A Fujitsu folyamatos oktatási programot indít viszonteladó partnerei számára
A Fujitsu SELECT Expert viszonteladó partnerek mostantól könnyebben bővíthetik és frissíthetik versenyelőnyt biztosító, értékes informatikai ismereteiket. A Fujitsu 1 millió euró beruházással elindított folyamatos oktatási programja új szemléletet képvisel a képzés terén, és három fő pilléren nyugszik: oktatás, eszközök és közösség.
Továbbra is exponenciálisan növekszik a kritikus fontosságú műszaki készségekkel rendelkező szakembereknek kínált álláshelyek száma – különösen a fejlődő, új technológiák területén. Eközben pedig folyamatosan gyorsul a technológiai innováció üteme. Sok pozíció azonban betöltetlen marad, így a vállalatok minden ágazatban küszködnek informatikai terveik megvalósításával, ami megfojtja az innovációt, és hátráltatja az üzleti növekedést. Erre a trendre válaszul a Fujitsu viszonteladó partnereire is kiterjeszti a folyamatos tanulás kultúráját, ezzel is javítva a képzett szakemberek elérhetőségét.
A viszonteladó partnerek oktatása és minősítése mindig is alapvető fontosságú volt a Fujitsu Select Partner Programban. 2023-ban ez az oktatási szemlélet megújul – a Fujitsu a viszonteladó partnerekre is kiterjeszti a folyamatos tanulás versenyelőnyt biztosító kultúráját:
Az oktatásra, az eszközökre és a közösségre épülő folyamatos oktatási program
• Oktatás: A SELECT Partner oktatásban részt vevő partnerek szabadon megválaszthatják az elsajátítani kívánt tananyagot és a képzés módját – igény szerinti, virtuális oktatást vagy élő helyszíni képzést. A partnerek nem akkreditációt választanak, hanem kritikus tanulási területeket, és különféle oktatási lehetőségeket vehetnek igénybe (pl. workshopokat, gyakorlati képzést) készségeik fejlesztésére és aktív minősítésük fenntartására.
• Eszközök: A Fujitsu összes partneroktatási tartalma rugalmas, új platformra kerül át, amely lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy bármikor és bárhonnan hozzáférjenek a képzésekhez. A könnyen kezelhető műszerfal világos áttekintést ad az egyéni fejlesztési célok felé tett előrehaladásról, és lehetővé teszi az akkreditációs státusz megosztását a közösségimédia-platformokon. Az új platform külső képzésekkel és minősítésekkel is zökkenőmentesen integrálható.
• Közösség: A Fujitsu partnerökoszisztémája a tudásmegosztás erős kultúrájára épül. Ennek középpontjában a folyamatos műszaki eszmecserét támogató közösség, a TechCommunity áll. A közösség emellett éves workshopokat is szervez, ahol a régió legjobb és legtehetségesebb értékesítési szakemberei, pre-sales tanácsadói és IT-stratégái találkoznak egymással.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu megnyitotta első digitális átalakulást támogató központjait Európában
- Tenyérvéna alapú fizetési megoldást mutattak be
- A Fujitsu gyorsabb és megfizethetőbb szervereket mutatott be
- A Fujitsu a "bajnokok" között a Canalys legújabb viszonteladói értékelésében
- Bárhol használható, rugalmas, robusztus és kényelmes az új Fujitsu táblagép
- A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett
- A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát
- Átalakult a népszerű LIFEBOOK E5 sorozatú noteszgépek legújabb generációja
- Az európai iskolák el vannak maradva a digitális készségfejlesztés terén
- A Fujitsu fontos technológiai mérföldkövet ért el a világ legyorsabb 36 qubites kvantumszimulátorával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kkv-kra szabott vállalatirányítási rendszert mutatott be az SAP
A GROW with SAP célzottan kis- és középvállalkozások számára kínál felhőalapú vállalatirányítási rendszert, amely gyorsaságot, kiszámíthatóságot és folyamatos innovációt tesz lehetővé. A gyorsan üzembe helyezhető GROW with SAP ügyfeleit ugyanazok a jó gyakorlatok segítik, amelyek a világ iparági vezetőit is támogatják döntéseikben.
Közösségi finanszírozással segítené az iskolákat a Redmenta
Befektetésért indult a Cápák Közöttbe a digitális oktatás úttörőjeként ismert Redmenta, cápatörténelmi ajánlatot kaptak. Most a közösség erejét hívják segítségül, hogy megoldásukat minél több iskolába elvihessék országszerte.
A növekedés új szakaszába lépett a Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads
Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads is csatlakozott a több mint 800 tagot számláló, a teljes mobilhirdetési ökoszisztémát összefogó nemzetközi szakmai szervezethez, a Mobil Marketing Szövetséghez (Mobile Marketing Association – MMA). A tagság többek között a platform új növekedési szakaszát is fémjelzi; a Petal Ads 2020-as indulása óta kilencszeresére növelte hirdetői hálózatát, jelenleg naponta közel 4 milliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, ami várhatóan akár további 400 százalékkal is növekedhet idén.