Nyíregyháza triplázott – 2022-ben is a Marketing fővárosa lett!
A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által, már nyolcadik alkalommal kiírt Városmarketing Gyémánt Díj pályázat eredményhirdetésére szeptember 15-én, a Marketing Summit Hungary 2022 konferencián – a marketing szakma csúcstalálkozóján – került sor. Ebben az évben 146 nevezés érkezett, 24 várostól. Idén is a rendezvény, esemény kategóriában érkezett a legtöbb, 54 pályázat.
Minden pályamunkákat a szakmai zsűri két tagja a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a hatásosság és a forrásfelhasználás hatékonysága alapján értékelte. Városmarketing Gyémánt Díj gyémánt elismerését. Idén 93 gyémántot adtak át.
Az idei év fődíjasa, Nyíregyháza városa lett, és így ismét viselheti Marketing fővárosa 2022 kitüntető címet. A díjakat Prof. Dr. Piskóti István, a program vezetője, a zsűri elnöke, Hinora Ferenc az MMSZ elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke adta át Zagyva Gyulának, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójának. A város 20 elismerésben részesült.
Városmarketing nagykövete különdíjat Pécs városa kapta, a nagyszámú pályázataiért, mellyel bizonyította, hogy komplex marketingtevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben. A Kisvárosi első elnevezésű díjat újból Vásárosnamény városa tudhatja magáénak, hiszen a díj legaktívabb nevezőjének bizonyult kisváros kategóriában. A Marketingaktív Megye díj Szabolcs-Szatmár-Bereg megyét illeti.
A Gyémánt Ranglista azt mutatja, hogy a díj 2015. évi megalapítása óta a települések összesen hány gyémántot szereztek. A ranglistán az 5. helyen áll Siófok 35 gyémánttal, őt követi 4. helyen Budapest XIII. kerület 38 gyémánttal, a 3. helyen Győr és Vásárosnamény áll 40-40 gyémánttal, a dobogó 2. fokán Miskolc áll 48 gyémánttal. A ranglistát Nyíregyháza városa vezeti 64 gyémánttal.
„Városmarketing stratéga” különdíjat ez évben először hirdették meg, ahol a városmarketing, márkaépítés tervezési, stratégiai, szervezeti menedzsment megoldások bemutatását kiemelt elismerésben részesítették. Öt különdíj került kiosztásra a szakmai zsűri döntése alapján: Pécs, Szolnok, Hévíz, Budapest XIII. kerület, valamint Győr városok marketing megoldásai részesültek külön elismerésben.
A sikeres pályázók közül – Nyíregyháza, Pécs, Gyöngyös, Budapest XIII. kerület, Vásárosnamény, valamint Szabolcs-Szatmár-Bereg megye – az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. is különdíjjal, hat, illetve három hónapos médiafigyelési szolgáltatással jutalmazta.
Kapcsolódó cikkek
- Dr. Fazekas Ildikó kapta a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
- Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
- Elindult Az Év Honlapja 2022 Pályázat!
- Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egyre inkább a vízió része az ügyfélélmény
- Idén a Várkert Bazárban lesz a Marketing Summit Hungary
- A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.