Tartalomszolgáltatókat segít a Vodafone
A Vodafone a minőségi tartalomgyártás és tartalomfogyasztás jegyében az egész podcast szcénára kiterjedő programot indít hazai podcastereknek. A Vodafone Podcast Pioneers program keretében hallgatottságalapú anyagi támogatást, valamint technológiai és szakmai segítséget is kapnak a jelentkező tartalomgyártók, illetve műsoraikat a Vodafone különböző felületein is hirdetik majd. A programra bármilyen témában alkotó, független podcasterek jelentkezhetnek a https://podcastpioneers.hu/ oldalon.
A Vodafone – a Carat médiaügynökséggel közösen létrehozva, a BOLD kreatívügynökséggel együttműködésben működtetve – támogatói platformot indít Vodafone Podcast Pioneers néven a teljes magyar podcast szcénára kiterjedően. A podcast-piac jelenleg felfutó fázisban van Magyarországon, egyre növekvő hallgatói táborral és bővülő tartalomkínálattal. A Vodafone Podcast Pioneers program elindításával a Vodafone elsődleges célja, hogy támogassa a hazai tartalomelőállítást, elősegítse a sokszínű, minőségi tartalmak gyártását, és mint hirdető, a podcast-piac hirdetéseiben is jó példával járjon elöl.
A program keretében a Vodafone hallgatottsági adatok alapján nyújt anyagi támogatást független podcastereknek, amennyiben az általuk előállított podcast tartalma megfelel a Vodafone alapelveinek és a podcast-adásban említésre kerül a Vodafone, valamint a Vodafone Podcast Pioneers program. A tartalomgyártók az anyagi támogatáson túlmenően szakmai segítséget is kapnak a Vodafone-tól, illetve lehetőséget, hogy a Vodafone felületein hirdessék a műsorukat. A Vodafone Podcast Pioneers programba bármely témában alkotó hazai podcast-gyártó jelentkezhet.
„Hirdetőként hosszú távú üzleti érdekünk és kötelességünk is a minőségi, sokszínű helyi tartalom támogatása. A Vodafone Podcast Pioneers támogatói platform elindításával egy teljesen új modell indul el a magyar hirdetési piacon. Most van lehetőségünk arra, hogy kialakítsuk azokat a sztenderdeket, amelyek meghatározzák minden hirdető számára, hogy hogyan kell és érdemes hirdetni az audiotartalmak piacán. Mi e téren a tartalom-támogatást választottuk, ezt tartjuk a hirdetés jövőjének. Nagyon köszönjük a Carat médiaügynökségnek és a Bold-nak, hogy közösen dolgozhatunk ezen a kezdeményezésen.” – mondta el a Vodafone Podcast Pioneers program kapcsán Juhász Péter Tibor, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója.
„A podcastok világa ma a kreativitás és az alkotói szabadság új univerzuma. Épp olyan izgalmas, felfedezésre váró vidék, mint tizenöt éve a blogok világa volt. Egy jó podcastban persze a bátorság és eltökéltség mellett rengeteg munka is van, hiszen a színvonalas műsorok felkészültséget, sok időt, energiát és persze anyagi ráfordítást is igényelnek. A Vodafone tehát jó időpillanatban indította el új programját: a Podcast Pioneers nagy segítséget jelent kezdő és „haladó” podcastkészítőknek egyaránt, és így meggyőződésem, hogy az egész magyar podcast piac nívóját emeli majd. Ezért csatlakoztam én is a platformhoz, és vállaltam, hogy segítek minél több podcasterrel megismertetni ezt a programot.” – mondta Tóth Szabolcs Töhötöm, Az élet meg minden podcast kitalálója és műsorvezetője.
A program előregisztrációs időszaka már tavaly elindult, de már a kezdeti időszakban nagyon sok és sokféle tematikájú műsorral jelentkeztek a tartalomgyártók: az üzleti témájú műsorok készítői ugyanúgy, mint a pszichológiai, filmes vagy épp zenei podcast-ek gyártói jelentkeztek a programba.
Kapcsolódó cikkek
- Podcast indult a tőzsdére lépés és a tőzsdei lét kérdéseiről
- A megnövekedett adatigényhez igazítja lakossági mobilinternet portfólióját a Vodafone
- Digitális női vállalkozókat díjazott idén nőnapon a Vodafone
- Az IoT után a Vodafone elhozza az EoT-t
- Robbanásnak indult tavaly a magyar podcast piac és a márkák sem akarnak lemaradni
- Díjmentes roaming Ukrajnában
- Merre tart a tartalomgyártás és a televíziós műsorkészítés?
- A hibrid után agilis munkavégzést vezet be a Vodafone
- Havidíj-kedvezménnyel ösztönzi a Vodafone a korlátlan mobilnetezést
- Továbbra is piacvezető IoT-ban a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek Magyarországra a CHASING professzionális robot-tengeralattjárók
Magyarországon is megkezdődött a CHASING víz alatti drónkutatással és -fejlesztéssel, valamint integrált gyártási technológiákkal foglalkozó vállalat termékeinek kereskedelmi forgalmazása. A vállalat világelső a fogyasztói- és ipari víz alatti robotok szegmensében.
A képernyőn túl: immerzív internet vállalatok számára
Bár maga a metaverzum kifejezés már 1992-ben létrejött, fejlődésében az elmúlt években jelentős változás következett be. A kiterjesztett virtuális valóság mögött álló technológiák egyre megfizethetőbbek lettek, a COVID-19 világjárvány okozta kulturális változás eredményeként pedig egyre szélesebb körben lett elfogadott vélekedés, hogy a digitális világok az emberi kapcsolatok életképes helyszínei lehetnek. A vállalkozások megduplázták a virtuális világok iránti érdeklődésüket: a Deloitte adatai szerint tavaly több tízmilliárd dollárnyi kockázati tőkebefektetés érkezett ilyen területre, az elemzők 2024-re 800 milliárd dolláros piacot becsülnek.
Elismerték a Schneider Electric egyenlő fizetésekért tett erőfeszítéseit
A Világgazdasági Fórum egyik szervezete iránymutatóként nevezte meg a Schneider Electric-et a sokszínűség, egyenlőség és befogadás területén indított Globális béregyenlőségi kezdeményezéséért. A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat programja 2014-ben indult el 12 országban, kísérleti jelleggel, azóta több mint 100 országban valósult meg, és 2020 végére a vállalat dolgozóinak 99,6 százalékát érte el.
Interaktív kiállításon ismerhetők meg a különböző iparágaknak szánt LG készülékek
Az LG Electronics (LG) a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) 2023 kiállításon mutatja be a csúcstechnológiát képviselő digitáliskijelző-megoldásainak teljes portfólióját, beleértve a LED, a Micro LED és az átlátszó OLED kijelzőket is. A készülékeket több digitalizált térben tárják a közönség elé, bemutatva a különböző iparágak – többek között a kiskereskedelem, a vállalati szféra, az oktatás és a vendéglátóipar – számára kínálkozó felhasználási lehetőségeket és alkalmazásokat.
A legtöbb pénzt az internetre költjük, de a tévé előtt töltjük a legtöbb időt
Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költünk médiára havonta – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hiánypótló kutatásából. A felmérés szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk.