibővítette partnerkapcsolatát a nyomozati analitikai és hírszerzési szoftvereket szállító Nuixszal az adatvédelmi, valamint a bűnözés és csalás elleni megoldások piacán. A Fujitsu európai portfóliójába felvett Nuix termékekkel az ügyfelek megbízhatóan értelmezni tudják működési területük bármilyen adatát.
Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban. A Covid okozta korlátozások, lezárások kényszerűen megváltoztatták a fogyasztási szokásokat, a személyes vásárlási alkalmak jelentősen visszaestek, egyik napról a másikra megnőtt az igény az online jelenlétre. Mások mellett erről is szó lesz május 11-én, a magyar e-kereskedelem napján, melynek apropójából hamarosan összegyűlnek a szektor fontos szereplői.