Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat

forrás: Prím Online, 2022. március 8. 13:59

Március 3-án, a budapesti EXTRA-ban adták át a Marketing Diamond Awards elismeréseit.  A Billingo Technologies Zrt. lett az Év Marketingaktív Vállalkozása 2021-ben, míg az Év Ügynöksége elismerést a Kreatív Vonalak Kft., az Év Marketingnagykövete címet pedig a Yellow Bird Kft. érdemelte ki.

Különdíjazásban részesült a Pentacom, a Lounge Group jóvoltából, aki szintén fontosnak tartja, hogy támogassa a kiváló szakmai projekteket, cégeket és kezdeményezéseket.

 

Az immár hetedik éve megrendezésre kerülő díjat a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) szervezi, azzal a céllal, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is. A marketing gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan, amely a vállalkozások elemi szintjén is az üzleti növekedést szolgálja, valamint értékteremtő módon járul hozzá a szervezetek és az egész nemzetgazdaság teljesítményéhez is – mondja Hinora Ferenc, az MMSZ és egyben a díj zsűrijének elnöke. Azt szeretnénk, hogy hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljunk az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítsük a marketingszakma kisebb szereplőit is a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében – teszi hozzá a szervezet első számú vezetője.

 

 

Rekord számú jelentkező pályázott a Marketing Diamond Awards 2021-es kiírására: 48 cég összesen 137 nevezése érkezett 12 kategóriába. A pályázók kétharmada az ügynökségi oldalt képviselte, míg harmaduk a megbízói oldalt reprezentálta. A legtöbb pályázat a márkaépítés, a tartalommarketing megoldások, valamint a kis költségvetésű kampányok kategóriájába érkezett.   

 

A Marketing Diamond Awards nem csak abban különbözik a többi szakmai díjtól, hogy a kisebb forrásból kivitelezett megoldásokat, kampányokat, illetve programokat díjazza, hanem a zsűrizési módszer tekintetében is. A pályázat zsűrije idén is két részből állt: az ügynökségi oldalt 9, míg a hirdetőket összesen 15 szakember képviselte a grémiumban. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték. 

 

A zsűri döntése értelmében a Billingo Technologies Zrt. lett az Év Marketingaktív Vállalkozása 2021-ben, míg az Év Ügynöksége elismerést a Kreatív Vonalak Kft., az Év Marketingnagykövete címet pedig a Yellow Bird Kft. érdemelte ki. A benyújtott pályázatok nem egymással versenyeztek, hanem a zsűri által előzetesen meghirdetett szempontrendszer alapján kerültek értékelésre. A kritériumrendszernek megfelelő pályázatok gyémántdíjazásban részesültek és végül a legtöbb gyémántot szerzett pályázatok száma alapján kerül odaítélésre az Év Marketingaktív Vállalkozása, illetve az Év Ügynöksége cím. Az Év Marketingnagykövete elismerés pedig azt a pályázót illeti, aki a legtöbb pályázatot nyújtotta be. A soha nem látott mennyiségű pályázatból a zsűri döntése alapján idén összesen 104 gyémánt kerül kiosztásra, mindez pedig általában is igazolja azt, hogy kisebb költségvetésből is lehet eredményes, elismerést arató aktivitását tervezni. 

 

 

A Marketing Diamond Awards 2021-es díjazottai ezen a weboldalon tekinthetőek meg.

 

A Magyar Marketing Szövetség a Marketing Diamond Awards pályázat részeként folyamatosan gondozza az erre a díjra épülő Diamond List-et is. A lista azokat az ügynökségeket, marketingaktív vállalkozásokat mutatja be, akik az elmúlt évek alapján a legtöbb sikeres pályázattal rendelkeznek.

Az idei gyémántokkal bővített lista innen tölthető le:

Megbízó oldali rangsor

Ügynökség oldali rangsor

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újabb izgalmas találmányok nevezhetnek a Magyar Ipari Célgép Nagydíjra

A hazánkban megvalósuló külföldi ipari beruházások alapján számíthatunk arra, hogy a célgépgyártók iránti igény a közeljövőben nőni fog, és a már eddig is jelentős nemzetgazdasági szerepén nagyot fog lendíteni ez a szektor. Ebben segít a Magyar Ipari Célgép Nagydíj, amelyet idén immár negyedik alkalommal hirdetnek meg.

2024. február 22. 10:02

Még lehet jelentkezni a 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatra

A nagy érdeklődésre való tekintettel február 27-ig meghosszabbítja Zöld Kód – Kódolj a holnapért! című ötletpályázatának jelentkezési határidejét a Vodafone Magyarország Alapítvány. A szervezők továbbra is hangsúlyozzák: a diákoknak szóló, fenntarthatósági kérdéseket körüljáró versenyen való részvételhez programozással kapcsolatos külön tudás, előképzettség nem szükséges, annál inkább nyitottság, a digitális platformok iránti érdeklődés és kalandvágy.

2024. február 20. 19:22

Ismét várja korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését az OXO csoport

Az OXO csoport 2024-ben is várja korai fázisú, induló innovatív vállalkozások jelentkezését, melyek közül legalább kilenc ígéretes kezdeményezést fog beválogatni portfóliójába a következő két évben. Az ígéretes jelölteknek a Budapesti Értéktőzsdén is jelenlévő OXO Technologies Holding leányvállalata, az OXO Labs 25-70 millió forint összegű befektetést biztosít majd. A jelentkezés nyitva áll minden innovatív, korai fázisú vállalkozás előtt, de a cégcsoport kiemelt figyelmet fordít stratégiája szerint a társadalmi vagy környezeti kihívásokra adott innovatív technológiai megoldásokra.

2024. február 15. 17:43

Fiatalok számára hirdet 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatot a Vodafone Alapítvány

A Vodafone Magyarország Alapítvány második alkalommal hirdette meg Zöld Kód – Kódolj a holnapért! című ötletpályázatát, amelyre két korcsoportban várja a fiatalok jelentkezését. Az Alapítvány idén a fenntarthatóságot jelölte meg oktatási projektjei központi témájának, ennek megfelelően a pályázó csapatok 5, erre reflektáló kategóriában adhatják le ötleteiket. A szervezők hangsúlyozzák: a versenyen való részvételhez programozással kapcsolatos külön tudás, előképzettség nem szükséges, annál inkább nyitottság, a digitális platformok iránti érdeklődés és kalandvágy.

2024. január 24. 19:55

Ismét diákok tervezik a jövőt: indul a Megoldások a holnapért negyedik szezonja

A Samsung és az EdisonKids kreatív kihívása, a Megoldások a holnapért 2024-ben is várja a fiatalok ötleteit, amelyekkel újratervezhetik a jövőt. A nemzetközi sikereket elért, Samsung által indított Solve for Tomorrow alapjaira épülő program idén negyedik alkalommal indul hazánkban. A kezdeményezés egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy a diákok – tanáraik és elismert szakemberek segítségével – alkotói műhelymunka keretében együtt gondolkodhassanak egy, az életüket, közösségüket érintő problémáról, és jövőformáló megoldásokat dolgozhassanak ki rájuk. A nyertes diákok, tanárok, valamint iskoláik összesen 6 millió forint értékben nyerhetnek Samsung készülékeket.

2024. január 22. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07