A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán számítottak elterjedtnek, azonban ma már elképzelhetetlen nélkülük a gumiabroncspiac: az autósok egyre nagyobb számban használják ezt a típust személyautók és SUV-k esetén egyaránt. A többszörösen díjnyertes elődmodell továbbfejlesztésével a Continental AllSeasonContact 2 néven eddigi legjobb egész évben használható abroncsát vezeti be a piacra, amely minden időjárási helyzetben kiváló vezethetőséget biztosít.
Az AllSeasonContact 2 a 2023-as őszi abroncscsere szezonra már elérhető lesz, a vállalat fokozatosan kezdi meg a 99 darabból álló, 15–21 collos termékpaletta gyártását. Ennek köszönhetően az AllSeasonContact első generációjával együtt a Continental már a piacon elérhető járművek gumiabroncs igényének 87 százalékát tudja biztosítani.
A fejlesztés során a Continental az összes hajtástípusú jármű igényeit szem előtt tartotta, így teljesítményértékeivel az AllSeasonContact 2 hatékony, egész évben használható megoldást kínál minden autó számára. Ennek eredményeképp a vállalat már a legtöbb elektromos modellhez (mint például a Tesla Model 3-hoz, a VW ID.Buzz-hoz vagy a CUPRA Born-hoz) is kínál méreteket. Az AllSeasonContact 2 oldalfalán megtalálható az új EV-Compatible logó, amely jelzi, hogy az abroncs bármely, így az elektromos meghajtással szerelt járművekkel is kompatibilis. Mivel a Continental összes jelenlegi és jövőbeli autógumija megfelel az e-járművek által támasztott követelményeknek, a vállalat minden Európában újonnan bevezetett személyautó-abroncsán feltünteti az említett logót.
Ha új termékek fejlesztéséről van szó, a Continental akkor is minden esetben a biztonságot helyezi előtérbe. Éppen ezért az új AllSeasonContact 2 nemcsak a környezetvédelmi szempontból jelentős paramétereit, hanem a biztonságos vezetést biztosító jellemzőit is továbbfejlesztette az előző generációhoz képest, amely 2018 és 2022 között összesen 28 dobogós helyezést szerzett független teszteken. Az EU abroncscímkézési rendszere alapján az AllSeasonContact 2 „B” jelölést kapott a vizes úton történő fékezés, a gördülési ellenállás és a gördülési zaj terén, ezen felül négyévszakos abroncsként M+S címkével, valamint a téli használathoz szükséges hópehely szimbólummal is rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
- Minőség és teljesítmény – ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- A veszprémi Continental nyerte az Év Gyára Projektverseny 2023 Grand Prix díját nagyvállalati kategóriában
- Ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- A Continental új megoldása riaszt, ha kisgyermek marad az autóban
- Bridgestone abroncsokkal robban be a vadonatúj Lamborghini Revuelto
- A Continental nyerte „Az év K+F beruházója” díjat a HIPA-tól
- Siemens technológiával automatizálja abroncsgyárait a Continental
- A Continental magasabb bevételre számít 2023-ban
- Elismert nyári gumiabroncsteszten nyert a Bridgestone Potenza Sport
- Fenntartható anyagok a gumiabroncsgyártásban
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az olaszoknál folytatta európai terjeszkedését a hozzánk ősszel érkező Omoda
Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását.
Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?
Négy évtized elég volt ahhoz, hogy a semmiből a világ első számú autóipari nagyhatalmává emelkedjen Kína. Számaik kétségtelenül impozánsak, ám nem feltétlenül tükrözik, hogy mire is számíthatunk még a kínai autógyártóktól.
Így vásárolunk autót – az ár mellett a márka és a műszaki paraméterek számítanak leginkább
A 16-59 éves magyarok közel egyötöde tervez autóvásárlást a közeljövőben, több mint felük kétmillió forint alatti összeget szán erre – derül ki a Chery Group megbízásából készült, reprezentatív felmérésből. Bár a többség számára az ár a legfontosabb szempont, a férfiak körében ugyanennyire számít az is, hogy megbízható és ismert gyártó járműve legyen, illetve sokan kiemelték a műszaki paramétereket is.
Az LG és a ChargePoint közösen bővítik globális elektromosautó-töltőhálózatukat
Az LG Electronics (LG) a közelmúltban egyetértési nyilatkozatot és végleges megállapodást írt alá az elektromos járművek (EV) kereskedelmi célú töltésére vonatkozóan az Egyesült Államokban a ChargePoint vállalattal, az EV-k hálózati töltési megoldásainak vezető szolgáltatójával. Az LG egyrészt arra számít, hogy az egyetértési nyilatkozat felgyorsíthatja az EV-töltési üzletág növekedését, másrészt további lendületet adhat a vállalat B2B tevékenységei bővülésének, illetve a társaság intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá történő átalakulását is támogatja.
A legdinamikusabban fejlődő autógyártók között a Chery Group
A nemzetközi autóipari trendekre rácáfolva, kiugróan jó értékesítési eredményeket ért el az év első négy hónapjában a Chery Holdings Group. A kínai gyártó éves összevetésben több mint felével növelte értékesítését a január-április közötti időszakban, az elektromos és plug-in hibrid járműveknél pedig több mint kétszeres fejlődést ért el. A társaság Omoda 5 modellje szeptembertől Magyarországon is elérhető lesz, novemberben pedig várhatóan az autó elektromos verziója is megérkezik hozzánk!