Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Március 3-án, a budapesti EXTRA-ban adták át a Marketing Diamond Awards elismeréseit. A Billingo Technologies Zrt. lett az Év Marketingaktív Vállalkozása 2021-ben, míg az Év Ügynöksége elismerést a Kreatív Vonalak Kft., az Év Marketingnagykövete címet pedig a Yellow Bird Kft. érdemelte ki.
Különdíjazásban részesült a Pentacom, a Lounge Group jóvoltából, aki szintén fontosnak tartja, hogy támogassa a kiváló szakmai projekteket, cégeket és kezdeményezéseket.
Az immár hetedik éve megrendezésre kerülő díjat a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) szervezi, azzal a céllal, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is. A marketing gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan, amely a vállalkozások elemi szintjén is az üzleti növekedést szolgálja, valamint értékteremtő módon járul hozzá a szervezetek és az egész nemzetgazdaság teljesítményéhez is – mondja Hinora Ferenc, az MMSZ és egyben a díj zsűrijének elnöke. Azt szeretnénk, hogy hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljunk az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítsük a marketingszakma kisebb szereplőit is a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében – teszi hozzá a szervezet első számú vezetője.
Rekord számú jelentkező pályázott a Marketing Diamond Awards 2021-es kiírására: 48 cég összesen 137 nevezése érkezett 12 kategóriába. A pályázók kétharmada az ügynökségi oldalt képviselte, míg harmaduk a megbízói oldalt reprezentálta. A legtöbb pályázat a márkaépítés, a tartalommarketing megoldások, valamint a kis költségvetésű kampányok kategóriájába érkezett.
A Marketing Diamond Awards nem csak abban különbözik a többi szakmai díjtól, hogy a kisebb forrásból kivitelezett megoldásokat, kampányokat, illetve programokat díjazza, hanem a zsűrizési módszer tekintetében is. A pályázat zsűrije idén is két részből állt: az ügynökségi oldalt 9, míg a hirdetőket összesen 15 szakember képviselte a grémiumban. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték.
A zsűri döntése értelmében a Billingo Technologies Zrt. lett az Év Marketingaktív Vállalkozása 2021-ben, míg az Év Ügynöksége elismerést a Kreatív Vonalak Kft., az Év Marketingnagykövete címet pedig a Yellow Bird Kft. érdemelte ki. A benyújtott pályázatok nem egymással versenyeztek, hanem a zsűri által előzetesen meghirdetett szempontrendszer alapján kerültek értékelésre. A kritériumrendszernek megfelelő pályázatok gyémántdíjazásban részesültek és végül a legtöbb gyémántot szerzett pályázatok száma alapján kerül odaítélésre az Év Marketingaktív Vállalkozása, illetve az Év Ügynöksége cím. Az Év Marketingnagykövete elismerés pedig azt a pályázót illeti, aki a legtöbb pályázatot nyújtotta be. A soha nem látott mennyiségű pályázatból a zsűri döntése alapján idén összesen 104 gyémánt kerül kiosztásra, mindez pedig általában is igazolja azt, hogy kisebb költségvetésből is lehet eredményes, elismerést arató aktivitását tervezni.
A Marketing Diamond Awards 2021-es díjazottai ezen a weboldalon tekinthetőek meg.
A Magyar Marketing Szövetség a Marketing Diamond Awards pályázat részeként folyamatosan gondozza az erre a díjra épülő Diamond List-et is. A lista azokat az ügynökségeket, marketingaktív vállalkozásokat mutatja be, akik az elmúlt évek alapján a legtöbb sikeres pályázattal rendelkeznek.
Az idei gyémántokkal bővített lista innen tölthető le:
Kapcsolódó cikkek
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
- Lehet-e 2022 az egyensúlykeresés éve?
- Elindult a marketing.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
- A marketing szerepe a fenntartható jövőért
- Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat
- OMÉK kiállítási Marketing Díj
- Startol Az Év Honlapja pályázat!
- Indul a 20 éves jubileumi ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Immáron 20 éve támogatják a hazai kutatónőket
Egy év alatt több mint 250 000-rel növekedett a női kutatók száma az Európai Unióban, ez a szám azonban még mindig kevésnek minősül. Az Eurostat 2022-es felmérése szerint a korábbi évekhez hasonlóan a tagállamokban átlagosan 41 százalék a nők aránya a tudományos életben, de Magyarország alig 30%-os mutatóival sereghajtó a kontinens országai között. Ahhoz, hogy ez a szám növekedni tudjon, olyan programokra, ösztöndíjakra van szükség, amelyek támogatják a női kutatókat, hogy ne kényszerüljenek a pálya elhagyására sem társadalmi, sem egyéb nyomásra.
Hogy érzi magát a Föld? – országos kreatív alkotói pályázat a Föld napja kapcsán
„Hogy érzi magát a Föld?” címmel hirdet országos kreatív alkotói pályázatot a Föld napján az Apor Vilmos Katolikus Főiskola. Az intézmény Matematikai, Természettudományi és Informatikai Tanszéke mindig is hangsúlyt fektetett a jövő generációk környezettudatos szemléletének alakítására, ezért óvodások, általános iskolások, középiskolások és felsőoktatásban tanulók is jelentkezhetnek a meghirdetett pályázatra sík- és térbeli alkotásokkal. A pályamunkák leadási határideje 2022. június 15.
Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz. A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.
Várja a jelentkezőket Magyarország legrangosabb designpályázata
A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) az Innovációs és Technológiai Minisztériummal (ITM) és a Magyar Formatervezési Tanáccsal közösen, idén 43. alkalommal hirdeti meg a Magyar Formatervezési Díjat (MFD). Hazánk legrangosabb designpályázatára 2022. május 1-jéig lehet jelentkezni. A díjazott és különdíjas pályázók alkotói oklevélben és akár bruttó 600 ezer forint pénzjutalomban részesülhetnek, amelyet a díjhoz kapcsolódó, 2022 őszén megrendezendő kiállítás ünnepélyes megnyitóján vehetnek majd át.
Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye, várják a jelentkezőket
Az LG Electronics (LG) a varsói Alpha Wolves Summiton bejelentette, hogy elindítja A jövő otthona című globális innovációs versenyt (LG Future Home Global Innovation Challenge). A startupokat és gyors ütemben növekvő vállalkozásokat célzó felhívás olyan innovációkat és megoldásokat keres, amelyek hozzájárulhatnak a kényelmesebb, egészségesebb, összekapcsolt otthonok megteremtéséhez.